ویژگی های لاستیک نکسن با طرح گل CP۶۷۲

0

تاریخچه ای کوتاه درباره لاستیک نکسن

نکسن در سال ۱۹۴۲ در سئول کره جنوبی تاسیس شد. این شرکت در ابتدا با نام ووسونگ آغاز به فعالیت کرد که بعد از مدتی نام خود را به نکسن تغییر داد. نکسن در سال ۲۰۰۵ موفق شد امتیاز فناوری تولید لاستیک های سیلیکات نانو و نانوکامپوزیت را دریافت کند و با طراحی و تولید لاستیک های با عملکرد فوق العاده بالا (UHP) توانست توسعه ی خود را تکمیل کند. این برند کره ای با تولید لاستیک های باتکنولوژی روز و باکیفیت محبوب شد و مورد استقبال فراوانی قرار گرفت به همین دلیل شروع به تاسیس کارخانه های متعدد در سراسر دنیا کرد. امروزه نکسن یکی از رقبای سرسخت لاستیک هانکوک و لاستیک کومهو کره است و در حال حاضر نیز تامین کننده لاستیک فابریک خودروهای همچون: هیوندای ، رنو ، کیا و غیره است.

انواع لاستیک نکسن

لاستیک نکسن دارای متنوع ترین محصولات در سایزهای گوناگون می باشد که مطابق با هر سلیقه و نیاز طراحی شده اند. کیفیت این برند نشان از توجه مسئولین این شرکت به توجه و خواستگاه مردم است تا آنها در حین رانندگی راحتی را تجربه کنند. نکسن با ارائه طرح گل های پرفروشی مانند: CP۶۷۲ ، NFERA supreme  ، NFERA primusV ، NBLUE HD PLUS ، CP۶۶۱ ،  ROHTX RH۵ و… در سایزهای متنوع که مناسب برای انواع خودروهای سواری و خودروهای شاسی بلند می باشد ، توانسته است محبوبیت خاصی را در سراسر دنیا کسب کند. در ادامه به بررسی ویژگی ها و مشخصات یکی از پرفروش ترین طرح گل های نکسن کره ، تایر CP۶۷۲ خواهیم پرداخت.

قیمت لاستیک نکسن کیفیت لاستیک نکسن مشخصات لاستیک نکسن بهترین لاستیک آلمانی بهترین لاستیک خارجی لاستیک مناسب پژو 206

ویژگی های لاستیک نکسن با طرح گل CP۶۷۲

همانطور که گفته شد این لاستیک از پرفروش ترین طرح گل های این برند است که به شما یک سواری آرام و نرم را در تمام طول سال ارائه می دهد. طراحی خاص آج این لاستیک باعث شده تا صدا در هنگام رانندگی کاهش یابد و فرمانپذیری پایداری و خوبی را برای رانندگان به ارمغان بیاورد. بلوک های مستحکم شانه ی تایر نیز باعث گردیده اند تا در هنگام عبور از جاده های پرپیچ و خم ، تایر عملکرد مناسبی را از خود ارائه دهد. این تایر همچنین از فرمانپذیری عالی برخوردار است که باعث می گردد در جاده های بارانی و خیس با اطمینان رانندگی کنید . به جهت ارائه عملکرد خوب در جاده های خیس باعث می گردد از هیدروپلنینگ جلوگیری شود و آب به خوبی از بین شیارها خارج شود.

مشخصات فنی لاستیک نکسن CP۶۷۲

دارای ۴ شیار سراسری و پهن برای خروج بهتر آب و چسبندگی عالی در جاده های بارانی و خیس
برخورداری از بلوک های مستحکم در شانه تایر به منظور پایداری در جاده های پرپیچ و خم
طراحی نوار مرکزی به جهت بهبود ترمزگیری و پایداری رانندگی در سرعت های بالا

قیمت لاستیک CP۶۷۲ نکسن کره

تایرهای خارجی نسبت به تایرهای داخلی از قیمت بالاتری برخوردارند و دلیل آن هم مشخص است. تایرهای خارجی به جهت داشتن کیفیتی مطلوب ، قیمت ارز ، مشکلات در واردات آنها دارای قیمت های بالاتری هستند و البته این قیمت ها در هر فروشگاه نیز متفاوت است. فروشگاه اینترنتی هایپرتایر یکی از عرضه کنندگان انواع لاستیک در برندهای مطرح خارجی و ایرانی می باشد که با مناسب ترین قیمت و به صورت رقابتی آنها را در اختیار مصر کنندگان قرار می دهد. شما می توانید با مراجعه به این وب سایت لاستیک نکسن کره با طرح گل CP۶۷۲ را به قیمتی مناسب و همچنین خدمات پس از فروش خریداری نمایید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.