فروش نقد و اقساط سورن پلاس و پژو 207 دستی (اسفند 1402)

0

فروش اقساطی خودرو بدون پیش پرداخت ،تحویل فوری محصولات ایران خودرو اقساطی ،فروش اقساطی ایران خودرو تحویل فوری ،شرایط فروش اقساطی خودرو ،شرایط فروش اقساطی ایران خودرو دنا ،لیزینگ ایران خودرو ،پژو پارس اقساطی تحویل فوری ،فروش خودرو از دم قسط

به اطلاع عموم متقاضيان محترم و نمايندگيهاي مجاز ميرساند، شركت ايران خودرو شرايط فروش فوق العاده اختياري به روش نقدي و روش نقد و اقساط جهت متقاضيان عادي خودرو پارس كه در اسفند ماه سال گذشته در سامانه يكپارچه اقدام به دريافت اولويت نموده و اسامي ايشان به عنوان بخش دوم اولويت هاي زمستان 1402 به اين شركت اعلام شده و براي آنها پيامك ارسال گرديده با موعد تحويل حداكثر 90 روزه و يا پيش فروش با شرايط جدول ذيل ارائه مي نمايد:

 اخبار خودروسازان  فروش هود کاپوت  هود کاپوت چیست  هواکش کاپوت چیست  اخبار خودرو  مشخصات پژو 207
نكته:1 در اين طرح قيمت خودرو در روشهاي نقدي و نقدي اعتباري به صورت قطعي و بر اساس قيمت روز زمان ثبت نام مي باشد و در صورت انتخاب روش اقساطي مبالغ وديعه اوليه و چكهاي اقساط به شرح جدول ذيل است. در اين طرح در روش نقد و اقساط صرفاً چك صياد بنفش از متقاضي و يا شخص ثالث دريافت مي گردد و وضعيت اعتباري سفيد صادر كننده چك از طريق سامانه بانك مركزي مورد نياز مي باشد.

نكته:2 در طرح پيش فروش قيمت خودرو بر اساس قيمت روز زمان تحويل مي باشد و در صورت انتخاب روش پيش فروش مبلغ پيش پرداخت معادل مبلغ مندرج در جدول ذيل در زمان ثبت نام دريافت مي شود و الباقي مبلغ در زمان صدور دعوتنامه نقداً دريافت خواهد شد.

تاريخ شروع و مهلت ثبت نام: زمان شروع اين طرح از روزيكشنبه مورخ 1402/11/29 بوده و تا تكميل ظرفيت ادامه خواهد داشت.

جهت ثبت نام نياز به ايجاد حساب كاربري در سامانه فروش ايران خودرو مي باشد.

جزئیات شرایط فروش:فروش نقد و اقساط سورن پلاس و پژو 207 دستی

طرح جدید فروش اقساطی محصولات ایران خودرو – مهر 1398

گروه صنعتی ایران خودرو قصد دارد شرایط فروش اقساطی برخی محصولات خود را از ساعت ۱۱ صبح روز چهارشنبه، سوم مهرماه ۱۳۹۸، در اختیار متقاضیان قرار دهد. این شرایط تا زمان تکمیل ظرفیت در اختیار خریداران خواهد بود. در این شرایط، با هدف حذف واسطه‌ها، ایران خودرو ضوابط متعددی را لحاظ کرده است که در زیر به این شرایط اشاره می‌کنیم:
تنها افرادی که دارای چک‌های سامانه صیاد بوده و فاقد هرگونه چک برگشتی باشند، قادر خواهند بود تا از این شرایط استفاده کنند. از اینرو اطلاعات صادر کننده چک پس از انجام پیش پرداخت، اعتبارسنجی شده و در صورت دارا بودن شرایط لازم، ادامه فرآیند فروش امکان پذیر خواهد بود، همچنین نتیجه بررسی و اعتبارسنجی از طریق پیامک به مشتریان اطلاع رسانی خواهد شد،و در صورت عدم امکان اعتبارسنجی وجوه پرداختی مشتری به حساب ایشان استرداد خواهد شد.
دریافت چک‌ها تنها از مشتریان صورت می‌گیرد و امکان دریافت چک از اشخاص ثالث، نظیر وابستگان و اقوام وجود ندارد. علاوه برآن، فک رهن سند خودرو زودتر از موعد اتمام اقساط امکان پذیر نخواهد بود و نمایندگی‌ها باید اطلاع‌رسانی لازم در این مورد را انجام دهند. مشتریان ظرف ده روز از عقد قرارداد، باید چک‌های خود را به نمایندگی مربوطه تحویل بدهند، در این صورت قرارداد فروش آنها ابطال خواهد شد. در زیر می‌توانید شرایط فروش اقساطی دنا پلاس، سمند EF7 و پژو پارس LX را مشاهده نمایید.

https://cdn.khodrobank.com/Reviews/16625_bdmuyndk1sckgar7jjfh.jpg

بدینوسیله به اطلاع کلیه نمایندگان محترم شرکت ایران خودرو می رساند، شرایط فروش اعتباری محصولات ایران خودرو به تعداد بسیار محدود از ساعت ۱۱ صبح روز چهارشنبه مورخ ۹۸/۰۶/۲۷ تا زمان تکمیل ظرفیت به شرح جدول پیوست و با شرایط ذیل ارائه می گردد:

با هدف جلوگیری از ثبت نام واسطه ها و افزایش امکان ثبت نام برای مصرف کننده نهایی خودرو، شرکت ایران خودرو فیلترهای را مطابق شرط و شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه که ذیلا” تشریح شده قرار داده است که در صورت ثبت نام مغایر با شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه، ثبت نام مشتری از سوی شرکت ایران خودرو یک طرفه ابطال و وجه ایشان حداکثر ظرف ۲۰ روز مسترد خواهد شد.

