بیوگرافی فضه سادات حسینی مجری و گوینده خبر + عکس

4

زندگینامه فضه سادات حسینی و همسرش(Fazosadat Hosseini)

  • نام اصلی : فضّه سادات حسینی
  • متولد : ۵ مهر ۱۳۶۵ تهران
  • زمینه فعالیت : اجرا در تلویزیون
  • پیشه : خبرنگار ، مجری و گوینده خبر
  • مدرک تحصیلی : دکتری حقوق از دانشگاه امام صادق
  • سالهای فعالیت : ۱۳۸۸ تاکنون

فضه سادات حسینی متولد ۵ مهر ۱۳۶۵ در تهران ، خبرنگار ، مجری و گوینده خبر است.

فارغ التحصیل فوق لیسانس حقوق از دانشگاه امام صادق و دانشجوی دکترای همین رشته از دانشگاه تربیت مدرس می باشد ، از خبرنگاران حزب اللهی تلویزیون است.

بیوگرافی فضه سادات حسینی همسر فضه سادات حسینی بیوگرافی مجری تلویزیون بهترین گوینده خبر تلویزیون بهترین مجری معروف

خانواده

در یک خانواده مذهبی و ۴ نفره زندگی میکند و یک برادر کوچکتر از خود دارد.

از کودکی مجری بودم!

از بچگی اجرا را دوست داشتم و در تمام دوران تحصیلی ام کار اجرا می کردم حتی اولین عکس اجرایم در مهد کودک هم هست ، همیشه میکروفن همراه من بود و در مدرسه بیشتر بعنوان مجری گروه سرود برنامه اجرا می کردم.

شروع با خبر ۲۰

در سال ۸۸ وقتی دانشجوی ترم ۳ فوق لیسانس حقوق بودم گفتند شبکه خبر تست می گیرد. رفتم و قبول شدم و کارم را با خبر ۲۰ شروع کردم. مدتی هم در شبکه خبر گوینده ، دبیر خبر و مترجم بودم. بعد از مدتی تست گفت وگوی ویژه خبری را دادم و قبول شدم. قرار بود اجرا کنم که گفتند تستی هم برای خبر ۱۴ بده پذیرفته شدم و به این بخش خبری آمدم.

از بخش انگلیسی تا آنتن زنده

مدتی بعد از شروع بخاطر تسلط به زبان انگلیسی کار ترجمه مانیتورینگ شبکه خبر را انجام می داد تا اینکه بعد از تست توانست گوینده زنده خبر ۱۴ شبکه یک شود.

امنیت و راحتی معامله شما را تضمین می‌کنیم!

با کارنامه خودروی خود را بدون کمیسیون نقد کن

اگر قصد داری ماشینتو بفروشی،الان وقتشه…

فروش بی‌دردسر ماشینتو تجربه کن!

وضعیت ازدواج و همسر فضه سادات حسینی

از وضعیت ازدواج و همسر فضه سادات حسینی اطلاعات دقیقی در دست نیست.

با چادر در استودیو خبر سخت نیست؟

نه الحمدلله مشکلی ندارم. در یک خانواده مذهبی و معتقد بزرگ شدم و از هفت سالگی چادر سرمی کردم تا الان هم یک بار بدون چادر نبوده ام. در محل کار هم مقید هستم. ظاهر و باطنم همیشه یکی بوده و مراقبم تا حجابم کمرنگ نشود چون این پوشش محافظ من است. افرادی که حریم ها را رعایت نمی کنند من را آزار می دهند. نکته ای که هست اغلب خانواده های مذهبی به راحتی به فرزندانشان اجازه ورود به صداوسیما را نمی دهند. خیلی ها ورود به صدا وسیما را نوعی خط قرمز می دانند به همین خاطر وارد نمی شوند ، اما رسانه ملی منتسب به حضرت آقاست و کسی که به آن وارد می شود باید خط قرمزها و چارچوب ها را رعایت کند.

