بیوگرافی رامیراد خواننده ایرانی سبک پاپ + عکس

0

رامین صالحی یگانه ( با نام هنری رامیراد ) Ramyrad وی در ۱۵ تیر ماه سال ۱۳۷۲ در شهر تبریز به دنیا آمد و اکنون در تهران زندگی میکند .

شروع فعالیت

به گفته خود ایشان وی از سن ۷ سالگی وارد دنیای موسیقی شده و فعالیت های زیادی در این عرصه داشته .

بیگرافی رامین صالحی یگانه بهترین خواننده پاپ بهترین خواننده جهان بهترین خواننده زن ایران خواننده پاپ خواننده رپ خواننده های مشهور زیباترین صدای خواننده ماشین خواننده های ایرانی خواننده سنتی

یادگیری موسیقی

به خواندن قرآن علاقه زیادی داشت و بصورت حرفه ای نغمه های قرآنی را نزد استادان بزرگی آموخت.
خواننده های زیادی در این مقطع پا به عرصه گذاشتند که هر کدام طرفدارن خاص خود را دارند که رامیراد ٫ بهنام بانی ٫ علیرضا طلیسچی و …… از این خواننده ها می‌باشند .

شروع با نوار کاست!

موضوع موسیقی من برمیگرده به سن ۷ سالگی که سیستم های صوتی بصورت کاست بود و من هر روز موزیک های دلخواه خودم رو باز میکردم و باهاشون همخوانی میکردم حتی بعضی وقت ها صدای خودم رو روی کاست ها ضبط میکردم و گوش میکردم این کار باعث شد من در سن ۱۰ سالگی بیشتر از ۱۰۰ ترانه حفظ باشم بر خلاف همه خواننده ها که میگن شاگرد اول بودن و ریاضی فیزیک نمره خوبی داشتن من اصلا به درس هام علاقه ای نداشتم و موقع درس دادن معلم داشتم ترانه حفظ میکردم .

نوازندگی

از سن ۱۱ سالگی به ساز پیانو و ارگ علاقه شدیدی پیدا کردم و به هر سختی که بود خودم رو به این مسیر رسوندم چون هیچ حامی تو خانواده نداشتم و همه مخالف افتادن من تو این مسیر بودن هیچ حمایتی از من در زمینه موسیقی نشد و فشار عصبی زیادی رو تحمل کردم با کار کردن در تابستان برای خودم ارگ کاسیو خریدم و با اون شروع کردم .
قابل توجه کسانی که میگن حامی نداریم اگه منتظر حامی باشین عمرتون تموم میشه و هنوز منتظر هستید، من همیشه میگم هیچ کسی جز خود آدم دلسوز خودش نیست.

یادگیری نوازندگی

استاد های موسیقی زیادی داشتم که استاد پیانو و ارگ من بهترین استاد پیانو در ایران میشه نام برد استاد یوسف ابدوالعظیم زاده که سواد موسیقی بالایی دارن و من همیشه مدیون این استاد عزیز هستم.

نظر او در مورد یادگیری موسیقی با افراد غیر حرفه ای

جالبه بدونید بعضی استادان موسیقی جلوی پیشرفت هنرجو هارو میگیرن چون فقط بخاطر پول آموزش میدن درسی که میتونن تو یک جلسه بگن تقسیم میکنن توی چهار جلسه میگن و وقت و زمان هنرجو رو تلف میکنن و از پشت خنجر میزنن به هنرجوی موسیقی به این افراد نمیشه گفت استاد که تو زندگی منم کم نبودن این افراد .

بیگرافی رامین صالحی یگانه بهترین خواننده پاپ بهترین خواننده جهان بهترین خواننده زن ایران خواننده پاپ خواننده رپ خواننده های مشهور زیباترین صدای خواننده ماشین خواننده های ایرانی خواننده سنتی

اساتید موسیقی وی

در خوانندگی هم استادان زیادی داشتم در سبک های آواز سنتی ، پاپ و مقام آذربایجان که واقعا همه استاد هام عزیز و درجه یک بودن از جمله استاد اسماعیل کریمپور ، محمد کام پرور ، فرتاش استادان خوب من بودن و همیشه دست بوس این عزیزان هستم .

انتشار آلبوم

از دوران نوجوانی بخاطر هوش بالایی که در زمینه موسیقی داشتم آهنگسازی و ترانه سرایی هم میکردم و جدیدا هم دارم یک آلبوم موسیقی به نام نگاه که ۱۰ قطعه موزیک در سبک پاپ هست رو هم ترانه سرایی و آهنگسازی میکنم که در آینده این آلبوم آماده خواهد شد .

حامیان این خواننده

تنها حامی که من در این مسیر داشتم و همیشه هوامو داشته و کمک های زیادی بهم کرده خدا بوده ما آدم ها بعضی وقتها به خودمون مغرور میشیم و خدا یادمون میره فکر میکنیم همه چی خود به خود جور شده و این اشتباه محض است من خداروشکر میکنم که باهاش رابطه گرم و صمیمی دارم حرف همدیگه رو زود می‌فهمیم و درک میکنیم تنها آرامشی که بهم دست میده صحبت کردن با خداست و من این موفقیتم رو مدیون خدا هستم .
من معتقدم هیچ کس نمیتونه به انسان عزت شرافت احترام ببخشه جز خود با معرفتش خلاصه تا ابد نوکرشم.

می توانید به پیج اینستاگرام این خواننده وارد شوید و از کارهای جدید او با خبر شوید. Ramyrad1 ✔

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.