عیب یابی در دیفرانسیل و پولوس

0

عیب یابی در دیفرانسیل و پولوس

▪️صدا کردن دیفرانسیل
علت:
۱. زیاد بودن لقی بین کرانویل و پنیون
۲. شکستگی یا خرابی بلبرینگها
۳. ساییدگی کرانویل و یا پنیون

▪️گرم کردن دیفرانسیل
علت:
۱. کم داشتن و یا نداشتن واسکازین
۲. سفت بستن کرانویل و یا پنیون
۳. گرفتن هواکش دیفرانسیل

تشخیص خوردگی دنده های پنیون و کرانویل:
صدای دیفرانسیل در دور زیاد و قطع شدن ان در موقع گاز دادن

▪️صدای دیفرانسیل در موقع دور زدن:
علتها:
۱. از مجموعه ی هوزینگ سفت بودن دنده های هرز گرد روی شفت هرزگرد
۲. سفت بودن دنده های سر پولوس در هوزینگ
۳. خرابی واشرهای جانبی بین دنده ها
۴. خرابی دنده ها

▪️صدای ضربه از دیفرانسیل:
بلبرینگ یا چرخ دنده ها معیوب یا زیاد ساییده شده باشد.

‌‌کارستان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.