همکاری شرکت بوگاتی با ژیلت + عکس

0

با شنیدن نام بوگاتی معمولاً دو مفهوم سریع به ذهن متبادر می­‌شود: نخست خودروهای لوکس و بسیار گران‌قیمت و دوم ثبت رکورد سرعت توسط محصولات این برند فرانسوی. اما حقیقت این است که بوگاتی خود را به تولید خودروهای سریع السیر که از قدرت خرید بخش اعظم جامعه خارج هستند، محدود نکرده است.

”دسته این تیغ از ترکیب آلومینیوم-زینک ساخته شده و فرم دایره‌ای روی آن شکل گرفته که می‌­تواند یادآور بوگاتی شیرون پوراسپرت باشد“مدتی پیش شاهد معرفی یک ساعت هوشمند با برند بوگاتی بودیم که هرچند قیمت کمتری نسبت به خودروهای این شرکت داشته ولی در نوع خود بسیار گران‌قیمت محسوب می­‌شود.

اما اگر به دنبال محصولی باشید که در عین مزین بودن به برند بوگاتی قیمت بسیار کمی هم داشته باشد، بد نیست نگاهی به محصول جدید GilletteLabs یا همان ژیلت بیندازید که نامی آشنا در تولید محصولات آرایشی-بهداشتی به شمار می­‌آید.

براساس خبری که در اختیار رسانه­‌ها قرار گرفته، این دو شرکت از برنامه خود برای آفرینش تجربه‌­ای تازه برای مشتریان خبر داده‌­اند.

حال نشان بوگاتی روی یکی از جالب ترین محصولات ژیلت یعنی تیغ خودتراش با قابلیت گرم شدن تیغه قرار گرفته است. این محصول که نخستین بار در سال ۲۰۱۸ معرفی شد، توسط مجله تایم به عنوان یکی از هوشمندانه‌­ترین اختراعات آن سال لقب گرفت.

شرکت بوگاتی بوگاتی ساخت کجاست امکانات بوگاتی شیرون قیمت بوگاتی مهم ترین اخبار خودرو جهان مجله ماشین قیمت ژیلت
خودتراش با تیغه گرم‌شونده بوگاتی در همکاری با ژیلت

در نسخه جدید دسته این تیغ از ترکیب آلومینیوم-زینک ساخته شده و فرم دایره‌ای روی آن شکل گرفته که می‌­تواند یادآور بوگاتی شیرون پوراسپرت باشد. دو تیغه زاپاس، پایه شارژر بی‌سیم و روکش تمیزکننده، لوازم جانبی اضافه‌­ای است که برای این محصول درنظر گرفته شده.

یکی از مدیران شرکت ژیلت یعنی آقای Gary Coombe با اشاره به تجربه خاص رانندگی با محصولات بوگاتی، خودتراش با تیغه گرم‌شونده را هم باعث ایجاد تجربه‌­ای بی­‌همتا برای کاربر آن دانسته است.

بوگاتی فعلاً از اعلام قیمت محصول مشترک خود با ژیلت خودداری کرده است، اما نسخه عادی خودتراش با تیغه گرم‌شونده با قیمت ۲۰۰ دلار به فروش می­‌رسد. بنابراین می­‌توان انتظار داشت که با نرخ بسیار بالاتری برای نسخه مزین به نشان بوگاتی روبرو شویم.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.