نحوه کار کردن با دستگاه تولید فیلتر هوا +عکس

0

نحوه کار کردن با دستگاه فیلتر هوا :

در بازار امروز بسیاری از مشاغل هستند که یا سود آنچنانی ندارند و یا در فروش محصولات خود دچار مشکل هستند . اما تولید فیلتر هوا با توجه به تعداد بالای خودرو ها و افزایش روز افزون آنها می تواند شغلی پر سود و زود بازده باشد به شرط آنکه شما به طور درست آموزش تولید فیلتر هوا فرا گرفته باشید و از مواد اولیه مرغوب در ساخت فیلتر هوا بهره گرفته باشید .

زیرا بسیاری از شرکت ها هستند که با فروش مواد اولیه فلیتر هوا ارزان قیمت ، کالایی به کیفیت را به شما تحویل می دهند ، این مواد در تولید فیلتر هوا استفاده می شود و باعث از دست دادن اعتماد مشتری به برند شما و همین طور از دست دادن بازار می شود . پس تا اینجا وجود دو شرط در فروش فیلتر هوا باعث سود شما می شود :

۱ . شرکت در کلاس های آموزش فیلتر هوا .

۲ . خرید مواد اولیه فیلتر هوا از نوع مرغوب و درجه یک .در این مطلب قصد داریم تا شما را با نحوه کار کردن با دستگاه فیلتر هوا آشنا کنیم .تا انتهای این مقاله همراه ما باشید:
صفر تا صد نحوه کار کردن با دستگاه فیلتر هواقبل از راه اندازی و آموزش کار با دستگاه فیلتر هوا نکاتی از لحاظ فنی وجود دارد که باید در نظر گرفت.

۱- حتما هنگام نصب جهت ارت دستگاه فیلتر هوا اقدام نمایید به خصوص شهرهایی که هوایی مرطوب دارند.

۲- حتما هنگام روشن کردن دستگاه فیلتر خودرو از محافظ ۱۵ آمپری تک فاز استفاده نمایید که در صورت نوسانات برق به دستگاه تولید فیلتر خودرو آسیبی وارد نشود.

۳-با توجه به اینکه یکی از قطعات مهم در دستگاه تولید فیلتر هوا هدمیکس تزریق مواد پلی و ایزو می باشد و پس از مدتی تزریق مواد و اتمام تزریق نیاز به شستشو پیدا می‌کند قبل از راه اندازی حتما پمپ باد تهیه نمایید که می‌توانید از مارک پمپ کدخدایی که مارک بسیار مرغوبی به همراه خدمات پس از فروش عالی است استفاده نمایید. پمپ باد مناسب جهت کار با دستگاه تولید فیلتر هوا پمپ ۵۰ کیلو به بالا می‌باشد.

۴-یکی از عوامل بسیار مهم در فرآیند تولید فیلتر هوا، بحث دمای مواد ایزو و پلی و بحث دمای محیط است. ماشین سازی نوین فیلتر سپاهان به تمام مشتریان عزیز پیشنهاد دارد از دستگاه‌ها و مدل‌هایی که دارای سیستم گردش آب و خنک کننده هستند استفاده نمایند و قبل از شروع به کار در حد امکان دمای محیط را پایین آورند. بهترین دما جهت این فرآیند در بیرون و محیط ۲۷ درجه سانتی گراد می‌باشد.

۵-مواد پلی یورتان که یکی از مواد مهم مصرفی در دستگاه تولید فیلتر هوا و فرآیند خط تولید فیلتر خودرو می‌باشد به صورت دو جزیی است و توصیه می‌شود الزاما قبل از ریختن پلی در مخزن دستگاه، خوب هم زده و چنانچه به صورت صنعتی از دستگاه‌های با تولید فیلتر انبوه استفاده می‌کنید حتما میکسر مخصوص تهیه فرمایید تا دچار مشکل نشوید و هنگام ریختن پلی در دستگاه از قیف مناسب توری دار استفاده نمایید.

۶- هنگام راه اندازی خط تولید فیلتر هوا و دستگاه چین کن کاغذ، ابتدا می‌باید قالب فیلتر هوا را جهت خط تولید فیلتر تمیز نمود. چون هنگامی که فوم تزریق شده توسط هدمیکس دستگاه فیلتر هوا با الاینده و یا جسم خارجی مخلوط گردد باعث بی‌کیفیت شدن فوم تولید شده در خط تولید می‌گردد.

