میتسوبیشی آوتلندر شاهکار جدید میتسوبیشی+قیمت ومشخصات

0

میتسوبیشی آوتلندر شاهکار جدید میتسوبیشی+قیمت ومشخصات

فهرست مطالب

بهترین خودروی فروخته شده توسط این شرکت در بین سه برند برتر بازار خودروسازی به شمار می رود.با توجه به ویژگی هایی که میتسوبیشی آوتلندر GT دارد

بررسی میتسوبیشی آوتلندر

با پایان یافتن دوران تولید میتسوبیشی لنسر در سال گذشته،آوتلندر GT میتسوبیشی، بهترین خودروی فروخته شده توسط این شرکت در بین سه برند برتر بازار خودروسازی به شمار می رود.با توجه به ویژگی هایی که میتسوبیشی آوتلندر GT دارد، این ماشین یک کراس اوور SUV مقبول در بازار به شمار می رود.

میتسوبیشی آوتلندر شاهکار جدید میتسوبیشی که بسیار پرطرفدارشد+تصاویر

با نگاهی به ماشین های رده کوچک و متوسط در می یابیم که قیمت مناسب آوتلندر و فاصله چرخهای ۱۰۵.۱ اینچی این ماشین، آن را در رتبه اول این کلاس قرار می دهد؛ این در حالی است که فاصله چرخها به طور استاندارد در کراس اوورهای سه کابینه ۱۸۴.۴ اینچ است.

میتسوبیشی آوتلندر شش سیلندر دو دیفرانسیلبهترین میتسوبیشی جدیدی که می توانید بخرید.

ارزش گذاری

نتیجه تصویری برای کراس اوور میتسوبیشی آوتلندر

قیمت پایه این ماشین سه کابینه ۲۴۳۹۰ دلار است که ۱۵۶۰ دلار کمتر از ارزان ترین نیسان روگ هفت نفره است.این قیمت پایین برای این ماشین مربوطبه آوتلندر مدل ES است که مدل های دیگری از این خودرو با نام های SE و SEL و GT نیز ساخته شده است که قیمت بالاتری دارند.ماشینی که ما با آن دور آزمایشی داشتیم اخرین مدل یعنی GT بود که قیمت آن ۳۲۵۹۰ دلار تعیین شده است.

در حالی که مدل های ES,SE,SEL با موتوری ۴ سیلندر ۲.۴ لیتری با قدرت ۱۶۶ اسب بخار تجهیز شده اند، اما مدل GT از موتوری شش سیلندر سه لیتری با قدرت ۲۲۴ اسب بخار بهره می برد. در سه مدل اول صدایی شبیه وزوز از موتور به گوش می رسد که بیشتر به خاطر سیستم انتقال اتوماتیک متغیر آنها است(CVT) که این مورد در مدل GT وجود ندارد.

بررسی میتسوبیشی آوتلندر شش سیلندر دو دیفرانسیل

میتسوبیشی آوتلندر شاهکار جدید میتسوبیشی که بسیار پرطرفدارشد+تصاویر

همانطور که در بالا اشاره شد،استفاده از دو دیفرانسیل در آوتلندرهای شش سیلندر به طور پیش فرض دیده شده است,اما باید گفت که مدل های Se و SEL و Gt,از لحاظ سخت افزاری مبتنی بر سیستم کنترل دو دیفرانسیل طراحی شده اند(S-AWC).

نتیجه تصویری برای کراس اوور میتسوبیشی آوتلندر

نسخه ساده تر این ویژگی را می توان در لنسرهای قبلی میتسوبیشی نیز دید؛سیستم S-AWC قادر است,نیروموتور را بین محورهای جلو و عقب و حتی چرخ های راست و چپ تقسیم کند.این سیستم به راننده این امکان را می دهد که در مواقع لازم محور جلو یا عقب را درگیر کند ,نکته مهمتر این است که ترمزها در هر دو مهور به صورت اکتیو و پویا عمل می کنند ,از طریق برقی نیز به فرمان کمک می کند تا ماشین تنظیم گشتاور بهتری داشته باشد.

نتیجه تصویری برای کراس اوور میتسوبیشی آوتلندر

پدال

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.