تصادف لکسوس LX570 با پژو ۲۰۶+عکس

0

تصادف لکسوس LX570 با پژو ۲۰۶+عکس

فهرست مطالب

تصادف آقای عبدالرضا هاشم زایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در تاریخ ۱۶ مهر ۱۳۹۵ در ۱۲۰ کیلومتری ارکان …

آقای هاشم زایی، نماینده مردم تهران در مجلس که برای حضور در مراسم دهه اول محرم عازم روستای بیاضه زادگاه خود بود در یک سانحه رانندگی در حوالی ساغند در ۱۲۰ کیلومتری اردکان در یک سانحه رانندگی مصدوم شد.

نتیجه تصویری برای تصادف لکسوس LX570 با پژو 206

در این حادثه که ساعت سه و نیم امروز بعد از ظهر جمعه رخ داد، یک خودروی ۲۰۶ از مسیر خود منحرف شده و با خودروی لکسوس LX570 آقای هاشم زایی برخورد کرد که در این تصادف دو سرنشین خودروی ۲۰۶ دچار سوختگی شدند و فوت کردند و آقای هاشم زایی و راننده ایشان نیز دچار مصدومیت شدند و به بیمارستانی در یزد منتقل شدند.

اقای هاشم زایی دچار خونریزی داخلی شده بود که این مسئله منجر به سوراخ شدن چند قسمت از روده او شده بود که این موضوع موجب شد مورد عمل جراحی قرار بگیرد. استاندار یزد با بیان اینکه دقایقی پیش با پزشک معالج او صحبت کردم؛ تاکید کرد که پزشک ایشان اظلاع داد که عمل موفقیت آمیز بوده است.

پژو 206پژو ۲۰۶

سیدمحمد میرمحمدی استاندار یزد در گفتگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، اظهار داشت که دست آقای هاشم زایی در این تصادف شکسته شده لذا دست او گچ گرفته شده و تمام اقدامات اولیه برای بهبود وضعیت جسمانی ایشان در همان ساعات نخستین انجام شده است.

تصادقلکسوس LX570

دیگه از این نمونه تصادفات و کشته شدن مردم برامون عادی شده، نماینده های محترم که برای کشتن مردم تصمیم میگیرن حالا می بینیم که شاخ به شاخ با مردم میشن و چون ماشینای این آقایون خاصه چیزی شون نمیشه اما ما مردم کم توقع باید کشته بشیم …

نتیجه تصویری برای تصادف لکسوس LX570 با پژو 206

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.