عرضه چری آریزو ۵ توربو با قیمت جدید + شرایط فروش

0

مدیران خودرو ضمن افزایش قیمت ،شرایط فروش چری آریزو ۵ توربو را اعلام کرد.
در ابلاغیه شرکت مدیران خودرو قیمت چری آریزو ۵ توربو برابر با ۱۰۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان عنوان گردیده است .چری آریزو ۵ توربو پیش از این با قیمت ۹۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان عرضه می گردید.

در جدیدترین شرایط فروش این خودرو ،موعد تحویل ۳۰ روز کاری در نظر گرفته شده و به وجه دریافتی از خریداران ۱۵ درصد سود انصرف در نظر گرفته شده است.

 آریزو 5 اکسلنت شرایط فروش اقساطی آریزو 5 شرایط فروش چری آریزو5 قیمت آریزو اکسلنت قیمت چری آریزو 7 قیمت آریزو 5 نمایندگی چری در ایران قیمت محصولات مدیران خودرو قیمت چری آریزو 5 مشخصات چری آریزو 5 معایب چری آریزو 5

در جدیدترین شرایط فروش این خودرو ،موعد تحویل ۳۰ روز کاری در نظر گرفته شده و به وجه دریافتی از خریداران ۱۵ درصد سود انصرف در نظر گرفته شده است.

شرایط فروش چری آریزو 5 توربو

 در شرایط جدید فروش اقساطی محصولات مدیران خودرو، خودرو چری آریزو۵ را می توان با ۱۷ میلیون خریداری و تحویل گرفت.
یکی از خودروهایی که می توان با پرداخت مبلغ مناسب آن را خریداری و به صورت فوری تحویل گرفت خودروی جدید چری آرزیو ۵  است.برای خرید این خودرو فقط کافی است مبلغ پیش پرداخت ۱۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان را واریز کرده و خودروی صفر کیلومتر خود را تحویل بگیرید.

پرداخت اقساط این خودرو به صورت یک فقره چک ۳ ماهه بدون بهره به مبلغ  ۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و مابقی آن به صورت ۶  تا ۳۶ ماهه بسته به نوع انتخاب مشتری خواهد بود. این خودروها در ۲ تیپ متفاوت ارائه می شود.

تحویل فوری خودروی جدید چری فقط با پرداخت 17 میلیون تومان متقاضیان برای خرید این خودرو به صورت تحویل فوری می توانند به نمایدنگی برتر مدیران خودرو به آدرس تهران-  خیابان آزادی، روبروی ایران فیلم( شعبه اول)،  میدان فاطمی- جنب وزارت کشور(شعبه دوم) نمایندگی ۲۴۶ حیدری مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس ۶۶۰۰۸۳۶۰(۳۰خط)، ۸۸۹۹۵۳۰۰ تماس حاصل و یا  به سایت WWW.MVM246.COM و یا لینک تلگرام mvmco246@ مراجعه کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.