معرفی نمونه اولیه آکورا اینتگرا +(عکس)

0

با گذشت بیش از دو دهه از غیبت آکورا اینتگرا، نمونه اولیه از نسل جدید این خودرو در لوس‌آنجلس رونمایی شد. براساس سابقه­‌ای که از آکورا و برند بالادستی آن یعنی هوندا سراغ داریم، می‌­توان انتظار داشت که نمونه نهایی آکورا ۲۰۲۳ شبیه به این مدل پیش‌­تولید باشد.

بهترین خودرو آکورا NSX قیمت آکورا محصولات جدید آکورا قیمت آکورا اینتگرا مشخصات آکورا NSX 2017 مجله خودرو مجله خودرو کارستان مجله ماشین معرفی خودرو سایت تخصصی خودرو دنیای خودرو
طراحی بدنه و کابین آکورا اینتگرا

همچون نسل اول اینتگرا در سال ۱۹۸۶، مدل ۲۰۲۳ در قالب یک سدان فست‌بک معرفی شده است، که در مواردی همچون چراغ‌های LED جلو ، جلوپنجره ۵ ضلعی و چراغ‌های کشیده عقب، به سایر محصولات فعلی این برند شباهت دارد. نشان INTEGRA روی سپر جلو و عقب حک شده است.

آکورا اینتگرا پروتوتایپ
آکورا اینتگرا پروتوتایپ

با دقت در تناسبات بدنه می­‌توان دریافت که نسل جدید آکورا اینتگرا براساس آخرین نسل هوندا سیویک شکل گرفته است، اما هرچه باشد طراحان آکورا به خوبی از پس انجام ماموریت خود برآمده‌­اند. رنگ زرد Indy یادآور این رنگ در مدل‌های قبلی اینتگراست، ضمن­ این‌که کاپوت کشیده و صندوق عقب کوتاه به نسل دوم اینتگرا شباهت دارد.

فضای داخلی این نمونه آزمایشی هنوز تکمیل نشده است، اما می­‌توان حدس زد که این بخش نیز برپایه نسل جدید سیویک ولی با جزئیات متفاوت و البته کیفیت بالاتر ساخته شود.


مشخصات فنی آکورا اینتگرا

با وجودآن‌که خبر رسمی در این مورد اعلام نشده است، ولی به نظر می­‌رسد آکورا اینتگرا ۲۰۲۳ روی شاسی سیویک شکل گرفته است. شرکت سازنده از نصب پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ با قدرت بالا روی این محصول خبر داده است، که احتمالاً همان پیشرانه متعلق به هوندا سیویک Si با ۲۰۰ اسب­‌بخار قدرت و ۲۶۰ نیوتن‌متر گشتاور باشد.

امنیت و راحتی معامله شما را تضمین می‌کنیم!

با کارنامه خودروی خود را بدون کمیسیون نقد کن

اگر قصد داری ماشینتو بفروشی،الان وقتشه…

فروش بی‌دردسر ماشینتو تجربه کن!

البته برخلاف سیویک Si که تنها با جعبه‌دنده دستی به فروش می­‌رسد، قرار شده اینتگرا به جعبه‌دنده اتوماتیک نیز مجهز شود، که البته فعلاً درباره جزئیات آن خبری اعلام نشده است. این خودرو به صورت استاندارد دیفرانسیل-جلوست، اما احتمالاً به صورت دو دیفرانسیل نیز عرضه خواهد شد.


برنامه تولید و قیمت آکورا اینتگرا

نمونه نهایی آکورا اینتگرا در اواسط سال ۲۰۲۲ و با قیمت پایه تقریباً ۳۰ هزار دلار وارد نمایندگی­‌ها خواهد شد تا برای مرسدس‌بنز A کلاس و ب‌ام‌و سری ۲ گرن‌کوپه، ایجاد دردسر کند.

درصورت تولید اینتگرا تایپ S با پیشرانه مشترک با سیویک تایپ R با ۳۰۶ اسب‌بخار قدرت، این خودروی ژاپنی به جنگ با مرسدس AMG CLA 35 و ب‌ام‌و M235i گرن‌کوپه خواهد رفت.

مترجم :باما

منبع : motor1.com

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.