انحصار خودروسازان داخلی در بازار شکسته شود

0

حسینی گفت: باید در ممنوعیت واردات خودرو به کشور تجدیدنظر صورت بگیرد و همچنین انحصار خودروسازان داخلی
سید کریم حسینی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در بحث بازار خودرو، باید برنامه جدیدی از سوی وزارت صمت برای مدیریت بازار، کنترل قیمت‌ها و افزایش کیفیت ارائه شود، زیرا تفاوت قیمت خودرو در بازار و کارخانه‌ها، اصلا قابل قبول نیست و اثرات بسیار منفی بر روی مردم گذاشته است و باید در ممنوعیت واردات خودرو به کشور تجدیدنظر صورت بگیرد.

اخبار سیاسی اخبار مهم دلایل گران شدن خودرو اخبار بازار خودرو قیمت محصولات ایران خودرو قیمت محصولات سایپا قیمت دلار

او با بیان اینکه قیمت‌گذاری دستوری با شرایط و اصول اقتصادی، متناسب نیست، اما انحصار به وجود آمده در بحث خودروسازان نیز مورد پذیرش ما نیست، افزود: شرکت‌های خودروساز داخلی نیز باید کیفیت تولیدات خود را ارتقا دهند.

حسینی بیان داشت: باید انحصار خودروسازان داخلی در بازار شکسته شود و نمایندگان مجلس به جد در حال پیگیری بحث واردات خودرو هستند تا شرایط بازار خودرو از وضعیت کنونی بهتر شود.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید از تولید داخلی حمایت شود، اما این مساله دلیل نمی‌شود تا شرکت‌های خودروساز خودسرانه قیمت محصولات خود را بالا ببرند. افزایش قیمت خودرو‌ها در چند روز گذشته نیز بدون مجوز بود که خوشبختانه از سوی رئیس جمهور ملغی شد و تجربه‌ای که از فروش شرکت‌های خودرو در ماه‌های اخیر داشته‌ایم، تجربه خوبی نیست.

امنیت و راحتی معامله شما را تضمین می‌کنیم!

با کارنامه خودروی خود را بدون کمیسیون نقد کن

اگر قصد داری ماشینتو بفروشی،الان وقتشه…

فروش بی‌دردسر ماشینتو تجربه کن!

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه چیزی که در قرعه‌کشی‌ها و ثبت‌نام‌ها ارائه می‌شود اثری در حل مشکلات مردم و بازار ندارد، گفت: وضعیت فعلی بازار خودرو و عملکرد خودروسازان داخلی اصلا وضعیت خوبی نیست و باید نسبت به ساماندهی بازار خودرو و شرایط فعلی از سوی وزارت صمت اقدام شود.

منبع:خبرنگاران جوان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.