۳ قرارداد بین بنز و ایران خودرو امضا شد

0

امضای ۳ قرارداد بین شرکت مرسدس بنز و ایران خودرو +جزئیات

 
مدیرعامل ایران خودرو با بیان این که ۳ قرارداد میان بنز و ایران خودرو امضا شده گفت: اولین سری پژو ۲۰۰۸ نیز اسفندماه سال جاری …
 مدیرعامل ایران خودرو با بیان این که ۳ قرارداد میان بنز و ایران خودرو امضا شده گفت: اولین سری پژو ۲۰۰۸ نیز اسفندماه سال جاری وارد بازار خواهد شد.

هاشم یکه زارع امروز در حاشیه مراسم نوسازی ناوگان تاکسیرانی کشور با محصولات ایران خودرو در پاسخ به پرسش تسنیم مبنی براینکه قرارداد ایران خودرو و بنز چه زمانی امضا خواهد شد، گفت: تاکنون سه قرارداد همکاری با شرکت بنز منعقد شده و دو قرارداد دیگر نیز در مرحله ارزیابی و نهایی شدن است.

وی با اشاره به اینکه اولین سری ۲۰۰۸ اسفندماه سال جاری وارد بازارخواهد شد، افزود: رقم سرمایه گذاری برای تولید سه محصول ۳۰۸، ۲۰۰۸ و ۲۰۸ حدود ۵۰۰ میلیون دلار است. که در حال حاضر ۱۰۰ میلیون یورو در این پروژه سرمایه گذاری شده که سهم شرکت پژو حدود ۵۰ میلیون یورو است.

مدیرعامل ایران خودرو با اعلام اینکه گارانتی رانا از ۴۰ هزار به ۶۰ هزار افزایش یافته است، گفت: میزان گارانتی سالانه این خودرو از دو سال به سه سال افزایش پیدا کرده است. البته این اتفاق برای دنا نیز در آینده خواهد افتاد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.