دستگاه فیلتر هوا چیست قیمت دستگاه فیلتر هوا درآمد تولید فیلتر هوا تولید قطعات خودرو شرکت های تولید قطعات خودرو نحوه راه اندازی دستگاه فیلتر هوا شغل های خانگی انواع شغل شغل پر درآمد شغل های زود بازدهنحوه کار کردن با دستگاه فیلتر هوا

صفر تا صد تولید فیلتر هوا
وجود فیلتر هوا در خودرو به عنوان یکی از اجزای اصلی سیستم خودرو به شمار می آید. همانطور که می دانید فیلتر هوا برای جلوگیری از عبور گرد و خاک به داخل موتور مورد استفاده قرار می گیرد . اگر شما هم جزو آن دسته از افراد هستید که به دنبال شغلی آسان با درآمد بالا هستید ما به شما پیشنهاد می کنیم تا درباره تولید فیلتر هوا بیشتر بدانید. همینطور ما در این مقاله به نحوه دریافت مجوز فیلتر هوا ، آشنایی با دستگاه تولید فیلتر هوا ، هزینه راه اندازی کارگاه تولید فیلتر هوا ، درآمد ماهایانه تولید فیلتر هوا و مواد لازم برای تولید فیلتر هوا آشنا خواهیم کرد، هزینه راه اندازی کارگاه تولید فیلتر هوا زیاد نیست و جوانان جویای کار می توانند با خرید دستگاه تولید فیلتر هوا، این کار را در محیطی کوچک شروع کنند و به عنوان شغل دوم، درآمد مستقلی از آن داشه باشند. برای تولید فیلتر هوا دو ماده اولیه برای تولید فیلتر هوا به صورت دستی و طبق فرمولی خاص با هم ترکیب می شوند و به وسیله میکسر صنعتی مواد را با هم مخلوط می کنیم. سپس در قسمت مواد ریز قالب های پلاستیکی می ریزیم و پس از گذشت چند دقیقه یک فیلتر هوا تولید کرده ایم. در تولید فیلتر هوا به آب یا گاز احتیاجی نداریم.

نحوه کار دستگاه تولید فیلتر هوادستگاه خط تولید فیلتر هوای خودرو مواد مصرفی را پس از ذوب کردن به صورت اتوماتیک در قالب ها تزریق کرده سپس در حین خروج مواد از هد دستگاه میز سی ان سی اقدام به هم زدن و تکان دادن مواد داخل قالب می نماید پس از آن کاغذ چین خودرو را داخل قالب چفت کرده و پس از گذشت زمان مورد نیاز برای خشک شدن مواد داخل قالب، فیلتر هوای تولید شده را از داخل قالب خارج می نماید.

در ساخت خط تولید فیلتر هوا دو ماده اولیه به صورت دستی طبق فرمول خاصی ترکیب و با میکسر صنعتی دستی مخلوط و در قسمت مواد ریز قالب های پلاستیکی ریخته می شوند و بعد از گذشت چند دقیقه تبدیل به فیلتر هوا می شود (این تکنولوژی جدید بوده و نیاز به گاز یا آب ندارد). از لحاظ کیفیت تولید فیلتر هوا هیچ فرقی با دستگاه های دیگر ندارد فقط سرعت عمل فرق می کند که با ۱۰۰ عدد قالب میتوانید در ۸ ساعت کاری حدوداً ۴۰۰ عدد فیلتر هوا به صورت حقیقی تولید کنید.

دستگاه فیلتر هوا چیست قیمت دستگاه فیلتر هوا درآمد تولید فیلتر هوا تولید قطعات خودرو شرکت های تولید قطعات خودرو نحوه راه اندازی دستگاه فیلتر هوا شغل های خانگی انواع شغل شغل پر درآمد شغل های زود بازده

 

قیمت دستگاه چین کن کاغذ فیلتر هوا

کاغذ خام توسط دستگاه چین کن ، چین می شود. به این صورت که کاغذ خام (رول کاغذ) در ابتدای دستگاه نصب می شود و در انتها کاغذ چین شده تحویل می دهد.برای خرید دستگاه چین کن کاغذ فیلتر هوا باید از شرکت های معتبر اقدام کنید و همچنین با توجهربه نوسانات ارز در بازار برای اطلاع دقیق از قیمت دستگاه چین کن کاغذ فیلتر هوا می توانید با کارشناسان فروش ما در تماس باشید و از آنها راهنمایی بگیرید.

قیمت دستگاه تمام اتوماتیک فیلتر هوااین نوع دستگاه های فیلتر هوا به صورت اتوماتیک کار تزریق فوم را انجام می دهد.این دستگاه ها دارای شیر و هد متحرک هستند و به هیچ وجه از میز CNC استفاده نمی شود.دستگاه های تمام اتوماتیک همان دستگاه های نیمه اتوماتیک تزریق فوم PU دارای میز CNC میباشند که با اضافه کردن قطعاتی همانند، میز، تسمه و موتور، تبدیل به دستگاه به اصطلاح تمام اتوماتیک شده اند.بر ای خرید و اطلاع دقیق از قیمت دستگاه تمام اتوماتیک فیلتر هوا می توانید با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید و سوالات خود را برای انتخاب دقیق دستگاه تولید فیلتر هوا بازگو کنید و همکاران ما ضمن راهنمایی کامل به شما ،شما را در خرید بهترین دستگاه تمام اتوماتیک فیلتر هوا کمک خواهند کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.