معرفی هیوندای الانترا ۲۰۱۸ GT +قیمت ومشخصات

0

هیوندای الانترا GT معرفی شد +نقد وبررسی

فهرست مطالب

نتیجه تصویری برای ‫هیوندای النترا GT‬‎

هیوندای الانترا GT که چند روز پیش شاهد انتشار پیش نمایش آن به همراه اطلاعاتی ضد و نقیض بودیم، حالا به طور رسمی معرفی شد تا خود را برای تولید و عرضه در تابستان سال ۲۰۱۷ آماده کند.

یکی از نکات جالب هیوندای الانترا GT هاچ بک که در معرفی رسمی به آن اشاره شده است، فضای داخل کابین حدودا ۲۷۳۲ لیتری خواهد بود که ممکن است سازمان‌های مربوطه را متقاعد به قرار دادن هیوندای الانترا GT جدید در بین خودروهای هاچ بک سایز بزرگ کند، هرچند در این بین فضای بار ۷۰۵ لیتری در حالت استاندارد و همچنین فضای بار ۱۵۶۰ لیتری با خواباندن صندلی‌های عقب خواهید داشت.پیش از این اطلاعات ضد و نقیضی همراه با پیش نمایش هیوندای الانترا GT منتشر شده بود که گفته می‌شد از یک پیشرانه ۱.۶ لیتری چهار سیلندر توربوشارژر، یا به عبارتی دقیق‌تر از پیشرانه نسخه سدان اسپرت هیوندای الانترا بر روی این محصول استفاده شود که قدرتی ۲۰۱ اسب بخاری و گشتاوری ۲۶۴ نیوتن متری در اختیار اتومبیل قرار می‌دهد. گرچه گفته می‌شد پیشرانه‌ای ۲ لیتری چهار سیلندر استاندارد هم در بخش مولد قدرتی هیوندای الانترا GT انجام وظیفه خواهد کرد. حال با معرفی رسمی این محصول می‌توان پیشرانه‌های ذکر شده را تایید کرد و در ادامه افزود که پیشرانه ۲ لیتری تنفس طبیعی به سیستم پاشش مستقیم سوخت مجهز شده و حداکثر قدرتی ۱۶۲ اسب بخاری تولید و در اختیار ماشین قرار می‌دهد و بعد از آن هم پیشرانه ۱.۶ لیتری چهار سیلندر از نوع T-GDI بوده و می‌‌تواند حداکثر قدرت ذکر شده ۲۰۱ اسب بخاری و گشتاور ۲۶۴ نیوتن متری را در اختیار ماشین قرار دهد.

تصویر مرتبط

برای تبدیل و انتقال قدرت موتور پیشرانه ۲ لیتری تنفس طبیعی از جعبه دنده‌ای ۶ سرعته دستی و یا شش سرعته اتوماتیک استفاده خواهد شد، در حالی که بر روی پیشرانه ۱.۶ لیتری توربوشارژر تنها جعبه دنده‌ای ۷ سرعته اتوماتیک دوکلاچه خواهید داشت.

هیوندای النترا GT 2016 یکی از بهترین نمونه های رنسانس هاچ بک رایج می باشد. به سختی منتقدان مانند ما سالها درباره ناسازگاری هاچ بک آمریکا ایراد گرفته اند، اما یافتن یک روال جدید بهتر است، زیرا هموطنان ما ظاهراً نور را دیده اند.

بخش هاچ بک قابل قبول این روزها  یک خجالت از ثروت است، که با نمونه های جذابی که تمام تکنولوژی اخیر را به رخ می کشند همکاری می کند، و با ورود النترا GT جذاب ترین هاچ بک از بین تمام نمونه ها احتمالاً یک نمونه از محصولات هیوندای است.

بر طبق نتیجه گیری از هاچ بک i30 هیوندای بازار یورو، النترا GT دارای یک فاصله بین محور چرخ های کوتاهتر از سدان النترا می باشد و برای کنترل ورزشی تر تنظیم شده است. برخلاف مدل آغازگر مبتنی بر تجهیزات ضروری، النترا GT پایه با تجهیزات بسیار زیادی همراه می شود، و تجهیزات بسیار بیشتری بواسطه دو بسته آپشن های ساده در دسترس قرار می گیرند. بعلاوه، فقط با نگاه کردن به یک چیز: النترا GT یک خودروی اقتصادی فوق العاده جذاب است. هاچ بک عقب است، و همانطور که انتظارش را داشتیم، هیوندای در جلوی بسته می باشد.

