نجات کودک از دست پلنگ توسط مادرش +عکس

0

زن هندی با به خطر انداختن جان خود، جان پسرش را در حمله پلنگ نجات داد.

یک زن هندوستانی در مبارزه با پلنگ موفق به نجات جان فرزندش از دست این حیوان شد.در حالی که پلنگ با ربودن پسر هشت ساله در حال فرار بود، این زن با تعقیب این حیوان جان پسرش را نجات داد. این اتفاق در روستایی در منطقه بهوپال واقع در ایالت مادهیا پرادش هند رخ داد. بنا به گزارش رسانه های محلی هند این زن حدود یک مایل برای نجات فرزندش به دنبال این پلنگ دوید. او پس از رسیدن به پلنگ با دست خالی پسرش را از آرواره های این حیوان بیرون کشید.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی در لحظه وقوع حادثه بایگا به همراه سه فرزندش در بیرون از خانه نشسته بود که ناگهان یکی از بچه هایش مورد حمله پلنگ قرار گرفت و ربوده شد. این حیوان پس از گرفتن کودک شروع به فرار کرد. بایگا با سپردن دو فرزند دیگرش به همسایه ها، اقدام به تعقیب پلنگ کرد.

پلنگ پس از طی حدود یک مایل در حالی که خسته شده بود کودک را به داخل بوته ها برد و با انداختن آن روی زمین چنگالش را روی آن قرار داد. بایگا به محض رسیدن به پلنگ به این حیوان یورش برد و موفق شد فرزندش را از چنگ پلنگ بیرون بکشد.

اخبار هندوستان عکس یوزپلنگ مجله حیوانات جنگ خونین حیوانات حوادث وحشتناک اتفاقات تلخ

در این حادثه این مادر جوان دچار جراحت و پس از آن به بیمارستان منتقل شد. پسر این زن نیز از ناحیه چشم، چانه و گونه دچار جراحت شد. حال مادر و فرزندش مساعد گزارش شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.