قیمت محصولات هیوندای در بازار ایران مدل ۲۰۲۱

0

خودروهای وارداتی در بازار ایران با قیمت خیلی بیشتری از ارزش واقعی آنها خرید و فروش می شوند. در بین خودروهای خارجی موجود در کشور بهترین بازار را محصولات کیا و هیوندای دارند و بیشترین میزان واردات را هم در بین این خودروها طی سالیان گذشته صورت گرفته است.

دراین گزارش نگاهی به محصولات هیوندای خواهیم داشت با فرض اینکه واردات خودرو به کشور مجدد آزاد گردد. در صورت بازگشایی مجدد واردات خودروهای هیوندای به ایران و با فرض قیمت هر دلار ۲۷.۵۰۰ تومان و با در نظر گرفتن تعرفه واردات به همراه سایر هزینه های مربوط به واردات خودرو به ایران که میزان ۱۰۰ درصد به قیمت هر خودرو اضافه می شود باز هم مشاهده می کنیم که قیمت محصولات هیوندای در مدل ۲۰۲۱ بسیار کمتر از نسخه های صفر کیلیومتر این خودرو در بازار ایران با مدل ۲۰۱۸ می باشد.

قیمت هیوندای سانتافه 2021 مشخصات هیوندای سانتافه 2021 محصولات جدید هیوندای اخبار شرکت هیوندای مجله خودرو معرفی شاسی بلند دنیای خودرو hyundai santafe

به عنوان مثال هم اکنون خودروی هیوندای سانتافه در مدل ۲۰۱۸ که اتاق قدیم این خودرو به حساب می آید حدود ۲.۷ میلیارد تومان در بازار تهران قیمت دارد ولی همین خودرو با مدل ۲۰۲۱ که تغییرات بسیار زیادی هم در آن صورت گرفته در نسخه پایه با فرض اینکه ۱۰۰ درصد به قیمت آن اضافه شود چیزی در حدود ۱.۵۵ میلیارد تومان می شود که اصلا قابل مقایسه و منطقی نمی باشد. این موضوع در مورد سایر محصولات هیوندای هم کم و بیش صادق می باشد.

نکته مهمی که در اینجا می توان به آن اشاره کرد این است که نسخه های صفر کیلومتر این محصولات به راحتی قابل خریداری در بازار می باشند و کمیاب و نادر نیز نمی باشند.

نکته مهم دیگری که به آن باید توجه کرد این است که قیمت مدل های ۲۰۲۱ محصولات هیوندای در جدول زیر در نسخه پایه می باشد و با اضافه شدن امکانات و آپشن های بیشتر به قیمت آنها اضافه می شود ، البته که در نسخه پایه این محصولات نسبت به قبل نیز آپشن های بیشتری به کار رفته است.

ردیف نام محصول آخرین مدل در ایران قیمت مدل صفر در ایران (تومان) قیمت مدل صفر ۲۰۲۱ به دلار حدود قیمت مدل صفر به تومان
۱ اکسنت – Accent ۱۳۹۷ ۸۴۰.۰۰۰.۰۰۰ $۱۵,۳۹۵ ۸۴۶.۰۰۰.۰۰۰
۲ ولستر – Veloster ۲۰۱۶ $۱۸,۹۰۰ ۱.۰۴۰.۰۰۰.۰۰۰
۳ سوناتا – Sonata ۲۰۱۷ ۱.۶۵۰.۰۰۰.۰۰۰ $۲۳,۶۰۰ ۱.۲۹۸.۰۰۰.۰۰۰
۴ توسان – Tucson ۲۰۱۸ ۱.۹۲۰.۰۰۰.۰۰۰ $۲۳,۷۰۰ ۱.۳۰۴.۰۰۰.۰۰۰
۵ سوناتا هیبرید – Sonata ۲۰۱۸ ۱.۹۲۰.۰۰۰.۰۰۰ $۲۷,۷۵۰ ۱.۵۲۶.۰۰۰.۰۰۰
۶ سانتافه – Santa Fe ۲۰۱۸ ۲.۷۵۰.۰۰۰.۰۰۰ $۲۷,۹۷۰ ۱.۵۳۸.۰۰۰.۰۰۰
۷ النترا – Elantra ۲۰۱۸ ۱.۳۹۰.۰۰۰.۰۰۰ $۱۹,۶۵۰ ۱.۰۸۱.۰۰۰.۰۰۰
۸ آی ۲۰ – i20 ۱۳۹۷ ۹۰۰.۰۰۰.۰۰۰
۹ آزرا – Azera ۲۰۱۹ ۲.۹۰۰.۰۰۰.۰۰۰ $ ۳۱,۵۰۰ ۱.۷۳۳.۰۰۰.۰۰۰

خودروی آی ۲۰ هیوندای در مدل ۲۰۲۱ تنها در کشور هند تولید می شود و با توجه به شرایط این کشور و پایین تر بودن هزینه های تولید و مونتاژ خودرو در این کشور ، شروع قیمت این محصول هیوندای از ۱۲.۲۰۰ دلار می باشد تا ۱۶.۵۰۰ دلار . به دلیل اینکه قیمت جهانی برای آن در نظر گرفته نشده است از ذکر مبلغ در جدول خودداری شده است. البته آی ۲۰ درنسخه N Line آن که مدل اسپرت و پرقدرت این خودرو می باشد در بازارهای جهانی قابل سفارش و خریداری می باشد ولی قیمت آن از نسخه پایه بسیار بیشتر می باشد.

منبع: car.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.