قیمت و شرایط فروش لیفان ۸۲۰ در مدل‌های ۹۷ + جدول

0

گروه خودروسازی کرمان موتور ویژه اردیبهشت ماه ۹۷ و نیمه اول این ماه، شرایط فروش نقد و اقساط لیفان ۸۲۰ را در مدل‌های ۹۷ اعلام کرده است که از تاریخ ۱ اردیبهشت ماه لغایت ۱۵ اردیبهشت ماه سال جاری اعتبار خواهد بود.
کرمان موتور برای عرضه لیفان ۸۲۰ به مشتریان داخلی خود، اول از همه به شرایط فروش فوری اشاره کرده است که با موعد تحویل یک ماهه و با قیمت قطعی ۹۹ میلیون تومان در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت که در مقایسه با مدل‌های ۹۶ این خودرو حدود ۸ میلیون تومان قیمت بیشتری دارد.

 امکانات لیفان 820  تصاویر لیفان 820  فروش اقساطی لیفان 820  فروش ویژه لیفان 820  فروش ویژه لیفان 820 دهه فجر  فروش ویژه محصولات کرمان موتور  قیمت لوازم یدکی لیفان 820  قیمت لیفان 820  لیفان 820 محصول کرمان موتورز  مشخصات لیفان 820  معایب لیفان 820  مقایسه لیفان 820 با سوناتا  شرایط فروش لیفان 820  نمایندگی لیفان در ایران  آدرس کارخانه کرمان موتور  شرایط فروش کرمان موتور

در کنار فروش فوری، شرایط فروش اقساطی هم برای مشتریان در نظر گرفته شده است که با ۳ پیش پرداخت ۴۱ میلیون و ۴۵۰ هزار تومانی، پیش پرداخت ۴۶ میلیون و ۲۵۰ هزار تومانی و همچنین در نهایت با پیش پرداخت ۵۰ میلیون و ۶۵۰ هزار تومانی قابل ثبت نام خواهد بود و پس از آن، مشتریان می‌توانند اقساط ۱۰ ماهه، ۲۰ ماهه، ۳۰ ماهه و ۴۰ ماهه را برای بازپرداخت مابقی هزینه اتومبیل انتخاب کنند که جزییات مبالغ تعیین شده را می‌توانید در جدول زیر دنبال کنید.

 امکانات لیفان 820  تصاویر لیفان 820  فروش اقساطی لیفان 820  فروش ویژه لیفان 820  فروش ویژه لیفان 820 دهه فجر  فروش ویژه محصولات کرمان موتور  قیمت لوازم یدکی لیفان 820  قیمت لیفان 820  لیفان 820 محصول کرمان موتورز  مشخصات لیفان 820  معایب لیفان 820  مقایسه لیفان 820 با سوناتا  شرایط فروش لیفان 820  نمایندگی لیفان در ایران  آدرس کارخانه کرمان موتور  شرایط فروش کرمان موتور

شرایط فروش لیفان ۸۲۰

در خصوص خود لیفان ۸۲۰ هم بد نیست بدانید که در زیر کاپوت آن یک پیشرانه‌ ۲.۴ لیتری ۱۶۰ اسب بخاری استفاده شده است که به جعبه دنده‌ شش سرعته اتوماتیک متصل خواهد شد. این محصول پس از جک S5، می‌تواند دومین خودروی تحول ساز برای کرمان خودرو باشد، چرا که این خودرو در مقام خودرویی سدان سایز متوسط و پر امکانات ظاهر شده که پیشرانه‌ ۱۶۰ اسب بخاری داشته و مهم‌تر از همه، قیمتی زیر ۱۰۰ میلیون تومان، یعنی ۹۹ میلیون تومان دارد که بنابر گفته کرمان موتور رقیبی نداشته و می‌تواند به راحتی فروش بالایی را نصیب سازنده خود کند.

به مناسبت دهه فجر

لیفان ۸۲۰ را با اقساط ۳۶ ماهه بخرید

کرمان موتور شرایط فروش لیفان ۸۲۰ ویژه دهه فجر را اعلام کرد.

 بنابراعلام کرمان موتور قیمت قطعی این خودرو  ۹۱۰ میلیون ریال است  که به صورت دو مرحله ای و با پیش پرداخت ۳۵ و ۲۵ میلیون تومانی و به صورت اقساطی با اقساط ۱۲ تا ۳۶ ماهه به متقاضیان عرضه می شود.

مبلغ تسهیلات در نظر گرفته شده برای این خودرو ۵۰ میلیون تومان است . زمان تحویل خودرو ها اردیبهشت ۹۶ است .

