تاثیر پاور مکس بر مصرف سوخت و آلایندهای خودرو

0

مکس پاور چیست؟

فهرست مطالب

نتیجه تصویری برای مکس پاور خودرو

هنگامی که یک سوخت هیدروکربنی (ملکول متان) می سوزد، اولین اکسیده شونده ها اتم های هیدروژن هستند ( الکترون ها در مدارهای خارجی اشان قرار دارند. ) فقط در آن زمان اتم های کربن می سوزند . چون اکسیده کردن اتم های هیدروژن در یک روند سوخت درونی سریع وقت کمتری می برد، در شرایط عادی مقداری از کربن فقط تا قسمتی اکسیده می شود، که سرچشمه ی سوخته و سوز ناقص است.

اکسیژن بی رنگ با هیدروژن ترکیب می شود، اما واکنش اکسیژن کربن بسیار کم انرژی تر است ـ باید در نظر داشته باشیم که: اکسیژن همیشه دارای والانس منفی دو است . از سوی دیگر والانس کربن می تواند منفی یا مثبت باشد بسته به شکل قرارگیری چهار الکترون آن در مدار خارجی، که جمعا به هشت الکترون برای تکمیل شدن نیاز دارد.

از دو قطعه تشدید کننده فرکانس مغناطیسی تشکیل شده که باعث از هم گسیختگی زنجیره های هیدروکربنی می شود و این امر در نهایت باعث ترکیب بهتر با اکسیژن و در نتیجه احتراق سوخت کامل می گردد. این سوپر کنتاکتورها، از فرمولی   ترکیبی و ساخته میشوند.

 نتیجه تصویری برای مکس پاور خودرو

این محصول در واقع یک مولد ارتعاشات مغناطیسی می باشد که نیرویی مغناطیسی به بزرگی ۱۲۰۰۰ گاوس ( گاوس؛ واحد شدت جریان مغناطیسی) تولید Neodymium می کند و از یک کنتاکتور انحصاری از تشکیل شده و طنین لازم برای ایجاد شکاف مولکولی در هیدروکربنها را تولید می کند. پس از انتشار طنین، مولکولهای موجود در سوخت در برخورد با امواج دچار از هم گسیختگی مولکولی شده و در نهایت احتراق و فرآیند سوختن بصورت کاملتری انجام می گیرد.

در واقع حجم غالب سوختی که مصرف می شود، انرژی به مراتب بالاتری را تولید می کند، ضمن اینکه میزان سوخت مصرف نشده که به صورت مواد سمی وارد محیط می شود، کاهش چشمگیری می یابد.

دستگاه مکس پاور مولکولهای سوخت را به یک بار مثبت تبدیل کرده آنها را به نظم در می آورد. این بار مثبت، جذب مولکولهای هوای دارای بار منفی را افزایش می دهد. بالاترین کارآیی سوخت و سوز در بالاترین سطح دی اکسید کربن به دست می آید، چرا که دی اکسید کربن نمی تواند بیش ازآن اکسیده شود.

وقتی شما یک مکس پاور را در مسیر سوخت رسانی نصب می کنید خاصیت مغناطیسی آن سوخت را به شدت تحریک می کند   تا با اکسیژن بیشترین حد ترکیب را انجام دهد و نتیجه اینکه فرایند احتراق، سوختن و انتقال انرژی افزایش چشمگیری پیدا می کند. اگر دقیقا همان مقدار سوخت وارد سلیندر شود، می توان ملاحظه کرد که در محدوده زمانی مساوی با حالت قبل مقادیر بسیار بالایی از سوخت با اکسیژن ترکیب شده و در نهایت می سوزد.

