معرفی مرسدس بنز S کلاس ۲۰۱۷ +عکس ومشخصات

0

معرفی مرسدس بنز S کلاس ۲۰۱۷ +عکس ومشخصات

فهرست مطالب

نسل جدید مرسدس بنز S کلاس با کد W222 در سال ۲۰۱۳ معرفی شد و تاکنون بدون هیچ تغییری در حال تولید بوده است؛ اما اخیراً نمونه‌های اولیه‌ای با پوشش حداقلی از فیس لیفت این خودرو رؤیت شده است؛ البته این لزوماً بدین معنا نیست که مرسدس بنز تغییرات زیادی را در سدان پرچم‌دار خود اعمال کرده باشد؛ زیرا آن‌گونه که از تصاویر مشخص است، در این فیس لیفت تغییراتی جزئی در گرافیک داخلی چراغ‌ها و همین‌طور سپرها ایجادشده است و رینگ‌های آلیاژی جدید و رنگ‌های متنوع‌تری نیز برای آن قابل سفارش خواهد بود.

مرسدس بنز- S کلاس-مدل 2017
اگرچه تغییرات ظاهری این خودرو بسیار کم و جزئی است اما انتظار می‌رود به لیست موتورهای آن یک عضو جدید اضافه شود. این موتورِ جدید، نمونه‌ای ۶ سیلندر دیزل موسوم به OM656 بوده که ۳۴۰ اسب بخار قدرت و ۷۰۰ نیوتن متر گشتاور دارد. S کلاس جدید با این پیشرانه برای رقابت مستقیم با ب ام و ۷۵۰d XDrive به بازار خواهد آمد که مجهز به موتور جدید ۳ لیتری با ۴ توربوشارژ بوده و قدرتی معادل ۴۰۰ اسب بخار و گشتاوری برابر با ۷۶۰ نیوتن متر دارد.
مرسدس بنز- S کلاس-مدل 2017
از به‌روزرسانی‌های دیگر S کلاس جدید می‌توان به سیستم فرمان جدید، مجموعه‌ای از صفحه‌نمایش‌های بزرگ‌تر، آپدیت به آخرین ورژن سیستم ارتباطی-سرگرمی، آپدیت کنترلر صفحه‌نمایش لمسی و استفاده از تکنولوژی هدایت نیمه‌خودکار جدید اشاره کرد.

گزارش‌ها نشان می‌دهد که S کلاس جدید در مارس ۲۰۱۷ (اسفند ۱۳۹۵) معرفی‌شده و در آگوست همان سال راهی نمایندگی‌های فروش مرسدس بنز خواهد شد.

نتیجه تصویری برای مرسدس بنز S کلاس 2017

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.