بیوگرافی فضه سادات حسینی همسر فضه سادات حسینی بیوگرافی مجری تلویزیون بهترین گوینده خبر تلویزیون بهترین مجری معروف

پیرو حضرت آقا

بارها گفته ام خود را پیرو حضرت آقا می دانم اگر ایشان من را بعنوان سرباز بپذیرند ، به هیچ جزبی وابسته نیستم گرچه اصولگرا بودنم بدیهی است.

فضه سادات حسینی ، نرگس پناهی ، لطیفه گودرزی

عاشق قالیباف

بعد از کنار کشیدن محمدرباقر قالیباف به نفع ابراهیم رئیسی در انتخابات سال ۱۳۹۶ خانوم خبرنگار در یک پست اینستاگرامی به تمجید وی پرداخت و نوشت :

دکتر جان در همه سال هایی که میشناسمت برایم قهرمان بودی ، حالا اما در نظرم بی اندازه بزرگتر شدی ، سردار عزیز ثابت کردی برای منافع انقلاب و مردم آمدی و برای مردم هم کنار کشیدی …

شما بر سر عهد ماندی ما هم می مانیم ، رو سفیدتان می کنیم دکتر جان

ارتباط با همکاران مرد

در وهله اول به خود شخص بستگی دارد که در فضای کار چگونه باشد ، چون ما به ناچار و به اقتضای شغل در محیطی مختلط هستیم پس باید خیلی مراقب رفتار ، گفتار ، پوشش و سایر مسائلمان باشیم تا حریم ها حفظ شود.

استاد دانشگاه

خانم حسینی با اینکه دانشجو مقطع دکترای حقوق هستند در دانشگاه امام صادق (ع) بعنوان استاد درس قانون مدنی ۵ تدریس می کند.

بیوگرافی فضه سادات حسینی همسر فضه سادات حسینی بیوگرافی مجری تلویزیون بهترین گوینده خبر تلویزیون بهترین مجری معروف

به خاطر چادر تهدیدم می کنند

گاهی عده ای که با نظام و رهبری مشکل دارند یا رسانه ملی موافق میل شان نیست به ندرت حرف هایی می زنند یا حتی تهدید هم می کنند ، مثلاً یک بار گفته بودند و منتشر کرده بودند بلایی که سر سرافراز آوردیم سر تو هم می آوریم یا اینکه امیدواریم به زودی این نظام سرنگون شود و سرهمه شما چادری ها را کنار جوی آب ببریم!

عکسهای اینستاگرام فضه سادات حسینی

این مسائل پیش می آید اما برای من اهمیتی ندارد ، برای من مهم این است که مشی سیاسی مشخصی دارم و بارها گفته ام خودم را پیرو حضرت آقا می دانم ، اگر ایشان من را به عنوان سرباز بپذیرند. به هیچ حزبی وابسته نیستم گرچه اصولگرا بودنم بدیهی است. به هرحال برخی بی مهری ها و هتاکی ها فضا را ناخوشایند می کند.

توییتر و اینستاگرام

صفحه توییتر دارم البته چون فیلترشکن نداشتم در محل کار که برایمان باز است گاهی استفاده می کنم ، اما بیشتر ارتباطم در فضای مجازی از طریق اینستاگرام است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
4 نظرات
  1. علی می گوید

    انشاءالله همیشه سلامت باشی

  2. نیو می گوید

    لقب تو تا ابد کسوسادات است فقط منتظر یه توهین مستقیم و دیدن عقدت از من بدون ضعف بودنم بودم. حالا تا ابد بگو … شده ی این یا اون باشه

    1. ب می گوید

      واقعا با این پست نشون دادی که چقد بی اصالتی.

  3. Ali می گوید

    خدایا تو این مصائب و مشکلات اینا رو کجای دلمون جا بدیم.سقف پر ترک گنبدی منزل کلنگی که زندگی میکنم را میبینم و مبلها و کاغذ دیواری خانم مجری را میبینم،پیش خودم میگم ایکاش یکی هم ما رو به حضرت آقا وصل میکرد و از این فلاکت رها می‌شدیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.