اعلام قیمت جدید چری تیگو ۷ مدیران خودرو /فروردین ۹۸

0

شرکت مدیران خودرو قیمت خودروی چری تیگو۷ با مدل ۹۸ را به مرز ۴۰۰ میلیون تومان رساند.

این خودرو با مدل ۹۸ برای اولین بار در طرح جدید فروش فوری محصولات مدیران خودرو قرار گرفته است.

خودرو قیمت مدل ۹۷ (تومان) قیمت مدل ۹۸ (تومان)
تیگو۷ جدید (IE) ۳۵۶،۰۰۰،۰۰۰ ۳۹۳،۰۰۰،۰۰۰

برای اولین بار از خودروی تیگو ۷  در ایران رونمایی شد
مدیران خودرو، نماینده دو برند چری و MVM در کشور، روز پنجشنبه (بیست‌ویکم بهمن‌ماه) محصول جدید خود، تیگو۷ را در مرکز تجاری کوروش تهران به نمایش گذاشت.

چری تیگو 7 در کوروش

این اولین بار نیست که یک خودروی جدید چینی پیش از رونمایی رسمی به کوروش می‌آید. همین چند وقت پیش MVM X22 جدید نیز طی مراسمی در همین مکان حضور یافت که در نوع خود یک ساختارشکنی جالب محسوب می‌شد. تیگو۷ یک کراس‌اوور اندازه متوسط پنج نفره است که در نمایشگاه پکن امسال رونمایی شد و چندی پیش قائم‌مقام مدیرعامل مدیران خودرو خبر از عرضه آن در بازار کشور داده بود.

فهرست مطالب

نمای ظاهری بر اساس زبان طراحی جدید چری شکل گرفته و نه‌تنها در مقایسه با امثال تیگو۵ وضعیت بسیار بهتری دارد، بلکه از آن سبک ناپخته و نازیبای چینی هم فاصله گرفته است. ابعاد بزرگ و متناسب رینگ و لاستیک، اندازه خوب آینه‌های جانبی، هماهنگی بخش‌های جلو و عقب، نمای جانبی تنومند و گرافیک زیبای چراغ‌ها را می‌توان از نقاط قوت طراحی بیرونی دانست.
چری تیگو 7 در کوروش
زیر کاپوت یک پیشرانه ۲ لیتری با توان ۱۴۰ اسب بخار و گشتاور ۱۸۰ نیوتون‌متر به چشم می‌خورد که خروجی خود را از گذرگاه جعبه‌دنده هفت سرعته خودکار DCT به چرخ‌های جلو می‌رساند. سامانه تعلیق هم در محور جلو مک‌فرسون و در عقب از نوع چند اتصالی است، اما با توجه به وزن خشک ۱۴۳۲ کیلوگرمی (نسخه ۲ لیتری)، مشخص نیست آیا می‌تواند در مسیرهای مختلف از پس حفظ تعادل این چینی جوان بربیاید یا خیر.

