تولید وانت پیکاپ جدید مرسدس بنز

0

این پیکاپ نیز از موتور ۴.۰ لیتری بای توربوشارژ V8 به کار رفته در AMG GT بهره خواهد برد. البته قدرت این موتور در پیکاپ جدید مرسدس بنز به کم تر از …

فهرست مطالب

وانت پیکاپ جدید مرسدس بنز در راه است

پیکاپ ۶*۶ مرسدس همه را غافلگیر کرد و G-Wagen با استقبال بسیار خوبی مواجه شد.

به گزارش ایران‌جیب به نقل از خبرخودرو، اما پیکاپ۶x6 بسیار گران است و خرید آن  برای همه ممکن نیست. به همین دلیل مرسدس در پی ساخت وانتی دیگر یعنی پیکاپ G500 4×42 برآمده که دارای یک  محور کم تر اما قابلیت های مشابه است.

این پیکاپ نیز از موتور ۴.۰ لیتری بای توربوشارژ V8 به کار رفته در AMG GT بهره خواهد برد. البته قدرت این موتور در پیکاپ جدید مرسدس بنز به کم تر از ۴۵۰ اسب بخار محدود خواهد شد. فاصله بین دو محور این خودرو بیش تر از G-Wagen استاندارد اما نه به اندازه مدل۶x6 خواهد بود. کابین لوکس، تجهیزات و سواری مشابهی نیز برای این شاسی بلند جدید  ارائه خواهد شد.

G500 4×42 با کابین دوگانه خود دقیقا شبیه به یک مدل کوچک از نسخه ۶x6 به نظر می رسد که با ساختار سه محور و شش چرخ خود دنیا را شگفت زده کرد.

پیکاپ G500 دارای فاصله ۴۵۰۰ میلی متر از زمین و قابلیت ورود در آب تا عمق هزار میلی متری خواهد بود. تصاویر فاش شده از این خودرو رینگ های ۲۲ اینچی آن را نشان می دهند.

مرسدس اکنون روی نسل جدید G-Wagen نمادین کار می کند. در حالی که مدلG جدید حداقل دو سال دیگر عرضه می شود، طرفداران G-Wagen می توانند وانت پیکاپ جدیدی را خریداری کنند که گمان می رود تا قبل از پایان سال ۲۰۱۷۷ عرضه شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.