رونمایی از ابر خودروی مرسدس بنز AMG در دیترویت ۲۰۱۷

0

رونمایی از ابر خودروی مرسدس بنز AMG در دیترویت ۲۰۱۷

فهرست مطالب

مرسدس AMG از ابر خودروی ۱۰۰۰ اسب بخاری خود فقط ۳۰۰ دستگاه تولید می‌کند

شرکت مرسدس-ای‌ام‌جی در نمایشگاه خودروی دیترویت اعلام کرد که از اولین ابرخودروی خود فقط ۳۰۰ دستگاه تولید خواهد کرد.

از اولین ابرخودروی مرسدس-ای‌ام‌جی که اسم رمز آن پروژه اول است، فقط ۳۰۰ دستگاه تولید خواهد شد. در این ابرخودرو از تکنولوژی‌های فرمول یک استفاده شده است تا بتواند با استون مارتین AM-RB 001 رقابت کند.

به گفته مدیر عامل مرسدس بنز:

این مدل اولین خودروی جاده‌ای خواهد بود که در آن از موتور و سیستم انتقال قدرت خودروهای فرمول یک این شرکت استفاده شده است.

نتیجه تصویری برای ابرخودروی مرسدس-ای‌ام‌جی

احتمالا مانند موتورهای فرمول یک، بخش‌های مختلف این خودرو در واحد طراحی موتور و سیستم‌ انتقال قدرت پیشرفته مرسدس-ای‌ام‌جی واقع در نورت‌همپتون‌شر مهندسی خواهد شد.

در بالای عکس منتشرشده، نوشته «خلق معیار لذت رانندگی» را می‌بینیم که اشاره به این دارد که مرسدس در این مدل تمرکزش را بیشتر از سرعت بر لذت رانندگی گذاشته است. با این شرایط، این مدل بهترین خودروی مرسدس-ای‌ام‌جی خواهد بود. لازم به ذکر است که این ابرخودرو، ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت دارد و چهارچرخ محرک خواهد بود.

از سقف اسکوپ بزرگ و دریچه هوا در قسمت عقب و بالای خودرو که در عکس منتشرشده معلوم است، می‌توان حدس زد که موتور این خودرو در وسط قرار دارد.

قیمت این مدل احتمالا در حدود ۲ میلیون دلار خواهد بود. همچنین به گفته منابع داخلی مرسدس-ای‌ام‌جی، این خودرو امسال در نمایشگاه خودروی فرانکفورت معرفی و فروش آن هم از همان زمان آغاز خواهد شد.

لازم به ذکر است که استون مارتین AM-RB 001 از فیبر کربنِ استفاده‌شده در خودروهای فرمول یک ساخته شده است. برای موتور آن هم از تکنولوژی‌های فرمول یک استفاده شده است. تولید این خودرو هم مانند ابرخودروی ای‌ام‌جی، محدود (فقط ۱۵۰ دستگاه) خواهد بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.