معرفی ون جدید هیوندای استاریا ۲۰۲۱ +عکس

0

هیوندای استاریا ۲۰۲۱ معرفی شد. شرکت هیوندای مشخصات کامل مینی ون جذاب و مدرن خود را اعلام کرد. در ادامه با مشخصات این خودرو آشنا می‌شویم.

شرکت کره‌ای هیوندای به صورت رسمی و کامل از محصول جدید خود پرده برداشت. مینی ون جدید هیوندای از طراحی ویژه و مدرن بهره می‌برد تا بتواند در بازار مینی ون‌ها خوش بدرخشد. در ادامه با مشخصات هیوندای استاریا ۲۰۲۱ آشنا می‌شویم.

مشخصات هیوندای استاریا ۲۰۲۱

کامیون جدید هیوندای انواع ون مسافرتی زیباترین ون مسافرتی محصولات جدید هیوندای اخبار شرکت هیوندای مجله ماشین سنگین

شرکت هیوندای محصول جدید خود را وسیله نقلیه هدفمند PBV معرفی کرده است. این خودرو از طراحی بدنه آینده‌نگرانه‌ای بهره می‌برد و در نگاه اولیه به آن شاهد نمای جلو ویژه با دیلایت‌های LED و نوار نورانی کشیده شده در عرض خودرو هستیم. این خودرو به جلوپنجره کم ارتفاع و پهنی مجهز شده و چراغ‌های اصلی نیز در دو سمت آن قرار دارد.

در بخش کنارها نیز شاهد طراحی خاصی هستیم. در این بخش شیشه‌ها در ارتفاعی پایین‌تر از حد معمول نصب شده‌اند و بخش زیادی از نمای کناری را به خود اختصاص داده‌اند. در بخش عقب نیز شاهد چراغ‌های عمودی بزرگ با طراحی مشابه آیونیک ۵ هستیم. همچنین برای مشتریان هیوندای استاریا ۲۰۲۱ امکان انتخاب از میان رنگ‌های مشکی، سفید، خاکستری، آبی، نقره‌ای، زرد و قهوه‌ای وجود خواهد داشت.

https://gadgetnews.net/wp-content/uploads/2021/04/Hyundai-Staria-2.jpg

هیوندای استاریا ۲۰۲۱ دارای ۵۲۵۳ میلی‌متر طول، ۱۹۹۷ میلی‌متر عرض و ۱۹۹۰ میلی‌متر ارتفاع بوده و همچنین فاصله بین دور محور آن نیز ۳۲۷۳ میلی‌متر است. بر اساس اعلام هیوندای، فضای بار این خودرو طبق پیکربندی صندلی‌ها متفاوت خواهد بود. حداکثر فضای بار مدل‌های ۲ و ۳ نفره این خودرو برای استفاده تجاری حدود ۵ هزار لیتر است. در بخش بار این خودرو نیز ۳ پالت اروپایی به شکل همزمان جای خواهند گرفت. همچنین پیکربندی این خودرو ۲ تا ۱۱ نفره خواهد بود.

شرکت هیوندای قصد دارد این خودرو را در دو مدل استاریا استاندارد و استاریا پریمیوم پرچم‌دار روانه بازار کند. مدل استاریا پریمیوم از امکاناتی چون عناصر کرومی تیره در بخش‌های مختلف بدنه نظیر در نشان هیوندای، جلوپنجره، کاسه‌چراغ‌ها، سپرهای جلو و عقب، آینه‌های جانبی، رینگ‌ها و دستگیره درها بهره می‌برد. کابین این خودرو نسبت به سایر مینی ون‌های قبلی این خودروساز کره‌ای به صورت کامل ارتقا پیدا کرده است و نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی، سیستم تعویض دنده دکمه‌ای و نمایشگر مرکزی بزرگ به عنوان ویژگی‌های مهم کابین محسوب می‌شوند.

کامیون جدید هیوندای انواع ون مسافرتی زیباترین ون مسافرتی محصولات جدید هیوندای اخبار شرکت هیوندای مجله ماشین سنگین

هیوندای استاریا ۲۰۲۱ در نسخه پریمیوم و در حالت ۷ نفره به صندلی‌های ریلکس‌کننده با کیفیت در ردیف دوم مجهز بوده که این صندلی‌ها به شکل برقی قابل خواباندن هستند. مدل‌های ۹ نفره این خودرو نیز به صندلی‌های ردیف دوم مجهز خواهند بود که این صندلی‌ها با چرخش ۱۸۰ درجه در مقابل صندلی‌های ردیف سوم قرار خواهند گرفت.

کلیه مدل‌های پریمیوم این خودرو از نورپردازی داخلی ۶۴ رنگی و طرح مشکی، مشکی و بژ یا مشکی و آبی بهره می‌برند. همچنین مشتریان قادرند این مدل‌ها را با کابین خاکستری و قهوه‌ای و خاکستری دو رنگ سفارش دهند. هیوندای اعلام کرد قصد دارد در آینده مدل‌های بیشتری از استاریا را در نسخه‌های لیموزین، آمبولانس و مدل کمپینگ به تولید برساند. علاوه بر این، تولید نسخه دوستدار محیط زیست این خودرو نیز در دستور کار قرار دارد.

https://gadgetnews.net/wp-content/uploads/2021/04/Hyundai-Staria-14.jpg

این خودروساز کره‌ای برای هیوندای استاریا ۲۰۲۱ دو موتور در نظر گرفته است که پیشرانه اول از نوع ۴ سیلندر ۲.۲ لیتری دیزلی بوده و می‌تواند قدرتی برابر با ۱۷۴ اسب بخار و گشتاور ۴۳۱ نیوتن‌متر را تولید کند. قدرت تولید شده از این موتور توسط گیربکس ۶ سرعت دستی یا ۸ سرعت اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود. پیشرانه دوم از نوع ۳.۵ لیتری اسمارت استریم بوده که قادر به تولید قدرتی برابر با ۲۶۸ اسب بخار و گشتاور ۳۳۱ نیوتن‌متر است. گیربکس ۸ سرعت اتوماتیک وظیفه انتقال قدرت این پیشرانه به چرخ‌ها را برعهده دارد.

محصول جدید هیوندای از نیمه دوم سال ۲۰۲۱ در بازارهای آسیا و استرالیا به فروش خواهد رسید. مدل ۱۱ نفره هیوندای استاریا ۲۰۲۱ نیز فقط در بازار کره جنوبی به فروش خواهد رسید و هنوز هیوندای برای عرضه این خودرو در آمریکای شمالی تصمیمی اتخاذ است.

ترجمه :گجت نیوز

منبع:carscoops
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.