مقدار بیشتری از انرژی را در یک میزان معین از سوخت تولید می کند و می توان از آن در هر نوع سیستم سوختی که با سوخت هیدروکربنی از قبیل بنزین، دیزل، گازوئیل، گازها و روغن کار می کند استفاده کرد این وسیله را می توان بر روی خطوط انتقال سوخت تا قطر ۲.۵ سانتی متر نکرد

مزایای MAX POWER

Ò      ۱) صرفه جوئی در هزینه و کاهش مصرف سوخت

Ò      ۲) افزایش قدرت BHP

Ò      ۳) کاهش ذرات سمی و آلایندهای اگزوز

Ò      ۴) کارکرد روی هر موتوری با هر نوع سوختی

Ò      ۵) نصب در چند دقیقه ـ بی نیاز ابزار

Ò      ۶) افزایش عمر موتور

Ò      ۷) پیمایش افزده

Ò      ۸) بی نیاز از نگهداری

Ò      ۹) استارت سریع تر

نتایج ازمایشات بر روی MAX POWER

جداول زیر کاهش هزینه ها، سوخت و آلودگی را در وسائل نقیله بنزینی و دیزلی نشان می دهد این تغییرات نشاندهنده ایجاد یک استاندارد ROI قابل ملاحظه زیست محیطی است. در این آزمایشات دو پارامتر هیدروکربن تولید شده و مسافت در واحد سوخت مورد بررسی قرار گرفته اند. بعضی از شرکتها فقط روی پارامتر آلودگی کار کرده اند و تعدادی دیگر هم هر دو پارامتر را آزمایش کرده اند.

البته نتایج به دست آمده عوامل متعددی از جمله مدل موتور، کیفیت سوخت ، ابزار ، وزن بار، شرایط محیطی، شرایط جاده ، ترافیک و غیره بستگی دارد.

 

و کاهش آلاینده ها :MAX POWER

پس از نصب دستگاه مکس پاور سوخت و سوزِ سریع تر، کارآمد تر و   کاملترِ بنزین هنگام استارت، و احتراق بهتر منجر به آزاد سازی بسیار بیشتری انرژی در برابر همان حجم سوخت اولیه می شود. این واقعیت   بی درنگ آشکار می شود که خروجی زیان آور اگزوز که محتوی مقدار فراوانی ذرات نسوخته ی بنزین به علاوه گاز خفقان آور و کشنده ی مونوکسید کربن   و اکسیدهای نیتروژن بود کاهش یافته است.

دو عکس ۱و۲ دو نمای دور و نزدیک از مواد سمی خروجی از اگزوز یک شورولت (کاوالیر) هستند که بر روی یک سطح شیشه ای که در فاصله یک اینچ از اگزوز واقع شده جمع شده اند

 

.

. موتور این ماشین ۶سیلندر و ۳.۱ لیتری   و سوخت بنزین آن با اکتان ۷۸ می باشد . در عکسهای ۱و۲ ذرات هیدروکربن و گازهای ناکس دیده می شوند. در عکسهای ۳و۴ که از فاصله های دور و نزدیک گرفته شده اند می توان کاهش قابل ملاحظه ای در رسوبات   گازها مشاهده کرد

 

MAX POWERروش نصب

نتیجه آزمایش مصرف سوخت در هر نوع وسیله نقلیه پس از استفاده سه مخزن پر از سوخت مشخص خواهد شد موتور اهمیتی ندارد ولی لازم است در نصب مکس پاور بر طبق سلسله مراتب مندرج در پائین عمل نمایند. برای استفاده از این محصول احتیاجی به هیچ وسیله جانبی نیست و برای نصب نیازی به بریدن شیلنگ بنزین نیست.

 

خط سوخت رسانی تحت فشار را که موتوراز باک تغذیه می کند پیدا کنید. خودروهای دارای سیستم سوخت رسانی انژکتوری دو خط موازی میان باک بنزین و موتور دارند؛ یک خط سوخت رسانی و یک لوله ی برگشتی، با موتور روشن هر دو لوله را لمس کنید، لوله ی سردتر خط سوخت رسانی است مکس پاور باید در مسیر سوخت از باک به موتور نصب شود. فقط دو نیمه ی شیاردار دستگاه ابر سوخت مَکس پاور را روی خط سوخت، رسانی ، در یک محل قابل دسترس هر چه نزدیک تر به ریل سوخت رسانی انژکتور یا کاربراتور قرار دهید.

