عکس/تیونینگ پورشه ۹۱۱ روباز تک آرت GTstreet R
پس از معرفی پیکج تیونینگ برای نسخه کوپه از نسل جدید پورشه ۹۱۱ توربو و توربو S توسط تکآرت (Techart) در ماه ژوئن، این تیونر آلمانی به سراغ فرم روباز از این خودروی اسپرت رفته تا آن را با قطعات فیبرکربنی تزئین کند.
”تمام تغییرات انجام شده برای تک آرت GTstreet R در قالب یک مجموعه با قیمت ۷۳ هزار یورو قابل خریداری است.“این خودرو که اکنون به نام تکآرت GTstreet R شناخته میشود، به مجموعهای از قطعات برای بهبود آیرودینامیک و البته کاهش وزن بدنه مزین شده است، که از میان آنها میتوان به ورودیهای بزرگتر جریان هوا و کاپوت، باله عقب و گلگیرهای فیبرکربنی اشاره کرد.
هرچند این محصول براساس مدل توربو شکل گرفته است، اما از نظر ظاهری به نسخه روباز از پورشه ۹۱۱GT2 شباهت دارد.
همچون نسخه کوپه، خروجی پیشرانه تک آرت GTstreet R روباز هم به ۸۰۰ اسببخار و ۹۵۰ نیوتنمتر افزایش یافته که برای رساندن این ۹۱۱ روباز به حداکثر سرعت ۳۵۰ کیلومتر برساعت کفایت میکند.
تیونینگ پورشه ۹۱۱ روباز تکآرت GTstreet R
خروجی اگزوز دوگانه جدید از جنس فولاد ضد زنگ ساخته شده است و به سیستم کنترل دریچه مجهز شده تا میزان صدای خروجی از پیشرانه توسط راننده کنترل شود.
تکآرت همچنین ارتفاع محصول پورشه را به میزان ۲۵ میلیمتر کاهش و سفتی سیستم تعلیق را افزایش داده است، اما در صورت سفارش مشتری، امکان نصب سیستم تعلیق قابل تنظیم هم وجود دارد.
تکمیلکننده لوازم قابل سفارش برای تکآرت GTstreet R، رینگهای ۲۰ و ۲۱ اینچی است، که به صورت تک یا دو رنگ و با دیسکهای فیبرکربن قابل سفارش است. برای تزئین فضای کابین هم چندین ترکیب مختلف شامل روکشهای آلکانترا، چرم، پارچههای گرانقیمت و تریم قطعات فیبرکربن توسط تکآرت پیشنهاد شده است.
تمام تغییرات انجام شده برای تک آرت GTstreet R در قالب یک مجموعه با قیمت ۷۳ هزار یورو قابل خریداری است، که معادل با قیمت یک دستگاه پورشه ۷۱۸ باکستر S در کشور آلمان است. تکآرت برای ساخت ۸۷ دستگاه از این خودرو برنامهریزی کرده است.
منبع:باما