در این روش فروش صرفا” مشتریانی امکان ثبت نام خواهند داشت که چک های طرح ” سامانه صیاد ” را داشته و فاقد هرگونه چک برگشتی باشند از اینرو اطلاعات صادر کننده چک پس از انجام پیش پرداخت، اعتبارسنجی شده و در صورت دارا بودن شرایط لازم، ادامه فرآیند فروش امکان پذیر خواهد بود، همچنین نتیجه بررسی و اعتبارسنجی از طریق پیامک به مشتریان اطلاع رسانی خواهد شد،و در صورت عدم امکان اعتبارسنجی وجوه پرداختی مشتری به حساب ایشان استرداد خواهد شد. ضمنا” چک باز پرداخت اقساط با تاریخ قید شده در بخشنامه صرفا” از مشتری صاحب قرارداد دریافت خواهد شد و در این بخشنامه امکان دریافت چک از شخص ثالث (اقوام درجه یک ،دو و …) وجود ندارد و عنوان صادر کننده چک دراین بخشنامه اشاره به صاحب قرارداد دارد. همچنین فک رهن سند خودرو زودتر از موعد چک ها برای کلیه محصولات این بخشنامه امکانپذیر نخواهد بود، لذا ضروریست نمایندگی های محترم در این خصوص اطلاع رسانی مقتضی به مشتریان خود داشته باشند.

زمان فعال سازی این بخشنامه ساعت ۱۱ صبح روز چهارشنبه مورخ ۹۸/۰۶/۲۷ 

طرح جدید فروش اقساطی محصولات ایران خودرو ویژه 27 شهریور 98

شرایط فروش اقساطی محصولات ایران خودرو – ۹۷/۰۱/۲۷

به اطلاع کلیه متقاضیان محترم محصولات شرکت ایران خودرو می‌رساند، شرایط فروش اقساطی محصولات از روز دوشنبه مورخ ۹۷/۰۱/۲۷ تا زمان تکمیل ظرفیت به شرح جداول پیوست و با شرایط ذیل ارائه می گردد.

اخبار ایران خودرو جدیدترین شرایط فروش ایران خودرو شرایط فروش اقساطی آریزو 5 شرایط فروش اقساطی رانا فروش اعتباری محصولات ایران خودرو فروش اقساطی 206تیب2 فروش اقساطی 207 فروش اقساطی ال90 اتوماتیک فروش اقساطی ایران خودرو فروش اقساطی پارس فروش اقساطی سمند LX فروش اقساطی محصولات ایران خودرو فروش لیزینگی ایران خودرو قیمت محصولات ایران خودرو محصولات ایران خودرو

شرایط و توضیحات روش فروش اعتباری:

در این روش فروش صرفا مشتریانی امکان ثبت نام خواھند داشت که فاقد ھرگونه چک برگشتی باشند. از این رو اطلاعات صادر کننده چک پس از انجام پیش ثبت نام، اعتبارسنجی شده و در صورت دارا بودن شرایط لازم، ادامه فرآیند ثبت نام و واریز وجه امکان پذیر خواھد بود. ضمنا نتیجه بررسی و اعتبارسنجی از طریق پیامک به مشتریان و امکان ادامه ثبت نام به نمایندگی اطلاع رسانی خواھد شد.

زمان فعال سازی بخشنامه ساعت ۱۰ روز دوشنبه مورخ ۹۷/۰۱/۲

شرایط جدید فروش اعتباری محصولات شرکت ایران خودرو ویژه آذرماه ۹۶

شرایط جدید فروش اعتباری محصولات شرکت ایران خودرو ویژه آذرماه ۹۶ منتشر شد.
به اطلاع کلیه متقاضیان محترم شرکت ایران خودرو می رساند، شرایط فروش قسطی محصولات این شرکت (با ظرفیت به صورت محدود)، با مشارکت شرکت لیزینگ خودرو غدیر از روز چهارشنبه ۹۶/۰۹/۰۱ تا زمان تکمیل ظرفیت به شرح جدول پیوست ارائه می گردد.

شرایط و توضیحات روش فروش اعتباری:

در این روش فروش صرفا مشتریانی امکان ثبت نام خواهند داشت که فاقد هرگونه چک برگشتی باشند.
زمان فعال سازی بخشنامه ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه مورخ ۹۶/۰۹/۰۱ می‌باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.