برنامهریزی گسترده برای عرضه خودروهای هیبریدی تویوتا در ایران
تلاش مدیران تویوتا برای عرضه بیشتر خودروهای هیبریدی تویوتا در ایران
فهرست مطالب
قرعهکشی مسابقه هیبرید ایرتویا روز گذشته طی مراسمی با حضور مدیران این شرکت و جمعی از شرکتکنندگان در مسابقه برگزار شد تا میان بیش از ۲۰ هزار شرکتکننده، ۱۰ نفر هدیه ویژه دریافت کنند و یک نفر هم راهی کشور ژاپن شود و در طول دوره اقامت خود در این کشور از کمپانی خودروسازی تویوتا نیز دیدن کند.
مراسم قرعهکشی مسابقه هیبریدی ایرتویا
مسابقهای برای آشنایی با تکنولوژی هیبرید
در مسابقه هیبرید ایرتویا که از ۱۷ شهریورماه سال جاری به مدت یک ماه برگزار شد، شرکتکنندگان به ۱۰ سوال مسابقه که درخصوص تکنولوژی خودروهای هیبرید بود، پاسخ دادند و بیش از پیش با خودروهای هیبرید و نقش آنها در کاهش آلودگی هوا و کاهش مصرف سوخت آشنا شدند.
به گفته فرزاد صالحی، مدیر بازاریابی شرکت ایرتویا این مسابقه با استقبال گسترده هموطنان روبهرو شد بهطوریکه در پایان مسابقه ۲۰ هزار و ۲۰۲ نفر در آن شرکت کرده و به سوالات پاسخ داده بودند.
در قرعهکشی این مسابقه اسامی تمام شرکتکنندگان وجود داشت و البته کسانی که سوالات بیشتری را درست پاسخ داده بودند، شانس بیشتری برای برنده شدن داشتند.
فرزاد صالحی، مدیر بازاریابی شرکت ایرتویا در گفتوگو با روزنامه «دنیای خودرو» درباره برگزاری این مسابقه گفت: «شرکت در مسابقه با جوایز نفیس برای مردم جذاب است و ما با هدف آشنایی بیشتر مردم با خودروهای هیبرید و درگیر کردن آنها با تکنولوژی این دسته از خودروها، مسابقه خودروهای هیبرید را برگزار کردیم.
برای برگزاری این مسابقه اطلاعات خودروهای هیبرید به اشکال گوناگون مانند فیلم در اختیار شرکتکنندگان گذاشته شد و سپس با طرح چند سوال راه ورود افراد برای شرکت در مسابقه، پیوستن به کمپین خودروهای هیبرید ایرتویا و آشنایی بیشتر با خودروهای هیبرید باز شد.»
مسابقه هیبریدی ایرتویا