در مدل ۲۰۱۶ چه چیز جدیدی وجود دارد؟

النترا GT برای مدل سال ۲۰۱۶ بدون تغییر باقی می ماند.

چیزی که ما دوست داریم

مجموعه تجهیزات نفیس؛ طراحی ظاهری جذاب؛ فضای بار زیاد؛ کنترل ورزشی تر از سدان النترا

چیزی که ما دوست نداریم

فاقد داشبورد شیک سدان؛ مصرف سوخت متوسط

نمای داخلی هیوندای النترا GT 2016

نمای داخلی هیوندای النترا GT 2016

چقدر؟

۱۹,۸۰۰ دلار.

مصرف سوخت

النترا GT با محور جلو یک موتور ۴ سیلندر ۲.۰ لیتری را به نمایش می گذارد که قدرت ۱۷۳ اسب بخار و گشتاور ۱۵۴ پوند فوت را ایجاد می کند. گزینه های انتقال قدرت یک سیستم دستی ۶- سرعته و یک سیستم اتوماتیک ۶- سرعته می باشند.

النترا GT 2016 یک امتیاز مصرف سوخت ۹.۸ لیتر در صد کیلومتر در شهر و ۶.۹ لیتر در صد کیلومتر در بزرگراه را با سیستم دستی یا ۹.۸ لیتر در صد کیلومتر در شهر/ ۷.۱ لیتر در صد کیلومتر در بزرگراه را با سیستم اتوماتیک دریافت کرده است. این ویژگی امروزه برای یک هاچ بک کوچک زیاد چشمگیر نیست.

تجهیزات و آپشن های استاندارد

هیوندای النترا GT 2016 به یک تیپ سطح مجهز می رسد. آیتم های استاندارد شامل رینگ های آلیاژی ۱۶- اینچی، قابلیت هدایت قابل انتخاب برای راننده، یک صندلی راننده با قابلیت تنظیم ارتفاع، لوازم جانبی پر قدرت، یک شمارنده سفر، تهویه مطبوع، یک فرمان شیب تلسکوپی، کروز کنترل و یک سیستم صوتی ۶- اسپیکری با رادیوی ماهواره ای و اتصال بلوتوث/ USB می باشد.

بسته سلیقه ای اختیاری رینگ های ۱۷- اینچی، چراغهای عقب LED، یک سانروف وسیع، یک صندلی راننده قوی، صندلی های جلوی گرم شونده، پدال های آلومینیومی، تجهیزات داخلی روکش چرمی و فرمان روکش چرمی را به امکانات خود می افزاید.

بسته تکنولوژی نیازمند بسته سلیقه ای می باشد و چراغهای جلوی اتوماتیک، سیستم کنترل آب و هوای اتوماتیک دو منطقه ای، ورود بدون کلید با استارت دکمه فشاری، یک سیستم جهت یابی با یک صفحه نمایش لمسی ۷- اینچی، یک دوربین دید عقب و سیستم صوتی عالی را به تجهیزاتش موجود می افزاید.

ایمنی

هیوندای النترا GT 2016 سیستم کنترل پایداری استاندارد، ترمزهای دیسکی ضدقفل چهار چرخ و هفت کیسه هوا (جلو، مقابل، زانوی راننده و جدار جانبی قدی) را بهمراه دارد.

النترا GT از مجموع پنج ستاره در تست های تصادف دولت پنج ستاره، شامل چهار ستاره برای ضربات از جلو و پنج ستاره برای ضربات جانبی دریافت کرد.

تصویر مرتبط

نمای جانبی هیوندای النترا GT 2016

پشت فرمان

صندلی های جلوی النترا GT از خدمت النترای معمولی با بالش های جانبی پرتکاپوتر، یک حس خوب در یک خودروی کوچک ارزان تقویت شده اند. صندلی راننده قوی موجود فوق العاده قابل تنظیم و تجهیزکننده است. تجهیزات اندازه گیری روپوش دار عمیق با شماره گذاری استاندارد هیوندای اعداد و تقویت کننده های آبی را روشن می کنند. با کمال تعجب، داشبورد و طرح کنترل النترا GT کمتر از سدان النترا به سبک خاصی درآمده است. این دو را در کنار هم مقایسه کنید، پی خواهید برد که GT با منحنی ها و سطوح پیچیده کمتر ایمن عمل می کند. خوشبختانه، بسیاری از کنترل ها درست و براحتی فراگرفته شده هستند، در حالیکه کیفیت مواد رضایتبخش است.

