قیمت قطعات یدکی و موتوری خودروی زانتیا / اردیبهشت ۹۶
جدیدترین لیست قیمت لوازم و قطعات یدکی زانتیا سیتروئن را درکارستان مشاهده نمایید :
قیمت ها به ریال می باشد
نام قطعه | قیمت (ریال) |
---|---|
جعبه جک | ۱۳۰,۰۸۱ |
صندلی جلو راست SX2.0 با قفل کمربند | ۳,۲۵۲,۰۱۵ |
سینی باتری | ۱۱۸,۶۰۳ |
مجموعه کامل سپر عقب فیس لیفت | ۱,۱۲۲,۲۶۴ |
درب موتور فیس لیفت | ۳,۴۱۷,۸۰۴ |
دیود دینام | ۹۸۱,۹۸۱ |
ضربه گیر | ۲,۹۳۳ |
بوش فنر پدال کلاچ | ۴۵,۹۱۱ |
واشر فلزی | ۳,۸۲۶ |
درپوش انتهایی گیربکس | ۳۵۷,۰۸۴ |
شفت اول ۱۵*۱۲*۱۱ | ۴,۸۴۶,۱۴۰ |
مهره انتهائی شفت | ۲۵,۵۰۶ |
آهنربای داخل گیربکس | ۱۶,۵۷۹ |
سیت سوپاپ هوا ۱.۸ | ۱۹۱,۲۹۵ |
پایه پوسته موتور ۱.۸ | ۳۳,۱۵۸ |
یاتاقان متحرک | ۸۵,۴۴۵ |
سنسور روغن ۲ | ۷۳۹,۶۷۴ |
بلبرینگ سر شفت اول | ۴۷۱,۸۶۱ |
کشویی کامل سه و چهار | ۲,۶۰۱,۶۱۲ |
کمر بند ایمنی وسط عقب | ۲۶۷,۸۱۳ |
یاتاقان متحرک | ۸۹,۲۷۱ |
یاتاقان متحرک سبز ۱۸۱۶ | ۲۶۱,۴۳۷ |
پوشش رله | ۲۴۲,۳۰۷ |
تو دری عقب چپ ۱.۸ | ۳,۶۲۱,۸۵۲ |
واشر فلزی | ۱۴,۰۲۸ |
نام قطعه | قیمت (ریال) |
---|---|
واحد کنترل الکترونیکی ایربگ جانبی ۱.۸ | ۱,۰۹۶,۷۵۸ |
تو دری عقب چپ ۱.۸ | ۳,۶۲۱,۸۵۲ |
کشویی کامل سه و چهار | ۲,۶۰۱,۶۱۲ |
آهنربای داخل گیربکس | ۱۶,۵۷۹ |
یاتاقان متحرک | ۸۹,۲۷۱ |
پایه پوسته موتور ۱.۸ | ۳۳,۱۵۸ |
یاتاقان متحرک | ۸۵,۴۴۵ |
خارفنری سر شفت دوم | ۲۴,۲۳۱ |
لوله روغن ترمز | ۵۳,۵۶۳ |
سیت سوپاپ دود ۱.۸ | ۲۰۹,۱۴۹ |
کانال هوای تهویه راست | ۴۴۶,۳۵۵ |
یاتاقان متحرک سبز ۱۸۱۶ | ۲۶۱,۴۳۷ |
رادیو پخش (کاستی) | ۳,۶۶۰,۱۱۱ |
واشر فلزی | ۱۴,۰۲۸ |
بوش فنر پدال کلاچ | ۴۵,۹۱۱ |
لوازم سوئیچ درب | ۱,۶۱۹,۶۳۱ |
کمر بند ایمنی وسط عقب | ۲۶۷,۸۱۳ |
دنده عقب | ۶۲۴,۸۹۷ |
درپوش جای چراغ زیر سپر | ۱۵۶,۸۶۲ |
دنده میل سوپاپ ۱.۸ | ۲۴۲,۳۰۷ |
