معرفی ۱۰ خودروی جذاب و پرفروش دربازار پر رونق استرالیا

0

معرفی ۱۰ خودروی جذاب و پرفروش دربازار پر رونق استرالیا

فهرست مطالب

با توجه به نتایج بدست آمده، فروش خودرو در سال ۲۰۱۶ میلادی بسیار چشمگیر و قابل توجه بوده است، تا جایی که سال ۲۰۱۶ میلادی بالاترین رکورد فروش را در کشور استرالیا با عدد ۱.۱۸ میلیون دستگاهی به ثبت رسانده است، در همین خصوص در این مقاله از خودروبانک قصد داریم صحبتی تکمیلی در رابطه با پرفروش‌ترین برندهای خودروسازی جهان در کشور استرالیا داشته باشیم.

نتیجه تصویری برای فورد

فورد

۱– فورد با رشد فروش ۱۰ هزار و ۷۵۳ دستگاهی

کمپانی خودروسازی فورد می‌تواند یکی از شرکت‌های مطرح بازار باشد که در سال ۲۰۱۶ میلادی توانست با افزایش فروش ۱۰ هزار و ۷۵۳ دستگاهی، یک رشد فروش کلی ۸۱ هزار و ۲۰۷ دستگاهی نسبت به سال گذشته در کشور استرالیا داشته باشد که عمده فروش آن با عدد ۳۷ هزار دستگاهی بر روی دوش فورد “رنجر” بوده است و بعد از آن هم نسل جدید فورد موستانگ با آمار فروش ۶۲۰۸ دستگاهی قرار می‌گیرد.

کیا

۲- کیا با رشد فروش ۸۹۳۲ دستگاهی

دیگر برند رشد کرده در سال ۲۰۱۶ میلادی هم می‌تواند کمپانی خودروسازی کیا با افزایش فروش ۸۹۳۲ دستگاهی باشد که موفق شده تا پایان سال ۲۰۱۶ میلادی آمار فروش خود را در کشور استرالیا به ۴۲ هزار و ۶۶۸ دستگاه برساند که بخش قابل توجهی از آن را باید مدیون نسل چهارم کیا اسپورتیج با آمار فروش ۱۰ هزار و ۹۲۴ دستگاهی و کیا سراتو با آمار فروش ۱۳ هزار و ۱۱۱ دستگاهی بود.

مرسدس بنز

۳- مرسدس بنز با رشد فروش ۴۸۵۲ دستگاهی

امسال کمپانی خودروسازی مرسدس بنز با افزایش فروش ۴۸۵۲ دستگاهی نسبت به سال گذشته، موفق به فروش ۴۱ هزار و ۲۲۶ دستگاه در کشور استرالیا شده است تا چندین پله بالاتر از رقبای اصلی خود یعنی آئودی و BMW قرار گیرد. آمار فروش اکثر محصولات مرسدس بنز هم تقریبا با هم برابر است، ولی پرفروش‌ترین آنان را می‌توان مرسدس بنز C کلاس در دو مدل سدان و استیشن معرفی کرد که موفق به فروش ۶۸۱۶ دستگاه شده است.

مزدا

۴- مزدا با رشد فروش ۴۱۹۳ دستگاهی

شرکت خودروسازی مزدا که برخلاف سایر خودروسازان تنها وارد کننده محصولاتش به کشور استرالیاست، موفق شده با رشد ۴ درصدی نسبت به سال قبل به عنوان یکی دیگر از برندهای پرفروش بازار استرالیا تلقی شود که با افزایش ۴۱۹۳ دستگاهی، موفق به فروش قابل توجه ۱۱۸ هزار و ۲۱۷ دستگاه در کشور استرالیا شده است که رهبری این موضوع را مزدا CX-3 با فروش ۱۸ هزار و ۳۳۴ دستگاهی برعهده گرفته است.

سوبارو

۵- سوبارو با رشد فروش ۳۴۱۹ دستگاهی

سوبارو با فروش ۴۷ هزار و ۱۸ دستگاه در سال ۲۰۱۶ میلادی در کشور استرالیا، یک رکورد جدید در کارنامه خود به ثبت رسانده است که نسبت به سال گذشته حدود ۳۴۱۹ دستگاه رشد داشته و بخش قابل توجهی از آن مربوط به فروش خودروی Levorg و فارستر بوده است.

