چکاپ کلی خودرو فقط با ۱۱ هزار تومان

0

فقط با ۱۱ هزار تومان خودروی خود را چکاپ کنیم وآسوده خاطر برانیم

فهرست مطالب

نتیجه تصویری برای شرایط اخذ معاینه فنی

 اگر می خواهید خودروی خود را با سیستم های پیشرفته چک کرده واز سالم بودن آن مطمئن شوید می توانید با هزینه ای ناچیز این کار را انجام دهید.

به گزارش عصر ایران در فرایند اخذ معاینه فنی خودرو علاوه بر بررسی آلایندهای زیست محیطی که مستقیم بر سلامت تمامی افراد جامعه تاثیر دارد خودرو از لحاظ فنی نیز بررسی شده و درپایان تمامی فرایند عملکرد خودرو به صورت مکتوب به مالک ارائه می شود.


سید نواب حسینی منش مدیر عامل مرکز معاینه فنی  شهرداری تهران در گفت و گو با عصر ایران در مورد چگونگی بررسی وضعیت فنی و آلایندگی خودرو در مراکز معاینه فنی گفت: در مرکز معاینه فنی علاوه بر اینکه خودرو از لحاظ زیست محیطی بررسی می شود در موارد فنی نیز مورد چکاپ کامل با دستگاه های پیشرفته قرار می گیرد.
وی ادامه داد: پس از پایان فرایند بررسی خودرو کلیه عمکرد های خودرو با پیشرفته ترین دستگاه های روز دنیا که در کشورهای اروپایی نیز استفاده می شود بررسی شده  و در صورت داشتن ایرادات فنی با ذکر نوع ایراد موضوع به مالک ارائه شده و مالک خودرو می تواند برای رفع نقص به هر تعمیرگاه هی که مایل است مراجعه و خودرو را رفع عیب کند.

چگونه با 11 هزار تومان خودروی خود را چکاپ کنیم

وی با بیان اینکه شهرداری برای ارائه چنین خدمتی  به خودروها یارانه سنگینی را پرداخت می کند گفت: اگر چنین خدمتی بخواهد در مراکز دیگری انجام شود  بالای ۱۰۰ هزار تومان هزینه را در پی دارد ولی در مراکز شهرداری فقط با پرداخت ۱۱ هزار تومان  تمامی این اقدامات انجام می شود.

وی ادامه داد: در کشور آلمان ارائه خدماتی که در مراکز معاینه فنی ما انجام می شود هزینه ای معادل ۸۰ یورو را در پی دارد اما این رقم در تهران فقط با پرداخت ۲ یورو انجام می شود.

مدیرعامل ستاد معاینه فنی شهرداری تهران با اشاره به استقبال شهرداری ازسرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه راه اندازی مراکز معاینه فنی گفت: کسانی که مایل به سرمایه گذاری دراین بخش هستند می توانند به ستاد معاینه فنی خودرو ی تهران مراجعه کنند.

چگونه با 11 هزار تومان خودروی خود را چکاپ کنیم

وی درپایان به رانندگان توصیه کرد تا اگر حتی خودروی آنها مشمول دریافت اجباری معاینه فنی نیز( خودروهایی که ۵ سال از عمر آنها گذشته باشد مشول دریافت اجباری معاینه فنی هستند) نمی باشد برای چک کردن سلامت خودروی خود به این مراکز مراجعه و با صرف ۱۰ دقیقه زمان خودروی خود را از لحاظ فنی چک کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.