چری تیگو 7 در کوروش

پس از ورود به داخل اتاق با طراحی منطقی و نسبتاً زیبایی روبرو می‎‌شوید که البته شباهت دور و نزدیکی به مدل‌های ولوو دارد! پنل درب‌ها، کنسول میانی، داشبورد و حوزه فرمان کاملاً ساده و به‌دوراز هرگونه شلوغی طراحی شده و نمای قابل‌قبولی ارائه می‌کنند. صندلی‌ها علاوه بر کیفیت خوب، بدن را کاملاً در خود نگه می‌دارند و موجب آرامش هرچه بیشتر سرنشین می‌گردند. فضای کلی اتاق هم اصلاً حس خفگی و بسته بودن نداشته و به لطف طراحی مناسب ستون‌ها، شیشه عقب و آینه‌های جانبی میزان دید به اطراف کاملاً قابل‌قبول است.
چری تیگو 7 در کوروش
از امکانات و تجهیزات تیگو۷ می‌توان به رینگ‌های آلیاژی، چراغ جلو خودکار، آینه‌های جانبی برقی، سانروف پانوراما، سامانه ورود بدون کلید، دو حالت رانندگی مختلف Eco و اسپورت، کروز کنترل، کیسه هوای جلو و جانبی، تهویه خودکار دو منطقه‌ای، کامپیوتر سفری با نمایشگر ۴.۸ اینچی پشت فرمان، صفحه‌نمایش ۹ اینچی لمسی، GPS، اتصالات بلوتوث، سیستم صوتی با شش بلندگو، پخش DVD، خروجی USB و دوربین دید ۳۶۰ درجه اشاره کرد.
رونمایی رسمی چِری تیگو۷ در نمایشگاه بین‌المللی خودروی تهران انجام شده و پس‌ازآن تقریباً اواخر بهار ۹۶ در سبد فروش مدیران خودرو قرار خواهد گرفت. مشخصات قیمتی و شرایط عرضه هم هنوز مشخص نیست و در تاریخ دیگری اعلام خواهد شد.
چری تیگو 7 در کوروش
نقد وبررسی چری تیگو ۷
آخرین دست آورد کمپانی چری؛ شاسی‌بلند تیگو ۷ است. قرار است که این خودرو تا ۱۲ سپتامبر در چین عرضه شود. تیگو ۷ را باید گل سر سبد محصولات کمپانی چری نامید؛ زیرا که برای اولین بار چری از زبان طراحی جدید خود برای تولید و ساخت آن استفاده کرده و بسیار زیباست!

طراحی بدنه چری تیگو ۷ به طور کلی زیبا بوده و استفاده از نوارهای کرومی در اطراف پنجره‌های آن بسیار زیرکانه است. قوس چرخ‌ها بسیار خوب طراحی شده، ولی متاسفانه ریل‌های قرار گرفته بر روی سقف تیگو ۷ بسیار کوچک بوده و بیشتر جنبه تزئینی دارند.

chery-tiggo-x7-2-660x378

فضای داخلی چری تیگو ۷ همانند طراحی خارجی آن بسیار خوب بوده و در آن از رنگ‌های نارنجی، سیاه و سفید استفاده شده است. مواد به کار گرفته شده در  داشبورد با کیفیت بوده و راننده می‌تواند از یک صفحه نمایش لمسی بزرگ و امکانات دیگر تیگو ۷ استفاده کرده و لذت ببرد!

chery-tiggo-x7-3-660x428

سیستم سرگرمی چری Clouddrive نام دارد که با اتصال به یک سرور اختصاصی، می‌تواند موسیقی، عکس، فیلم و … را ذخیره کند! فرمان تیگو ۷ بسیار جالب طراحی شده و از بین آن بر روی صفحه کیلومتر شمار، یک صفحه نمایش کوچک دیده می‌شود که اطلاعات خودرو را بر روی خواهید دید.

در نمای پشتی از خطوط تیز استفاده شده و هیچ نقص و ایرادی دیده نمی‌شود! اما آیا روبروی تیگو ۷ نیز یک طراحی خاص و ویژه دارد؟ قطعا همین طور است! تصاویر گویای همه چیز بوده و ریز بینی طراحان چری در طراحی جلو پنجره‌ای و اتصال آن به زیر چراغ‌ها را می‌بینیم!

چری تیگو ۷ قرار است با دو موتور عرضه شود. یکی از این پیشرانه‌ها ۱.۵ لیتری توربو و دیگری ۲ لیتری است. هر دو موتور برای انتقال قدرت خود به چرخ‌ها، از یک گیربکس دستی و یا اتوماتیک شش سرعته استفاده خواهند کرد.

نتیجه تصویری برای تیگو 7
چری در تلاش است که دل جوانان را به دست بیاورد و ظاهرا تیگو ۷ اولین قدم محکم این کمپانی در این مسیر است؛ زیرا که شاسی‌بلندهای چینی روز به روز محبوب‌تر شده و استقبال خوبی از آنها می‌شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.