تصاویری ازمازراتی و هواپیما خصوصی بچه پولدار تهران

0

تصاویری ازمازراتی و هواپیما خصوصی بچه پولدار تهران

فهرست مطالب

زندگی مجلل بچه پولدارها مازراتی گران قیمت ۲ میلیاردی در کنار پلاک رند ۲۰۰ میلیونی و هواپیمای شخصی ۷۰۰ میلیون تومانی گوشه ای از تفریحات بچه پولدار تهرانی است

زندگی مجلل ثروتمندان ایرانی با روی کار آمدن اینستاگرام وارد مرحله جدید رقابتی شده است . بیشتر بچه پولدارهای تهرانی برای رو کم کنی, هر روز عکسهای جدیدی از زندگی مجلل خود منتشر می کنند .  نباید فراموش کنیم این نوع تفاوت طبقاتی پیامدهای تخریب کننده بسیار زیادی در پی خواهد داشت .

مازراتی در کنار هواپیمای اختصاصی

روز گذشته عکس جنجالی در شبکه های اجتماعی منتشر شد که نشان می دهد جولان بچه پولدارهای تهرانی هیچ وقت تمامی ندارد هر بار تصاویر عجیب از زندگی متفاوت خود منتشر می کنند . این بار عکس مازراتی گران قیمت در کنار هواپیمای اختصاصی یکی از رویدادهای مهم اینستاگرام پولدارهای ایرانی بود .

مازراتی و هواپیمای شخصی

قیمت مازراتی و هواپیمای شخصی

این مازراتی فوق لوکس از سری محصولات GT S می باشد . پایه قیمتی آن ۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان می باشد .

هواپیماهای شخصی معمولا با برند های روسی وارد ایرانی می شود معروف ترین برند آن Zenair است , با توجه به ظرفیت هواپیما قیمت متفاوت است , برای هواپیمای ۲ نفره ۳۰۰ میلیون و هواپیمای ۴ نفره ۷۰۰ میلیون تومان میبایست هزینه کرد .

پلاک رند ماشین

نکته قابل توجه پلاک رند مازاراتی است همانطور که در تصویر ملاحظه میکنید پلاک نمره تهران با اعداد زیر ۲ یکی از گران ترین پلاک های داخلی است .

بچه پولدار تهران

شایعات بسیاری در مورد قیمت پلاک رند شنیده می شود قیمتهایی از ۲۰۰ میلیون تومان تا ۵۰۰ میلیون تومان .

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.