تویوتا

۶- تویوتا با رشد ۳۳۷۴ دستگاهی

علارغم اینکه تویوتا در جهان آمار پرفروش‌ترین خودروساز را دارد، در کشور استرالیا هم با آمار فروش ۲۰۹ هزار و ۶۱۰ دستگاهی به عنوان پرفروش‌ترین کمپانی خودروسازی شناخته می‌شود که امسال رشد ۳۳۷۴ دستگاهی را تجربه کرده است. بیشترین آمار فروش محصولات تویوتا هم با عدد ۷۰۰۰ دستگاهی مربوط به خودروی پیکاپ هایلوکس می‌شود.

بی.ام.و

۷- بی.ام.و با رشد ۳۰۰۶ دستگاهی

نه تنها در بازار استرالیا، بلکه رقیب اصلی مرسدس بنز در بازارهای جهانی تنها موفق به فروش ۲۸ هزار و ۲۸ دستگاه در کشور استرالیا شده است که به نسبت سال گذشته حدود ۳۰۰۶ دستگاه افزایش داشته و در این بین شاسی بلند X1 حدود ۴۰۹۰ دستگاه فروخته است.

ایسوزو

۸- ایسوزو با رشد ۲۳۹۳ دستگاهی

این خودروساز ژاپنی شاید محصولات محدودی برای عرضه داشته باشد، ولی با همین محصولات محدود خود موفق شده ۲۳ هزار و ۳۷۷ دستگاه در کشور استرالیا به فروش برساند که در سال ۲۰۱۶ میلادی این رقم ۲۳۹۳ دستگاه افزایش داشته است. بخش قابل توجهی از فروش محصولات ایسوزو هم مربوط به خودروی D-Max با تعداد ۱۶ هزار و ۳۵۹ دستگاهی می‌شود.

جگوار

۹- جگوار با رشد ۱۷۱۶ دستگاهی

کمپانی خودروسازی جگوار با فروش کل ۳۰۰۸ دستگاهی در استرالیا، یک بازار فروش بسیار محدود دارد، ولی با معرفی و عرضه تنها شاسی بلند خود به بازار یعنی F پیس موفق شده با افزایش فروش ۱۷۱۶ دستگاهی، آمار فروش خود را ۱۳۲ درصد افزایش دهد و به عدد کنونی برساند. در این میان جگوار XE هم موفق شده فروش ۱۵۲۴ دستگاهی و همچنین شاسی بلند F پیس هم موفق شده آمار فروش ۸۲۹ دستگاهی در کنار سایر برندهای جگوار داشته باشند.

لندروور

۱۰- لندروور با رشد ۱۷۱۶ دستگاهی

دیگر خودروساز انگلستانی بازار استرالیا برخلاف هموطن خود یعنی جگوار بازار فروش گسترده‌تری دارد و امسال با رشد ۱۷۱۶ دستگاهی، موفق به فروش ۱۳ هزار و ۵۹۷ دستگاه در کشور استرالیا شده است که بیشترین آمار فروش را رنجروور اووک و رنجروور اسپرت به ثبت رسانده‌اند.

* در ادامه می‌توانید رشد فروش برندهای خودروسازی براساس درصد را مشاهده کنید که با جزییات بالا کمی متفاوت است.

۱- مکلارن با رشد فروش ۱۵۸.۳ درصد و رسیدن به آمار فروش ۹۳ دستگاه

۲- جگوار با رشد فروش ۱۳۲.۸ درصد و رسیدن به آمار فروش ۳۰۰۸ دستگاه

۳- LDV با رشد فروش ۱۰۱ درصد و رسیدن به آمار فروش ۱۵۴۲ دستگاه

۴- لامبورگینی با رشد فروش ۵۱.۲ درصد و رسیدن به آمار فروش ۱۲۷ دستگاه

۵- اینفینیتی با رشد فروش ۴۰.۶ درصد و رسیدن به آمار فروش ۸۰۷ دستگاه

۶- کیا با رشد فروش ۲۶.۵ درصد و رسیدن به آمار فروش ۴۲ هزار و ۶۶۸ دستگاه

۷- رولزرویس با رشد فروش ۲۳.۳ درصد و رسیدن به آمار فروش ۳۷ دستگاه

۸- بنتلی با رشد فروش ۲۰.۳ درصد و رسیدن به آمار فروش ۱۹۰ دستگاه

۹- ولوو با رشد فروش ۱۸.۹ درصد و رسیدن به آمار فروش ۵۸۷۸ دستگاه

۱۰- فورد با رشد فروش ۱۵.۳ درصد و رسیدن به آمار فروش ۸۱ هزار و ۲۰۷ دستگاه

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.