رونمایی از خودروی جدید DS3 در روز افتتاح نمایشگاه تهران

0

رونمایی از خودروی جدید DS3 در روز افتتاح نمایشگاه تهران

فهرست مطالب

بعد از معرفی خودروهای DS 5 و DS 6 حالا محصول DS 3 در نمایشگاه خودرو تهران رونمایی و عرضه خواهد شد.

به گفته مسئولان این شرکت، DS 3 صبح روز افتتاحیه در نمایشگاه خودرو و در حضور نمایندگان شرکتهای معتبر خودروسازی جهان که برای حضور در همایش بین‌المللی خودرو راهی تهران شده اند، رونمایی کند.

DS 3 را می توان یکی از خاص‌ترین خودروهای لوکس کوچک بازار خودرو جهان عنوان کرد که با فروش بیش از ۳۶۰ هزار دستگاه از زمان تولیدش تا به امروز و همچنین با تجربه حضور در بازارهای لندن، توکیو، بوینس آیرس و سیدنی، حالا نوبت خیابانهای تهران است تا میزبان یکی از لوکس‌ترین مینی هاچ‌بک ها باشد.

گفتنی است DS 3 دو رکورد هم در کارنامه‌اش دارد؛ سال ۲۰۱۳ این فرانسوی به تنهایی ۴۰% بازار فروش خودروهای کوچک لوکس اروپا را در اختیار داشت. رکورد دیگر این خودرو در حجم صندوق است که بیشترین میزان را درمیان همکلاسانش دارد.

این خودرو در مدل پایه موتور ۱.۲ لیتری از گیربکس ۶ سرعته دستی با سیستم تزریق سوخت مستقیم و سیستم توربو شارژ بهره برده که ۱۶۱ اسب بخار قدرت را در ۶۰۰۰ دور و ۲۴۰ نیوتن متر گشتاور در ۱۷۵۰ دور تولید می کند. حداکثر سرعت این موتور ۲۱۷ کیلومتر بر ساعت و شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت آن ۷.۵ ثانیه است.

لازم به ذکر است مصرف سوخت ترکیبی نمونه های ۱.۲ لیتری ، تقریباً برابر ۵.۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر و ظرفیت باک سوخت آن ۵۰ لیتر است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.