رونمایی از کانسپ جدید فیات کرایسلر پورتال+تصاویر

0

رونمایی از کانسپ جدید فیات کرایسلر پورتال+تصاویر

فهرست مطالب

Chrysler Portal Concept Exterior

آینده رانندگی یا بهتر بگوییم سواری محیطی است با سرعت کمتر، ایمنی و راحتی بالاتر و از همه مهمتر سرگرمی بیشتر.

در همین راستا مدیرعامل فیات کرابسلر اخیرا از کانسپت جدید این شرکت با نام پورتال رونمایی کرده است. این خودروی الکتریکی مجهز به سیستم های شناسایی چهره و صدای صاحبان خود می‌باشد و به قول سازنده آن «فراتر از یک ابزار، بخشی از زندگی شما خواهد بود».

کرایسلر پورتال

کرایسلر پورتال

این کانسپت که باید آنرا چیزی بین اس یو وی، کراس اوور و مینی ون بنامیم از سه ردیف صندلی تشکیل شده و درب های آن بصورت کشویی به طرفین باز می‌شود. با باز شدن درب ها شما وارد فضای آینده شبکه های اجتماعی خواهید شد.

نتیجه تصویری برای کرایسلر پورتال

برای اینکه مطمئن باشید در پورتال کاملا آنلاین و بروز هستید، این کانسپت به دوربین سلفی مجهز است ! همچنین یک سیستم هوشمند اطلاعات مربوط به هریک از راننده ها را دریافت کرده و با شناسایی فرد برنامه حرکت را مبتنی بر سلایق و عادات وی تعیین کرده و از طریق یک شبکه اجتماعی داخلی خودرو برای سرنشینان عقب نمایش می‌دهد و سایر مسافران نیز می‌توانند با این شبکه درباره برنامه حرکت پست ارسال کنند.

کرایسلر پورتال

این شبکه داخلی کمک می‌کند تا در صورتی که سرنشینان جلویی و عقبی صدای همدیگر را نمی‌شنوند از طریق این شبکه ارتباط برقرار کنند.

البته تمام ویژگی های پورتال مربوط به سلفی گرفتن و آپدیت شبکه های اجتماعی نیست. این کانسپت برد الکتریکی برابر با ۲۵۰ مایل دارد. با استفاده از قابلیت شارژ سریع با جریان مستقیم برقی می‌توان ظرف ۱۵ دقیقه باتری ها را به اندازه ۱۵۰ مایل پیمایش شارژ کرد. خودرو همچنین به سیستم نیمه خودران لیدار مجهز است که شامل رادار، سنسورهای فراصوت و دوربین هایی است که مسیر را زیرنظر دارد.

کرایسلر پورتال

درباره زمان عرضه کانسپت پورتال صحبتی به میان نیامده است. ممکن است مانند بیشتر کانسپت ها هرگز به تولید انبوه نرسد و یا شاید در آینده در گاراژ شما باشد. اما قطعا فیات کرایسلر از ویژگی های آن در آینده استفاده خواهد کرد.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.