نتیجه تصویری برای مکس پاور خودرو

لوله های انتقال سوخت معمولا از جنس فلز، لاستیک و پلاستیک تهیه می شوند. اگر لوله از جنس فلزات آهن دار باشد، با توجه به خاصیت آهنربائی مکس پاور وسیله کاملا به آن میچسبد. بهتر است دو قطعه را از یک طرف از یکدیگر جدا کرده بطوریکه فقط لبه های آنها از یک طرف در کنار هم باشند. یک قطعه را روی لوله انتقال سوخت تنظیم و قطعه دیگر را با حرکتی چرخشی روی قطعه اول ثابت نمائید بطوریکه شیارهای کناری هم ردیف با بست نایلونی شوند.

 

(تصویر مرتبط۳

بست نایلونی را از شیارها که دارای شکاف قفل بست است رد کنید که برای کمک به نگهداشتن بست در جای خود هنگام کارگذاری مکس پاور روی خط سوخت بصورت یک گیره ی دو کفه ای است.

جهت اجتناب از بروز هر نوع اتصال الکتریکی، وسیله را حداقل در فاصله ۱۰ سانتیمتر از هر نوع سنسور یا هر .وسیله برقی دیگری نصب نمائید

نصب را با محکم کردن بست به دور دستگاه درون شیارهای کناری و چیدن   طول افزوده ی آن کامل کنید . هنگام نصب چند دستگاه آنان را در امتداد خط سوخت کنار یکدیگر ولی با زاویه ی ۹۰ درجه نسبت به هم قرار دهید.

تصویر مرتبط

توجه

در مورد خودروهایی که سنسور لامبدا بر روی آنها نصب شده توصیه می شود که پیش از نصب، کابل منفی باتری را دست کم برای ۵ دقیقه قطع کنید، ولی اول مطمئن شوید که کدهای ایمنی مورد نیاز آژیرهای خطر و رادیوهای الکترونیکی و غیره را در جایی یادداشت کنید. پس از تکمیل نصب، کابل منفی باتری را دوباره نصب کنید، موتور را روشن کرده وبگذارید به مدت ۴ یا ۵ دقیقه با دور بالا در حدود ۱۵۰۰ دور بر دقیقه در جا کار کند.

این عمل به سیستم مدیریت الکترونیکی اجازه می دهد که ترکیب درست سوخت را با در نظر گرفتن سوخت و سوز کارآمدتر بنزین، دوباره میزان کند. نصب دستگاه مکس پاور درخودرویی که دارای سنسور لامبدا است می تواند باعث شود که سنسور به طور خودکار ترکیب سوخت روان به سوی موتور را غنی کند تا کاهش خروجی از سوخت و سوز بهبود یافته جبران شود. این موضوع صرفه جویی انجام شده توسط مکس پاور را منتفی می کند. بنابراین دستورات ساده ی نصب باید رعایت شوند تا حداکثر بازده به دست آید.

توجه

به علت پاک شدن تدریجی داخلی سیلندر از ذرات باقیمانده کربن در ماشینهای دارای چند سال کارکرد، امکان دارد بعد از نصب بطور موقت مصرف سوخت کمی افزایش   یابد و حتی مقدار م واد سمی هم افزایش یابد. این حالت موقتی است و بعد از ۳ تا ۴ بار پر کردن باک این پارامترها ثابت می شوند

و در نهایت پس از ۲۰۰۰ کیلومتر سیستم کاملا بهینه شده   و به همان رکوردهای ثبت شده در آزمایشات می رسد. استفاده از فیلتر هوای استاندارد و تمیز، ابزارهای مختلف تصفیه کننده در کاربراتئور و یا انژکتور و میزان خلوص سوخت مصرفی، همگی پارامترهایی هستند که می توانند مدت زمان رسیدن به استانداردهای مطلوب را کوتاه کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.