سرمایه‌گذاری عربستان در شرکت پاگانی

0

 

صندوق سرمایه‌ عمومی عربستان سعودی (PIF) یکی از بزرگ‌ترین صندوق‌های ثروت ملی در جهان است و دارای سهام‌ در شرکت‌های ایالات متحده آمریکا به ارزش ۱۵.۹۴ میلیارد دلار است. البته در گذشته یک سهامدار کوچک در شرکت تسلا بود و سپس به سرمایه‌گذار کلیدی در لوسید تبدیل شد.

”به لطف سرمایه‌گذاری‌های قابل‌توجه، هایپرکارهای بعدی پاگانی از فناور‌های جدیدی بهره می‌برند تا تجربه منحصربه‌فردی از سواری را ارائه دهند.“اکنون صندوق سرمایه‌ عمومی عربستان سعودی (PIF) با خرید ۳۰ درصد از سهام پاگانی موافقت کرد. جزئیات مالی قرارداد منتشر نشده است، اما سهام عمده برای خانواده پاگانی باقی می‌ماند و PIF عربستان سعودی در کنار سایر سهامداران، Nicola Volpi و Emilio Petrone، اقلیت سهام را در اختیار دارند.

پاگانی پاگانی زوندا در ایران سازنده پاگانی هویرا پیشرانه پاگانی زوندا قیمت پاگانی هوآیرا بی سی سرعت پاگانی زوندا مشخصات فنی پاگانی زوندا فضای داخلی پاگانی هوایرا اخبار عربستان مهم ترین اخبار خودرو جهان

آقای Horacio Pagani، مدیر اجرایی و طراحی پاگانی، در بیانیه‌ای اعلام کرد که پاگانی از همکاری با بهترین‌ها لذت می‌برد و معتقد است که موفقیت و برتری، با کار گروهی حاصل می‌شود‌.

آقای پاگانی در ادامه‌ سخنانش افزود که این همکاری گامی کلیدی در استراتژی رشد و بهبود بلند مدت شرکت است و به لطف سرمایه‌گذاری‌های قابل‌توجه، هایپرکارهای بعدی از فناور‌های جدیدی بهره می‌برند تا تجربه منحصربه‌فردی از سواری را ارائه دهند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.