نیکو رزبرگ باز نشسته سوار بر فراری لافراری

0

نیکو رزبرگ باز نشسته سوار بر فراری لافراری

فهرست مطالب

نیکو رزبرگ راننده‌ی سابق تیم مرسدس بنز برای تردد از یک خودروی فراری لافراری استفاده می‌کند.

نیکو رزبرگ قهرمانی خود در مسابقات فرمول یک را پشت فرمان خودروی مسابقه‌ای مرسدس AMG پتروناس به دست آورد؛ اما او پس از کناره‌گیری از این مسابقات اقدام به استفاده از خودرویی از کمپانی رقیب مرسدس بنز، یعنی فراری کرد. جدیدترین تصاویری که عکاسان پاپاراتزی از رزبرگ تهیه کرده‌اند، وی را در حال رانندگی با یک دستگاه فراری لافراری در خیابان‌های موناکو نشان می‌دهد.

این راننده‌ی آلمانی برای استفاده‌ی درون شهری موناکو یک دستگاه اسمارت برقی دارد و برای دور زدن‌های آخر هفته در سواحل مدیترانه نیز از یک مرسدس بنز پاگودا استفاده می‌کند. اما گویا او پس از بازنشسته شدن از مسابقات فرمول یک تصمیم گرفته است تا به سراغ خودروی پر هیجان‌تری برود و برای همین به سراغ لافراری، پرچم‌دار محصولات فراری رفته است.

لافراری

عکاسان اخیرا رزبرگ را در حالی شکار کرده‌اند که در حال چک کردن فشار باد تایرهای لافراری خود در یک پمپ بنزین در موناکو بود. محلی که رزبرگ در آن دیده شده است، در نزدیکی مکانی است که چندی پیش هم تیمی وی لوئیس همیلتون با خودروی پاگانی زوندای ۷۶۰LH خود دچار سانحه شد. نکته‌ی جالب در این تصاویر وفادار ماندن رزبرگ به تیم آخرین قهرمانی خود یعنی مرسدس بنز است، چون وی همچنان تی شرتی با برند مرسدس بنز را بر تن دارد.

پس از انتشار عکس رزبرگ، طرفداران تیم مرسدس بنز فرمول یک، واکنش‌های منفی زیادی نشان دادند و از راننده‌ی سابق تیم مورد علاقه‌ی خود که با خودروی مرسدس بنز شهرت و عنوان قهرمانی خود را به دست آورده است، دلخور هستند.

لافراری

ابرخودروی فراری از قرار معلوم خودروی بسیار محبوبی در بین رانندگان فرمول یک است؛ چون سباستین فتل و کیمی رایکونن نیز به سمت این خودرو رفته‌اند و هر دو راننده‌ی فعلی و پیشین تیم مرسدس نیز مالک یک لافراری هستند. شتاب صفر تا صد این خودروی ۹۵۰ اسب بخاری در حدود ۲.۵ ثانیه است که برای رانندگان فرمول یک عدد جذابی است؛ ضمن اینکه حداکثر سرعت لافراری به ۳۵۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

منبع: mercedesblog
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.