بشتابید:فروش فوری فوری نیسان گاوی /بهمن ۹۵

0

شرایط فروش استثنایی وانت نیسان سایپا آغاز شد / بهمن ۹۵

فهرست مطالب

به منظور کمک به کاهش آلودگی هوا و بنابر درخواست مشتریان محترم، شرایط فروش فوری و فوری اعتباری طرح جایگزینی خودروهای فرسوده …

شرایط فروش استثنایی وانت نیسان سایپا آغاز شد - بهمن 95

به منظور کمک به کاهش آلودگی هوا و بنابر درخواست مشتریان محترم، شرایط فروش فوری و فوری اعتباری طرح جایگزینی خودروهای فرسوده وانت نیسان گروه خودروسازی سایپا با شرایط و تسهیلات استثنایی شروع شد.

در طرح جایگزینی خودرو های فرسوده مبلغ ارزش گواهی اسقاط برای خودرو های وانت بالای یک تن ۴/۵ میلیون تومان و  وانت یک تن و کمتر ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است و در این طرح خودروها به صورت فروش فوری با بیمه بدنه رایگان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

دارندگان خودروهای سواری و وانت فرسوده می توانند در این طرح با تسهیلات ویژه بدون بهره برای خرید وانت نیسان دو گانه سوز NE6 یورو۴ با بازپرداخت ۱۲ ماهه و نحوه پرداخت ۳ چک  ۴ ماهه ثبت نام کنند و به صورت فوری این خودرو را تحویل نمایند.

شایان ذکر است در طرح فروش فوری اعتباری وانت نیسان امکان دریافت تسهیلات به مبلغ ۲۰ الی ۲۶ میلیون تومان با  بازپرداخت ۱۲ الی ۳۶ ماهه در ۲ الی ۹ چک، جهت ثبت نام و خرید وانت نیسان دو گانه سوز NE6 یورو ۴ در نظر گرفته شده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.