۱۰ کابین برتر خودرو در سال ۲۰۲۱ + تصاویر

0

پایگاه خبری Ward’s Auto فهرست ۱۰ طراحی برتر کابین خودروها در سال ۲۰۲۱ را منتشر کرده است. با توجه به حضور پررنگ خودروهای شاسی­‌بلند و افزایش روزافزون تنوع مدل این رده از خودروها، اصلاً عجیب نیست که ۷ مدل از مجموع ۱۰ خودروی معرفی شده به نمونه­‌هایی از این رده تعلق داشته باشد.

البته Ward’s در ابتدای کار ۳۳ خودرو را برای دریافت عنوان برتر نامزد کرده بود، که درنهایت ۱۰ مدل برتر را انتخاب نمود. شرط لازم برای حضور در این فهرست، کاملاً جدید بودن خودرو یا اعمال تغییرات اساسی نسبت به مدل قبلی بوده است. امتیازات با توجه به کیفیت مواد کابین، راحتی، ارگونومی، ایمنی، زیبایی، تناسبات و هماهنگی طراحی به خودروها داده شده است.

۱۰ کابین برتر خودرو در سال ۲۰۲۱

10 کابین برتر خودرو در سال 2021

۱ – بنتلی بنتایگا اسپید

حضور بنتلی بنتایگا اسپید در فهرست Ward’s اصلاً غیرمنتظره نیست، چراکه کیفیت مواد کابین این خودرو یکی از بهترین‌ها بوده که البته قیمت پایه ۳۰۳,۹۱۰ و ۳۵۴ هزار دلاری نسخه کامل را توجیه می­‌کند. این خودرو یکی از گرانترین نمونه­‌های حاضر در این فهرست است.

۱۰ کابین برتر خودرو در سال ۲۰۲۱

۲ – فورد F-150

صندلی­‌های تاشو در ردیف جلو و سطحی صاف برای قراردادن لوازمی همچون لپتاپ، از مهمترین مزایای کابین نسل جدید فورد F-150 است، تا این محصول تنها پیکاپ حاضر در فهرست Ward’s باشد. این خودرو را می‌­توان نمونه­‌ای مثال‌زدنی از همراهی قابلیت­‌های کاربردی با امکانات لوکس دانست.

۱۰ کابین برتر خودرو در سال ۲۰۲۱

۳ – فورد ماستنگ مک-ای

فورد ماستنگ مک-ای به عنوان تنها خودروی کاملاً برقی به این فهرست راه یافته است و به علت طراحی مدرن و البته مینیمال، امتیاز بالایی از کارشناسان Ward’s دریافت کرده. به نظر می­‌رسد هرچیزی در کابین این خودرو در جای درست قرار گرفته و البته به خوبی عمل می­‌کند.

۱۰ کابین برتر خودرو در سال ۲۰۲۱

۴ – جی‌ام‌سی یوکان دنالی XL

جی‌ام‌سی یوکان دنالی XL به عنوان تنها خودروی شاسی مستقل لیست و به علت کیفیت بالای قطعات، تریم فلزی و همچنین فضای جادار سرنشینان ردیف سوم در فهرست برترین­‌ها از دیدگاه Ward’s حضور پیدا کرده است.

۱۰ کابین برتر خودرو در سال ۲۰۲۱

۵ – هوندا سیویک

هرچند هوندا سیویک از بسیاری خودروهای حاضر در این فهرست ارزان‌تر است، اما قیمت کمتر آن به معنای عملکرد بدتر نیست چراکه طراحی زیبا و کیفیت بالای داشبورد این خودرو، مخاطبان را تحت تاثیر قرار می‌­دهد.

۱۰ کابین برتر خودرو در سال ۲۰۲۱

۶ – هیوندای توسان

کابین نسل جدید هیوندای توسان در کنار طراحی زیبا، عملکردی مناسب را نیز ارائه می­‌دهد. کارشناسان Ward’s عملکرد و احساس انتقال یافته از دکمه‌های روی فرمان و همچنین طراحی کلی فضای داخلی این خودرو را تحسین کرده‌­اند.

۱۰ کابین برتر خودرو در سال ۲۰۲۱

۷ – جیپ گرند چروکی L

کابین نسل جدید جیپ گرند چروکی L نسبت به قبل از نظر طراحی، فناوری و کیفیت قطعات بسیار متحول شده است. استفاده از چرم و چوب باکیفیت، احساسی از حضور در یک اتاق لوکس را به سرنشین منتقل می‌­کند.

۱۰ کابین برتر خودرو در سال ۲۰۲۱

۸ – لندرور دیفندر

در نگاه اول، کابین لندرور دیفندر به اندازه برخی از خودروهای حاضر در فهرست Ward’s زیبا به نظر نمی‌­رسد. البته کارشناسان Ward’s هم به این نکته اذعان داشته‌­اند، اما حقیقت این است که قابلیت­‌های کاربردی کابین این خودرو به قدری بوده که لیاقت حضور در این فهرست را برای دیفندر به همراه بیاورد.

۱۰ کابین برتر خودرو در سال ۲۰۲۱

۹ – مرسدس بنز S کلاس

اگر نام نسل جدید مرسدس‌بنز S کلاس در این فهرست نبود، جای تعجب داشت. تنها با نگاهی به تصاویر کابین این خودرو می­‌توان دریافت که برای حضور در میان بهترین­‌ها، شایستگی لازم را دارد.

۱۰ کابین برتر خودرو در سال ۲۰۲۱

۱۰ – میتسوبیشی اوتلندر

در فهرستی که اسامی بلندآوازه همچون بنتلی و مرسدس‌بنز دیده می‌­شود، مشاهده نام میتسوبیشی اوتلندر کاملاً باعث تعجب است. البته این مسئله می­‌تواند برای خودروساز ژاپنی افتخارآفرین باشد، چراکه با دریافت مبلغ ۳۸,۵۹۰ دلار، خودرویی به مشتریان تحویل می‌­دهد که بنابر نظر کارشناسان Ward’s، فضای داخلی باکیفیت و زیبایی را به همراه دارد.

منبع:باما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.