معرفی موتور چهارچرخ زد فورس ۱۰۰۰ اسپرت +عکس

0

با مشخصات و امکانات موتور زد فورس ۱۰۰۰ اسپرت در این گزارش آشنا می شویم .

made in: Canada

Zforce 1000 sport
زد فورس ۱۰۰۰ اسپرت

سیلندر V-twin
۴زمانه، ۸سوپاپ، مایع خنک
حجم انجین: ۹۶۲.۶ سی سی
سیستم استارت: الکتریکی
گیربکس: CVT
وزن خالص: ۶۹۰ کیلوگرم
تعلیق جلو: دو جناقی مستقل
تعلیق عقب: میل های چند اتصالی
تایر جلو و عقب: ۱۴ اینچ
ظرفیت: ۳۶.۵ لیتر
کشور سازنده: کانادا
ظرفیت حمل بار: ۳۵۰ کیلوگرم

قیمت موتور چهار چرخ قیمت موتور چهار چرخ کویر انواع موتور سیکلت بهترین موتور سیکلت ها مجله موتورسیکلت معرفی موتور سیکلت مشخصات موتور چهارچرخ

زد فورس ۱۰۰۰ اسپرت

از دیگر ویژگی‌های قابل‌ذکر آن می‌توان به قابلیت انتخاب میان ۲WD و ۴WD، قفل دیفرانسیل جلو، و چرخ‌های آلیاژی ۱۴اینچی اشاره کرد که تایرهای فوق بزرگ ۲۹اینچی CST Stag هوی دیوتی (کاربری سنگین) و ۸لایه بر روی آن نصب هستند. این محصول همچنین به یک “دیفرانسیل با لغزش محدود” (LSD) مجهز است که حداکثر کشش چرخ-زمین را تامین می‌کند.

ZFORCE 1000 EPS Sport، مدل تماما جدید شرکت CFMOTO، در مقایسه با پیشینیان خود از بهبود بیشتری برخوردار شده است و مطمئنا کاربران جویای تفریح و ماجرا، مهر تایید خود را بر آن خواهند زد. این مدل جدید به انجین V-Twin و یک سیستم تعلیق کاملا جدید مجهز شده است و در مقایسه با مدل‌های قبلی به نسبت امکاناتی که دارد به‌صرفه‌تر هم است.

 قیمت موتور چهار چرخ  قیمت موتور چهار چرخ کویر  انواع موتور سیکلت  بهترین موتور سیکلت ها  مجله موتورسیکلت  معرفی موتور سیکلت  مشخصات موتور چهارچرخ

همکاری با شرکت Kiska Design اتریش، دگرگونی چشمگیر را در این مدل جدید باعث شده است و فهرست بلندبالای امکانات جدیدش، بر توانایی‌های آفرود آن در انواع زمین‌ها و مسیرها افزوده است.

هدف از پیشرفت‌های چشمگیر این مدل، بهبود قابلیت‌های آفرود آن بوده است. علاوه بر ارتقاء‌ اساسی بدنه که با هدف بهبود استحکام انجام گرفته‌، ZFORCE به یک سیستم تعلیق مستقل جدید با دو بازوی دوجناغی در جلو و یک سیستم تعلیق چند-پیوندی در عقب نیز مجهز شده است که در مقایسه با پلتفرم قبلی یعنی ZFORCE 800/1000 بازه جابجایی آن بیش از دو برابر افزایش داشته است.

منبع:صیاسیکلت

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.