نکات فنی و کاربردی برای مکانیک و عیب یابی خودرو

0

مکانیک وعیب یابی خودرو:
🔴برای کاهش صدای زوزه پمپ بنزین در سمند ،پژو ۴۰۵ و پارس چه اقداماتی باید انجام داد؟

🔵 باک بنزین را همیشه پر نگه دارید تا از تشکیل بخار اب و اضافه شدن اب به بنزین که ورود ان به سیستم سوخت رسانی باعث صدمات جدی به ان خواهدشد جلوگیری شود.
🔵فیلتر بنزین را حداقل هر ۱۰۰۰۰کیلومتر تعویض نمائید.وسعی کنید از مارکهای معتبر استفاده کنید.
🔴در نواحی گرمسیری روکش پمپ را باز کنید.و در ایام بارندگی مجددا برای جلوگیری از ورود رطوبت نسبت به نصب ان اقدام نمائید.هرچند این روکش یک محافظ برای پمپ برای جلوگیری از ضربات احتمالی نیز است.

انواع انجین موتور سیکلت انجین استارت چیست انواع موتور احتراق داخلی انواع موتور سیکلت انواع موتور سیکلت در ایران انواع موتورسیکلت کویر قیمت انواع موتور معرفی انواع موتورسیکلت مجله دوچرخه و موتورسیکلت مجله موتورسیکلت سریعترین موتور سنگین دنیا سریعترین موتور دنی

✅در خودرو سمند EF7 با ایراد روغن سوزی ، به صورتیکه سر شمع های ۲ و ۳ روغن زده باشد ، یکی از عوامل بروز این ایراد می تواند خرابی واشر منیفولد هوا و یا شل بودن پیچ های منیفولد هوا باشد.

سنسور هیدرولیک

در صورت خرابی سنسور هیدرولیک فرمان مانند: قطعی در مدار، اتصال کوتاه شدن و یا نشتی روغن هیدرولیک، می تواند باعث افت دور موتور در زمان چرخاندن فرمان زمان ساکن بودن خودرو یا سرعت پایین ۱۰ کیلومتر، خاموش کردن خودرو در سر پیچ ها و یا باعث گاز نخوردن موتور خودرو گردد.

برای تست این قطعه در حال ساکن و روشن بودن خودرو، فرمان را تا انتها چرخانده و اگر با جدا نمودن سوکت سنسور هیدرولیک و نصب مجدد آن دور موتور نوسان پیدا کرد سنسور سالم است و اگر تغییری در دور موتور مشاهده نگردید سنسور معیوب می باشد.

کارستان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.