قدرتمندترین خودروی بنتلی کانتیننتال GT 2018+قیمت ومشخصات

0

قدرتمندترین خودروی بنتلی کانتیننتال GT 2018+قیمت ومشخصات

فهرست مطالب

 اواخر سال جاری (۲۰۱۷) شاهد جدیدترین نسخه و چهار سرنشینه بنتلی کانتینتال GT یا (Bentley Continental GT) که بسیار مورد علاقه فوتبالیست های لیگ برتری نیز هست، خواهیم بود. مدلی که احتمالا موج اتومبیل‌های کنونی در این رده را خاموش می‌کند. اما با اتکاء به چه ویژگی‌هایی می‌توان این ادعا را در خصوص مدل‌های ” کانتینتال GT” نسل جدید مطرح کرد. یکی از گزینه‌های جنجالی این خودرو اسب‌بخار اضافی است.

۷۰۰ اسب‌بخار چیزی است که کانتینتال‌های آینه در ورژن GT را به قدرتمندترین و پرشتاب‌ترین مدل تمام دوران تبدیل خواهد کرد. در واقع می‌توان گفت کلاسیک‌ساز انگلیسی روی نسل جدیدی از سوپراسپورت‌های کانتینتال کار می‌کند.

این خودرو قدرت ۷۰۰ اسب‌بخاری خود را مدیون موتوری اصلاح شده از انواع ۶ لیتری و توئین توربوشارژ است که گشتاوری حدود ۱۰۱۶ نیوتن‌متر تولید می‌کند. خروجی این موتور کافیست تا این وسیله ۲.۳ تنی تنها در ۳.۴ ثانیه به شتاب صفر تا صد کیلومتر رسیده و با بیشنه سرعت ۳۳۶ کیلومتر بر ساعت حرکت کند. همین اعداد و ارقام باعث شده تا بنتلی ادعا کند که صاحب سریع‌ترین خودروی چهارصندلی جهان است. همچنین ترمزهای این خودرو از صفحه‌های سرامیک کربن می باشند که عملکرد بهتری در موقع ترمزگیری خواهند داشت.

نمای درون کابین بنتلی کانتیننتال جی تی مدل ۲۰۱۸

البته شما می‌توانید سقف خودرو را حذف کرده و مدل کروک از این خودرو را در اختیار بگیرید. مدل‌های کروک ۱۵۰ کیلوگرم سنگین‌تر از مدل سقف‌دار خود بوده و شتاب صفر تا ۱۰۰ این خودرو نیز ۰.۳ بیشتر می باشد. بیشینه سرعت مدل بی‌سقف نیز به بیش از ۳۳۰ کیلومتر در ساعت نخواهد رسید. اما شما می‌توانید با این تفکر که سریع‌ترین خودروی بی‌سقف و روباز ۴ صندلی در کل سیاره زمین را دارید، شب را به راحتی سپری کنید.


از طرفی به دلیل به کار گرفتن یک موتور توربوشارژ قدرتمندتر مجموعه زیر کاپوت به خنک‌کننده‌های اصلاح شده مجهز شده است. به همین دلیل مجموعه قدرت دهنده خودرو (موتور) می‌تواند از پس خروجی و گشتاور بالا برآید. سامانه تعلیق در این خودرو سخت‌تر و در قسمت پائین‌تری قرار گرفته است. چرخ‌‌های خودرو نیز از نوع ۲۱ اینچی با آلیاژهای مصنوعی است که باعث صرفه‌جویی ۲۰ کیلوگرمی در وزن خودرو می‌شود. جنس تیتانیومی اگزوز نیز در این مدل قابل توجه است.

در مقایسه با سوپراسپورت‌های سال ۲۰۰۹ گشتاور این خودرو ۲۱۶ نیوتن‌متر و خروجی آن ۷۹ اسب‌بخار بیشتر بوده که باعث افزایش سرعت -۸ کیلومتر بر ساعت- خودرو می‌شود. همین اعداد شتاب مدل جدید در برابر خودروهای ۲۰۰۹ را ۰.۳ ثانیه کاهش می‌دهد.

از نظر ظاهری سپرهای نمای عقب و جلو تغییر کرده‌اند. چراغ‌های خوشه‌ای و حجم بالای فیبرکربن از دیگر مشخصه‌های این مدل هستند. در صورت تمایل کاربران حتی فیبر کربن بیشتری در خودرو به کار می‌رود.

قیمت این خودرو احتمالا ۵۰ هزار پوند از مدل‌های کانتینتال GT کنونی گران‌تر خواهد بود و قیمت پایه آن برای مدل کوپه ۲۱۲,۵۰۰ / ۲۶۱,۰۹۸ دلار /۱,۰۲۹,۷۷۱,۰۰۰ تومان و برای مدل کروکی ۲۳۳,۸۰۰ پوند / ۲۸۷,۲۷۰ دلار /۱,۱۳۲,۹۹۳,۰۰۰ تومان خواهد بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.