فاصله بین دو محور کوتاهتر النترا GT یک فضای کم در صندلی عقب را می گیرد، اما هنوز فضایی برای بزرگسالان عادی موجود است اگر بزرگسالان در جلو خوب عمل کنند. فضای صندوق عقب ۲۳ فوت مکعب است، در حالیکه تا کردن پشتی صندلی های عقب به سمت پایین یک فضای ۵۱ فوت مکعبی کامل را باز می

کند.

در زیر کاپوت، موتور ۴ سیلندر ۲.۰ لیتری عملکرد مناسب نیرومندی را در بیشتر موقعیت ها به ارمغان می آورد. گاهی اوقات تحت فشار حس می شود، اما این اتفاق یک پیشرفت قطعی در واحد ۱.۸ لیتری قدیمی است که پس از سال ۲۰۱۳ متوقف شد. با توجه به سیستم انتقال قدرت، سیستم دستی ۶- سرعته دقیق حس بهتری را به ارمغان می آورد، اما حداقل دنده های معکوس سیستم اتوماتیک ۶- سرعته اختیاری امروزه سریعتر از حالت عادی هستند. البته ما آرزو داشتیم که موتور ۱.۸ لیتری چنانچه مطمئنیم افرادی هستند که مایلند از قدرت کمتر و یک مصرف سوخت ۷۸.۴ لیتر در صد کیلومتر کمتر داشته باشند.

در جاده، النترا GT بصورت جداگانه در بالای سیستم تعلیق با چرخش اسپرت خود کنترل قطعات را انجام می دهد. قابلیت هدایت استاندارد قابل تنظیم توسط راننده برای این کلاس یک ویژگی مقدماتی است، و یکی از مزیت های تکنولوژیکی اصلی سیستم فرمان برقی را نشان می دهد: قابلیت تنظیم. ما همچنان مایلیم یک فورد فوکوس یا یک مزدا ۳ را در ابتدا برای رانندگی مشتاقانه برگزینیم، اما آن مدلها قیمت النترا GT را پیشنهاد نمی دهند. سدان النترا در حال حاضر یک خودروی کوچک چابک است، و GT کوچکتر حتی در نقاط محکم چابک تر به نظر می رسد. در بخشی بخاطر کمی وزن نسبی آن، النترا GT قادر است کمی از انواع جاده های ناهموار را پوشش دهد، اما ما بطور کلی با همواری سواری آن تحت تأثیر قرار گرفتیم.

نتیجه تصویری برای ‫هیوندای النترا GT‬‎

نمای عقب هیوندای النترا GT 2016

خودروهای دیگر برای مقایسه

فورد فوکوس ۲۰۱۶– وقتی خودروهای اقتصادی را در نظر بگیرید معمولاً همان چیزی را دریافت می کنید که پولش را پرداخت کنید، و فوکوس یکی از گرانترین هاست. البته به اندازه کافی، تقریباً مثل یک خودروی شیک تازه وارد، با تصفیه غیر معمول و ورزشکاری برای این کلاس حرکت می کند.

مزدا ۳ ۲۰۱۶– با سیستم انتقال قدرت ساده خود و طراحی ظاهری عالی، مزدا ۳ به صدر گروه در مصرف سوخت بدون از دست دادن مرز عملکرد مرسوم مزدا صعود می کند.

فولکس واگن (Volkswagen) گلف ۲۰۱۶– گلف به طرز شگفت آوری در سرعت های بزرگراه مستحکم حس می شود، و دارای کیفیت قسمت داخلی درجه یک می باشد. ما همچنین، موتور ۱.۸ لیتری توربوشارژ را می پسندیم.

آئودی A3 مورد استفاده– ما راجع به سدان A3 رایج صحبت نمی کنیم اما هاچ بک نسل قبلی را، که براحتی در شرایط آرام مورد استفاده برای پول النترا GT ترجیح می دهیم. هر چند شما خواهان یک گارانتی خواهید بود.

ظواهر النترا GT واقعاً با رینگ های ۱۷- اینچی اختیاری و چراغهای عقب LED گرد هم می آیند، بگونه ای که مطمئناً بسته سلیقه ای را اضافه می کنیم. از آنجایی که بسته تکنولوژی قیمت را حتی بیشتر بالا می برد، ما می خواهیم کاملاً با بسته سلیقه ای همراه شویم و از تمام تجهیزات استاندارد النترا GT لذت ببریم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.