معرفی پورشه پانامرا نسخه پلاتینوم ادیشن

0

با توجه به فروش کمتر پانامرا از محصولات دیگر پورشه نظیر تایکان، ماکان و کاین، احتمال عرضه نسل جدید این خودرو در هاله‌­ای از ابهام قرار گرفته، ولی به هرحال خودروساز آلمانی نسخه پلاتینوم اِدیشن (Platinum Edition) از این محصول چهار در را معرفی کرده است.

پیشرانه این مدل تغییری ندارد، اما سیستم تعلیق بادی با کمک‌فنرهای تطبیق­‌پذیر، تشخیص نقطه کور و فرمان برقی Plus از امکاناتی است که به صورت استاندارد در این نسخه نصب شده.

محصولات جدید پورشه اخبار شرکت پورشه بهترین پورشه دنیا مشخصات پورشه پلاتینوم قیمت پورشه پلاتینوم مجله خودرو سایت تخصصی خودرو

رینگ‌های ۲۱ اینچی خاکستری مات با طرح Exclusive Design Sport، نخستین مورد جالب توجه است. در تریم پایه پانامرا، برای دریافت این رینگ‌ها باید ۵۵۰۰ دلار اضافه بپردازید. تعداد رنگ‌های قابل سفارش برای بدنه بدون هزینه اضافه از دو رنگ سفید و مشکی به ۱۳ رنگ افزایش یافته است، که پوشش‌های براق و مات را دربرمی­‌گیرد.

انتخاب رنگ‌های سفارشی، هزینه ۳۲۷۰ دلار به قیمت خودرو اضافه می­‌کند. چراغ‌های LED جلو با چیدمان ماتریس هم در این مدل به صورت استاندارد نصب شده، که در مدل پایه پانامرا با پرداخت ۱۹۸۰ دلار قابل نصب است.

امنیت و راحتی معامله شما را تضمین می‌کنیم!

با کارنامه خودروی خود را بدون کمیسیون نقد کن

اگر قصد داری ماشینتو بفروشی،الان وقتشه…

فروش بی‌دردسر ماشینتو تجربه کن!

سامانه soft-close برای بهبود صدای بستن درها، پارکابی با نشان Platinum Edition، نشان روی پشت‌­سری صندلی­‌ها، تریم قطعات آلومینیوم تیره، تنظیم چهارده‌­گانه صندلی­‌ها به همراه گرمکن و تهویه، از مهمترین ویژگی­‌های کابین نسخه پلاتینوم ادیشن است، که برخی از آن‌ها را با پرداخت مبلغ بیشتر می‌توان برای سایر نسخه­‌های پانامرا نیز سفارش داد.


پورشه پانامرا نسخه پلاتینوم ادیشن

پیشرانه این مدل تغییری ندارد، اما سیستم تعلیق بادی با کمک‌فنرهای تطبیق­‌پذیر، تشخیص نقطه کور و فرمان برقی Plus، امکانات دیگری است که در سایر نسخه­‌های پانامرا با هزینه اضافه نصب می‌شود.

نسخه پلاتینوم اِدیشن از تیپ پایه پورشه پانامرا با قیمت ۱۰۳,۲۵۰ دلار به فروش می‌­رسد درحالیکه در پانامرا ۴ و ای-هیبرید این رقم به ترتیب ۱۰۷,۳۵۰ و ۱۱۶,۵۵۰ دلار خواهد بود. اگر تمام تجهیزات نسخه پلاتینوم اِدیشن را برای سایر نسخه‌­های پورشه پانامرا سفارش دهید، رقم نهایی در حدود ۴ الی ۵ هزار دلار گران‌تر خواهد بود.

تحویل پانامرا پلاتینوم اِدیشن به مشتریان از بهار سال ۲۰۲۲ شروع می‌­شود.

مترجم : باما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.