مرسدس بنز به کارکنانش ۵۴۰۰ یورو عیدی می دهد

0

پاداش ۵۴۰۰ یورویی مرسدس بنز به کارمندان خود در آلمان

 مرسدس بنز تصمیم دارد پس از گذراندن یک سال مالی موفق (۲۰۱۶)، به کارمندان خود در آلمان تا ۵۴۰۰ یورو پاداش بدهد.

مرسدس بنز به خاطر موفقیت مالی در سال ۲۰۱۶، به کارمندان خود پاداش قابل‌ توجهی می‌دهد. به‌موجب این تصمیم که مورد توافق هیئت‌مدیره شرکت و شورای عمومی کار قرار گرفته است، تقریباً ۱۳۰ هزار کارمند این خودروساز آلمانی تا ۵۴۰۰ یورو پاداش دریافت می‌کنند. این پاداش قرار است از ماه آوریل پرداخت شود. منبع مالی این پاداش از تقسیم سود سهام شرکت حاصل می‌شود.

پاداش ۵۴۰۰ یورویی مرسدس بنز به کارمندان خود در آلمان

ویلفرد پورث، عضو هیئت‌مدیره و مسئول بخش نیروی انسانی دایملر و رئیس بخش روابط کارگری، فناوری اطلاعات و تولید ون‌های مرسدس بنز، می‌گوید:

کارمندان ما در عملکرد و موفقیت شرکت در سال ۲۰۱۶ نقش مهمی داشته‌اند. نیروی کار متعهد و کاملاً آموزش‌دیده برای موفقیت ما در بلندمدت ضروری است. این پاداش به پاس تمامی زحمات و تلاش‌های برجسته‌ی کارمندان به آن‌ها اهدا می‌شود. سود امسال شرکت بسیار خوب بوده است.

مرسدس بنز

برنامه‌ی تقسیم سود سهام به‌طور مداوم و بر اساس قرارداد کنترل می‌شود و بر مبنای فرمولی که سود قبل از کسر مالیات دایملر را به بازگشت فروش شرکت (حاشیه‌ی سود عملیاتی) مرتبط می‌سازد، محاسبه می‌شود. این برنامه از سال ۱۹۹۷ تاکنون اجرا شده است.

دایملر در سال گذشته دو میلیون و ۹۹۸ هزار و ۳۸۶ خودرو در سراسر جهان فروخته است که از این تعداد دو میلیون و ۱۹۷ هزار و ۹۵۶ دستگاه آن متعلق به بخش خودروهای مرسدس بنز، ۴۱۵ هزار و ۱۰۸ دستگاه متعلق به بخش کامیون‌های دایملر، ۳۵۹ هزار و ۹۶ دستگاه مربوط به بخش ون‌های مرسدس بنز و ۲۶ هزار و ۲۲۶ دستگاه متعلق به بخش اتوبوس‌های دایملر بوده است. مجموع فروش شرکت در مقایسه با سال قبل ۵ درصد رشد داشته است.

منبع: carscoops

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.