فروش ویژه کامیون‌های جدید ولوو FM460/ بهمن ۹۵

0

فروش سری جدید کامیون‌های جدید ولوو FM460/ بهمن ۹۵

فهرست مطالب

به مناسبت ایام دهه فجر، شرکت سایپادیزل برای عرضه کامیون های ولوو FM460 مدل های پیش فروش متنوعی را اعلام کرده است.

فروش سری جدید کامیون‌های جدید ولوو FM460 - بهمن 95

به مناسبت ایام دهه فجر، شرکت سایپادیزل برای عرضه کامیون های ولوو FM 460 مدل های پیش فروش متنوعی را اعلام کرده است.

براین اساس علاقه مندان برای پیش خرید کامیون های ولوو در مدل کشنده ۴*۲ ISH FM ، باری FM 6*4 و کمپرسی FMX 6*4 ISH می توانند از دو روش نقدی و یا اعتباری استفاده نمایند.

در روش نقدی برای خرید مدل کشنده باید از بین پیش پرداخت های اعلامی یکی را انتخاب و واریز نمایید و دو ماه پس از تاریخ ثبت نام اولیه نیز پیش پرداخت دوم را واریز خواهید کرد. البته افرادی که در پیش پرداخت اولیه ۲۵۰ میلیون تومان واریز کرده باشند دیگر نیازی به واریز پیش پرداخت دوم ندارند.

برای ولو FM 460 در رده باری نیز شما برای پیش پرداخت اولیه ۴ انتخاب دارید و در صورتیکه پیش پرداخت اول یا ۳۰۰ میلیون تومان را پرداخت کنید دیگر نیازی به پرداخت دوم در ۶۰ روز بعد از ثبت نام نیستید.

ولوو مدل کمپرسی نیز با پیش پرداخت های ۳۰۰، ۲۰۰، ۱۵۰ و ۷۵ میلیون تومان عرضه می شود که در ۳ پیش پرداخت آخر شما موظف به پرداخت دوم نیز خواهید بود.

قیمت قطعی این ۳ مدل کامیون به روز خواهد بود و سود مشارکت ۲۱ درصد و زمان تحویل خرداد ماه ۹۶ اعلام شده است.

همچنین این مدل کامیون در هر ۳ رده کشنده، باری و کمپرسور به صورت اقساطی نیز ارائه شده است و شما می توانید از پیش پرداخت های اولیه متنوع یکی را انتخاب کرده و خودروی خود را در تیر ۹۶ به بعد تحویل بگیرید اما در این نوع فروش تا سقف ۷۰ درصد قیمت محصول وام در اختیار شما قرار خواهد گرفت که می تواند در خرید به شما کمک شایانی کند.

فروش سری جدید کامیون‌های جدید ولوو FM460

* مبالغ به میلیون تومان است

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.