برنامه‌ریزی گسترده برای عرضه خودروهای هیبریدی تویوتا در ایران

0

تلاش مدیران تویوتا برای عرضه بیشتر خودروهای هیبریدی تویوتا در ایران

فهرست مطالب

 قرعه‌کشی مسابقه هیبرید ایرتویا روز گذشته طی مراسمی با حضور مدیران این شرکت و جمعی از شرکت‌کنندگان در مسابقه برگزار شد تا میان بیش از ۲۰ هزار شرکت‌کننده، ۱۰ نفر هدیه ویژه دریافت کنند و یک نفر هم راهی کشور ژاپن شود و در طول دوره اقامت خود در این کشور از کمپانی خودروسازی تویوتا نیز دیدن کند.

مراسم قرعه‌کشی مسابقه هیبریدی ایرتویا

مراسم قرعه‌کشی مسابقه هیبریدی ایرتویا

مسابقه‌ای برای آشنایی با تکنولوژی هیبرید

در مسابقه هیبرید ایرتویا که از ۱۷ شهریورماه سال جاری به مدت یک ماه برگزار شد، شرکت‌کنندگان به ۱۰ سوال مسابقه که درخصوص تکنولوژی خودروهای هیبرید بود، پاسخ دادند و بیش از پیش با خودروهای هیبرید و نقش آنها در کاهش آلودگی هوا و کاهش مصرف سوخت آشنا شدند.

به گفته فرزاد صالحی، مدیر بازاریابی شرکت ایرتویا این مسابقه با استقبال گسترده هموطنان روبه‌رو شد به‌طوری‌که در پایان مسابقه ۲۰ هزار و ۲۰۲ نفر در آن شرکت کرده و به سوالات پاسخ داده بودند.
در قرعه‌کشی این مسابقه اسامی تمام شرکت‌کنندگان وجود داشت و البته کسانی که سوالات بیشتری را درست پاسخ داده بودند، شانس بیشتری برای برنده شدن داشتند.

فرزاد صالحی، مدیر بازاریابی شرکت ایرتویا در گفت‌و‌گو با روزنامه «دنیای خودرو» درباره برگزاری این مسابقه گفت: «شرکت در مسابقه با جوایز نفیس برای مردم جذاب است و ما با هدف آشنایی بیشتر مردم با خودروهای هیبرید و درگیر کردن آنها با تکنولوژی این دسته از خودروها، مسابقه خودروهای هیبرید را برگزار کردیم.

برای برگزاری این مسابقه اطلاعات خودروهای هیبرید به اشکال گوناگون مانند فیلم در اختیار شرکت‌کنندگان گذاشته شد و سپس با طرح چند سوال راه ورود افراد برای شرکت در مسابقه، پیوستن به کمپین خودروهای هیبرید ایرتویا و آشنایی بیشتر با خودروهای هیبرید باز شد.»

مسابقه هیبریدی ایرتویا

مسابقه هیبریدی ایرتویا

در این مسابقه افراد مختلف از سراسر کشور شرکت کرده بودند. صالحی با اشاره به اینکه برنده اول مسابقه از هم‌وطنان شمال کشور بود، اظهار کرد: «این طرح با استقبال هموطنان مواجه شد و بدون‌شک ادامه خواهد داشت. ضمن آن‌که این طرح برای اولین بار در ایران توسط یک شرکت خودرویی برگزار شد و مورد تحسین شرکت اصلی تویوتای ژاپن قرار گرفت.»

فروش بیش از ۴ میلیون خودروی هیبرید پریوس در دنیا
خودروهای هیبرید مدل‌های متفاوتی دارند. خودروهای پلاگین که نیاز به شارژ از منبع بیرونی دارند و بسترهای استفاده از آن در ایران مهیا نیست و خودروهایی که هیبرید سینرژی درایو هستند. صالحی درباره خودروهای هیبرید ایرتویا توضیح داد: «خودروهای هیبرید ایرتویا سینرژی درایو هستند و نیاز به شارژ از منبع بیرونی ندارند.

نتیجه تصویری برای شرکت تو.یوتا

خودرو خودش را از طریق ترمز، باتری الکترونیک و موارد دیگری که در خودرو تعبیه شده است، شارژ می‌کند. برعکس خودروهای الکتریکی یا پلاگین، استفاده از خودروهای سینرژی درایو در کشور فراهم است.

خودروی پریوس پرفروش‌ترین نوع خودروی هیبرید در کل دنیاست که اکنون در سبد خودروهای ایرتویا در ایران وجود دارد و تاکنون بیش از چهار میلیون دستگاه از این خودرو در سراسر جهان فروش رفته است و پیش‌بینی می‌کنیم که این خودرو بیش از پیش مورد استقبال قرار گیرد زیرا مصرف سوخت این خودرو بسیار کم یعنی ۶/۳ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است.»

به گفته صالحی شرکت ایرتویا برنامه‌ریزی گسترده‌ای برای عرضه خودروهای هیبرید تویوتا در ایران دارد.

خودروی پریوس پرفروش‌ترین نوع خودروی هیبرید در کل دنیاست که اکنون در سبد محصولات ایرتویا در ایران وجود دارد و تاکنون بیش از چهار میلیون دستگاه از این خودرو در سراسر دنیا فروش رفته است

نتیجه تصویری برای شرکت تو.یوتا

تضمین خدمات پس از فروش
خدمات پس از فروش از دیگر مواردی بود که در کمپین خودروهای هیبرید به آن پرداخته شد. صالحی با تاکید بر تضمین کیفیت خدمات پس از فروش شرکت ایرتویا عنوان کرد: «خدمات پس از فروش یکی از مهم‌ترین نکاتی است که خریداران قبل از خرید خودرو به آن توجه می‌کنند. کارمندان شرکت ایرتویا دوره‌های تخصصی لازم را در ژاپن گذرانده‌اند و جای هیچ نگرانی برای شهروندان وجود ندارد.»

نتیجه تصویری برای شرکت تو.یوتا

برنده بدون پاسپورت
در مراسم روز گذشته ابتدا برای ۱۰ نفر از برندگان که اسپیکر بلوتوث برند لوکس B&O دریافت می‌کنند، قرعه‌کشی انجام و پس از آن قرعه‌کشی نهایی برای برنده سفر به ژاپن برگزار شد. برنده نهایی سعید صادقی، دانشجوی رشته برق بود که البته پاسپورت نداشت و قرار شد معادل هزینه سفر که مبلغی در حدود ۲۰ میلیون تومان است به او اهدا شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.