معرفی کراس اوور کوپه بستیون B70S +عکس

0

در جریان نمایشگاه گوانگژو، شرکت بستیون از محصول جدید خود یعنی B70S رونمایی کرد، کراس‌اوری کوپه که به عنوان نخستین محصول گروه FAW، به فناوری خودران مجهز شده است.

بهترین خودرو چینی در ایران خودرو چینی جدید قیمت خودرو چینی تازه های خودرو اخبار چین نمایشگاه خودرو گوانگژو چین اخبار خودرو مجله خودرو دنیای خودرو

بستیون B70S، کراس‌اوری کوپه است که به عنوان نخستین محصول گروه FAW، به فناوری خودران مجهز شده.با توجه به شباهت‌های این مدل با محصول قبلی بستیون یعنی سدان B70، می‌توان حدس زد که B70S روی پلتفرم مشترک با مدل سدان شکل گرفته است. این خودرو تحت تاثیر زبان طراحی محصولات جدید بستیون (با نام قبلی بسترن) شکل گرفته که نمود آن را می‌­توان در جلوپنجره دو قسمتی و خطوط مستقیم و زاویه‌دار دماغه، رینگ‌های ۵ پره با طرح جدید و فرم منحنی بدنه در نمای جانبی و چراغ باریک و سرتاسری عقب مشاهده کرد.

دستگیره مخفی شونده درها، خروجی­ دوگانه اگزوز در دو سوی سپر و باله سقفی عقب، از دیگر نکات قابل ذکر درباره طراحی ظاهری بستیون B70S است. تزئین ستون‌های B و C با پوشش مشکی، باعث شده سقف خودرو جدا از بدنه به نظر برسد. البته امکان سفارش رنگ مشکی برای سقف نیز فراهم شده است.

بستیون B70S
بستیون B70S

فضای داخلی بستیون B70S هم شبیه به سایر محصولات جدید این شرکت طراحی شده و براساس تصویری که در جریان رویداد معرفی این خودرو به نمایش درآمده، می­‌توان مواردی همچون دو نمایشگر دیجیتال، نمایشگر مجزا برای کنترل تهویه مطبوع و فرم خاص اهرم تعویض دنده را تشخیص داد.

بستیون B70S با دو پیشرانه ۱.۵ یا ۲ لیتری قابل سفارش است که هردو به توربوشارژر مجهزند و به ترتیب ۱۶۹ و ۲۲۴ اسب‌­بخار قدرت تولید می­‌کنند.

فعلاً جزئیات بیشتری درباره امکانات رفاهی، عملکرد فناوری خودران، قیمت و زمان عرضه بستیون B70S اعلام نشده است.

منبع:باما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.