سند خودرو تا پایان اقساط در رهن شرکت باقی خواهد ماند وتنها با تسویه حساب نهائی سند خودرو آزاد خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

مشخصات فنی لیفان ۸۲۰لیفان ۸۲۰ اتوموبیلی لوکس است که در مقایسه با نمونه های هم وطنش امکانات و آپشن های زیادی را در خود جای داده و از ابعاد بزرگ تری نیز بخوردار است. در طراحی لیفان ۸۲۰ میتوان رگه هایی از سبک آئودی و هیوندای را مشاهده کرد. امکان فروش اقساطی لیفان ۸۲۰ به صورت اقساط کوتاه مدت و بلند مدت برای علاقه مندان به این خودرو فراهم است. جهت کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی در مورد خرید قسطی لیفان ۸۲۰ با ما تماس بگیرید.

۸۲۰ یک سدان سایز متوسط تولید شده توسط شرکت چینی لیفان است که سال ۲۰۱۴ در نمایشگاه خودرو پکن رونمایی شد. نسخه با پیشرانه‌های ۱.۸ و ۲.۴ لیتری آن در سال ۲۰۱۵ به بازار عرضه شد.شرکت کرمان‌ موتور نیز به عنوان نماینده فروش محصولات لیفان در ایران، نسخه ۲.۴ لیتری ۸۲۰ را برای فروش ارائه کرد.

نسخه موتور ۱.۸ لیتری در دور موتور ۶۰۰۰ میتواند قدرتی برابر ۱۳۱ اسب بخار تولید کند. نسخه‌ی ۲۴۰۰سی سی لیفان ۸۲۰ نیز حداکثر توان خروجی معادل ۱۵۸ اسب بخار در ۵۷۰۰ دور را تولید میکند.

موتور ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه
حجم موتور ۲۳۷۳سی سی
حداکثر قدرت ۱۵۸ اسب بخار در ۵۷۰۰ دور در دقیقه
حداکثر گشتاور ۲۲۱ نیوتن متر در ۴۰۰۰ دور در دقیقه
جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک
شتاب ۰ تا ۱۰۰
حداکثر سرعت ۱۸۰ کیلومتر در ساعت
وزن ۱۵۴۵ کیلوگرم
اندازه (میلیمتر) ۴۸۶۵ طول – ۱۸۳۵ عرض – ۱۴۸۰ ارتفاع
فاصله بین دو محور ۲۷۷۵ میلیمتر

سیستم تعلیق لیفان ۸۲۰ از نوع مک فرسون برای تعلیق جلو و مستقل چند میله ای برای تعلیق عقب می باشد. دلیل استفاده از سیستم تعلیق جداگانه این است که لیفان ۸۲۰ بتواند در شرایط ناهموار و سخت جاده ای تعادل خود را بر قرار ساخته و سواری آرامی را برای راننده و سرنشینان فراهم کند.امکانات و آپشن های لیفان ۸۲۰آپشن های در نظر گرفته شده برای لیفان ۸۲۰ رضایت بخش است است و نمونه های آن را در خودروهایی که ۲ یا ۳ برابر ۸۲۰ قیمت دارند مشاهده میکنید.

اگر سری به فضای اتاق لیفان ۸۲۰ بزنیم، با طراحی ساده‌ ای مواجه میشویم که دسترسی به تجهیزات مختلف آن را تسهیل کرده است. با توجه به بازه قیمتی خودرو انتظار بکار گیری موارد با کیفیت بالا را در کابین خودرو نداریم، اما جنسی که ارائه شده بی کیفیت هم نیست و مشتری را راضی میکند.

کیسه های هوای لیفان ۸۲۰ نیز برای راننده و سرنشینان تعبیه شده. به طوری که در صورت تصادف، ایربگ های مقابل راننده و سرنشین جلو و همچنین ایربگ های پرده ای جانبی خودرو فعال میشوند.

آپشن های امنیتی لیفان ۸۲۰:

  • سیستم ترمز ABS – EBD – BAS
  • مجهز به ۶ کیسه هوا
  • سیستم ضد سرقت
  • سنسور دنده عقب، دوربین عقب و…

امکانات رفاهی لیفان ۸۲۰:

      • کروز کنترل
      • صندلی راننده با تنظیم گودی کمر و گرم کن
      • سیستم ورود بدون کلید
      • استارت دکمه ای
      • کنترل سیستم صوتی از روی فرمان و…
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.