بیوگرافی سجاد غریبی هالک ایرانی + اینستاگرام و عکس

0

بیوگرافی سجاد غریبی ، سجاد غریبی متولد ۲۸ آذر ماه ۱۳۷۰ در اهواز ورزشکار است.

بیوگرافی سجاد غریبی

نام: سجاد

نام خانوادگی: غریبی

ملیت: ایران

محل تولد: اهواز

تاریخ تولد: ۲۸ آذر ماه ۱۳۷۰

سال های فعالیت: ۱۳۸۶ تاکنون

شغل: ورزشکار پاورلیفتینگ

تحصیلات: کارشناسی بازرگانی

سجاد غریبی متولد ۲۸ آذر ماه ۱۳۷۰ است و حدود ۲۷ سال سن دارد.

بیوگرافی سجاد غریبی هالک ایرانی + اینستاگرام

کودکی سجاد غریبی

سجاد غریبی متولد ۲۸ آذر ۱۳۷۰ در اهواز است اما در بوشهر بزرگ شده و در همین شهر زندگی می‌کند.

او چندین بار اعلام کرده است که برای مبارزه به داعش به سوریه میرود و حتی نام نویسی کرده است اما بعد از مدتی شایعاتی مبنی بر پیوستن او به مسابقات کشتی کج بود که هنوز هم معلوم نشده است پدربزرگش نیز پهلوان بوده است و سجاد ذاتا هم ورزش را دوست دارد.

 بیوگرافی سجاد غریبی همسر سجاد غریبی بیوگرافی ورزشکاران انواع مسابقات ورزشی بهترین ورزشکاران ایرانی خودرو ورزشکاران معروف ترین ورزشکاران جهان قهرمانان ورزشی

زندگینامه سجاد غریبی

سجاد غریبی مدرک کارشناسی بازرگانی از دانشگاه آزاد اسلامی را دارد سجاد غریبی با فیزیک بدنی عجیب و غریب که شباهتش با هالک قهرمان بزرگ کمیک‌های آمریکایی باعث شهرت ناگهانی‌اش در سراسر جهان شده‌است قد سجاد غریبی ۱۸۸ سانتی‌متر است و وزنش ۱۷۸ کیلوگرم گزارش شده‌است و می‌تواند تا ۱۷۵ کیلو وزنه را بلند کند.

 بیوگرافی سجاد غریبی همسر سجاد غریبی بیوگرافی ورزشکاران انواع مسابقات ورزشی بهترین ورزشکاران ایرانی خودرو ورزشکاران معروف ترین ورزشکاران جهان قهرمانان ورزشی

شروع فعالیت سجاد غریبی

شروع فعالیت سجاد غریبی ، سجاد از سال ۱۳۸۶ ورزش می‌کند از سال ۱۳۸۸ پاورلیفتینگ کار کرده و بدنسازی را از ۱۳۹۳ شروع کرده‌ است او به ورزش بوکس بسیار علاقه‌مند است. در مورد سابقه ورزشی خود در گفتگو با خبرگزاری فارس گفت:

«۹ سال است پاورلیفتینگ انجام می‌دهم؛

سال ۱۳۸۹ به عنوان قوی‌ ترین مردان سراب مدال طلا کسب کردم و بعد از یک سری از همین مسابقات ماهیچه پشت پایم پاره و به تجویز پزشک ورزش‌های سنگین برایم ممنوع اعلام شد…»

وی افزود که زمانی ۱۸۰ کیلو وزن داشت اما به دلیل ورود به ورزش بوکس و فشاری که به کبدش می‌آمد وزنش را به ۱۵۵ کیلوگرم کاهش داد.

 بیوگرافی سجاد غریبی همسر سجاد غریبی بیوگرافی ورزشکاران انواع مسابقات ورزشی بهترین ورزشکاران ایرانی خودرو ورزشکاران معروف ترین ورزشکاران جهان قهرمانان ورزشی

ازدواج و همسر سجاد غریبی

همسر سجاد غریبی ، سجاد غریبی ازدواج نکرده و مجرد است.

اینستاگرام سجاد غریبی

پیج اینستاگرام سجاد غریبی ، اینستاگرام سجاد غریبی با ۴۰۰ هزار فالوور به ادرس زیر فعال است:

instagram.com/sajadgharibiofficial

مبارزه سجاد غریبی و مارتین فورد

مبارزه هالک ایرانی و ترسناک ترین مرد جهان ، به نقل از لادیبل انگلستان مارتین فورد که لقب ترسناک‌ ترین مرد جهان را دارد می‌خواهد با سجاد غریبی که معروف به هالک ایران است مبارزه کند.

مبارز و بازیگر انگلیسی به تازگی به MMA لهستان و فدراسیون KSW ملحق شده و به نظر می رسد او و این فدراسیون در اولین مبارزه خواهان رویارویی با سجاد غریبی هستند.

بیوگرافی سجاد غریبی مارتین فورد کیست همسر مارتین فورد بیوگرافی ورزشکاران درآمد ورزشکاران انواع مسابقات ورزشی خودرو ورزشکاران

البته که این مبارزه در صورت توافق طرفین در سال ۲۰۱۹ برگزار خواهد شد. ترسناک ترین مرد جهان و سازمان MMA به دنبال آن هستند که یک شروع بزرگ برای فورد رقم بزنند و در گام اول می خواهند با شکست هالک ایرانی همه را شوکه کنند.

۲متر و ۷ سانتی متر بلندای قامت فورد بوده و ۱۴۵ کیلوگرم نیز وزن اوست.

این درحالی است که سجاد غریبی ۱۵۴ کیلوگرم وزن داشته و طبق گفته ها او می تواند چیزی بالغ بر ۱۷۵ کیلوگرم را بلند کند.

رویارویی با هالک ایرانی می تواند چالشی بزرگ در کریر و دوران حرفه ای فورد در اولین گام او در لهستان باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.