BMW 730 با امکاناتی لوکس وارد بازار ایران شد + قیمت

0

بی ام و ۷۳۰ با امکاناتی لوکس وارد بازار ایران شد + قیمت

فهرست مطالب

تنها خودروی صفر کیلومتر لوکس در ایران همین محصول “بی ام و ۷۳۰” است که همین چند روز گذشته وارد بازار ایران شده است.

بی ام و 730 در ایران

خودرویی که اگرچه موتوری پر قدرت در سینه ندارد اما حرف های زیادی برای گفتن آن هم در زمینه امکانات ایمنی و به خصوص رفاهی دارد.

این خودرو در بازارهای جهانی با موتورهای متنوعی به بازار عرضه می شود اما به دلیل محدویت های واردات برای حجم موتور این خودرو با موتور ۲.۰ لیتری اما با توان ۲۵۸ اسب بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور روانه بازار ایران شده و به دلیل سبک شدن وزن بدنه مشکلی برای خودرو نیست و می توان گفت این خودرو مورد توجه علاقه مندان به سرعت قرار خواهد گرفت.

خودرویی ۱۸۰۰ کیلویی که اتاقی بزرگ داشته و در ردیف مرسدس بنز S کلاس قرار میگیرد و همه چیز را برای لذت بردن از یک سواری دلپذیر مهیا می‌کند.

بی ام و 730 در ایران

بی ام و 730 در ایران

این دست خودروها بیشتر برای افرادی مناسب است که علاقه دارند بر روی صندلی عقب بنشینند و از امکانات رفاهی داخل ماشین لذت برده و از هیاهوی خیابان ها نیز دور باشند. سری ۷ در خود همه چیز را جای داده هر آنچه که یک سرنشین از یک خودروی لوکس می خواهد:

چرم nappa، سر دنده سرامیک، آمپر دیجیتال ۳ حالته، رادار کامل ، رینگ ۲۰ ، هداپ ، سیستم صوتی Harman kardon، ماساژور ۴ صندلی، سرد کن و گرمکن ۴ صندلی، کنسول عقب (در مدل ۵ نفره)، سقف جیر، صندلی های ردیف عقب برقی، چراغ جلو لیزر، سقف پاناروما ، مانیتور پشت، دوربین ۳۶۰، اتولایت، دیلایت، کروز هوشمند، ریموت پارکینگ، تنظیم ارتفاع، اتوپارک، حرکت کردن خودرو با استفاده از ریموت برای خروج از پارکینگ و …

بی ام و 730 در ایران

هم اکنون بی ام و ۷۳۰ را میتوان با قیمتی در حدود ۷۳۰ تا ۸۵۰ میلیون تومان با توجه به امکانات آن در بازار تهران خریداری نمود.

بی ام و 730 در ایران

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.