مهره انتهائی شفت | ۲۵,۵۰۶ |
دیسک چرخ جلو ۱.۸ | ۵۹۹,۳۹۱ |
میل ماهک و ماهک پنج | ۵۶۱,۱۳۲ |
خار پلاستیکی | ۲,۴۲۳ |
پیستون سیلندر ترمز چرخ عقب | ۷۰,۱۴۲ |
نام قطعه | قیمت (ریال) |
---|---|
دیسک چرخ جلو ۱.۸ | ۵۹۹,۳۹۱ |
پیستون سیلندر ترمز چرخ عقب | ۷۰,۱۴۲ |
شفت دنده هرز گرد ۲ | ۲۲۹,۵۵۴ |
گریس برگردان سر پلوس | ۲۱,۶۸۰ |
یاتاقان ثابت شیاردار زرد تعمیری ۲.۰۰۶ | ۱۱۳,۵۰۲ |
کیت زانویی تعویض دنده | ۲۲۹,۵۵۴ |
قاب دنده اویل پمپ | ۵۱,۰۱۲ |
سنسور شتاب سنج ۱.۸ | ۸۶۷,۲۰۴ |
میل سوپاپ ۱.۸ – دود | ۴,۵۵۲,۸۲۱ |
ست شاتون ۱.۸ | ۶,۶۳۱,۵۶۰ |
دنده دو متحرک(۴۳*۲۳)۴۳دندانه | ۸۰۳,۴۳۹ |
یاتاقان ثابت ساده مشکی ۱.۸۴۸ | ۶۸,۸۶۶ |
یاتاقان ثابت ساده قرمز ۱.۸۷۰ | ۵۶,۱۱۳ |
بست پوسته کلاچ | ۱۰,۸۴۰ |
پیچ دو سر رزوه ۲ | ۷,۳۹۷ |
یاتاقان ثابت ساده سبز تعمیری ۲.۰۰۹ | ۱۰۹,۶۷۶ |
ماهک سه و چهار | ۷۱۴,۱۶۸ |
میل ماهک و ماهک پنج | ۵۶۱,۱۳۲ |
اورینگ زانوئی تعویض دنده | ۱۰,۸۴۰ |
بوش دنده هرز گرد بزرگ | ۱۲,۱۱۵ |
محاسبه گر ABS | ۶,۸۸۶,۶۲۰ |
ماهک دنده عقب | ۴۴۶,۳۵۵ |
بلبرینگ کلاچ ۱.۸ | ۳۸۲,۵۹۰ |
صفحه داخل کارتل ۲ | ۱۱۳,۵۰۲ |
پیچ دو سر رزوه ۲ | ۳۰,۶۰۷ |
نام قطعه | قیمت (ریال) |
---|---|
محاسبه گر ABS | ۶,۸۸۶,۶۲۰ |
سنسور روغن ۱.۸ | ۴۲۹,۷۷۶ |
واشر دنده هرز گرد بزرگ ۲ | ۴۸,۴۶۱ |
بوش دنده هرز گرد بزرگ | ۱۲,۱۱۵ |
صفحه قفل کننده گیربکس | ۱۴,۰۲۸ |
میل سوپاپ ۱.۸ – هوا | ۳,۶۹۸,۳۷۰ |
یاتاقان ثابت ساده قرمز ۱.۸۷۰ | ۵۶,۱۱۳ |
صفحه داخل کارتل ۲ | ۱۱۳,۵۰۲ |
میل سوپاپ ۱.۸ – دود | ۴,۵۵۲,۸۲۱ |
بلبرینگ کلاچ ۱.۸ | ۳۸۲,۵۹۰ |
کیت پوسته گیربکس ۱.۸ | ۷,۰۱۴,۱۵۰ |
پایه کلید برقی راست | ۲۰۲,۷۷۳ |
تقویت سینی داخل گلگیرعقب راست . | ۵۳۵,۶۲۶ |
یاتاقان ثابت شیاردار زرد ۱.۸۵۶ | ۶۳,۷۶۵ |
پوسته موتور ۱.۸ | ۱۷,۲۱۶,۵۵۰ |
بازوی سیلندر ترمز چرخ جلو راست ۱.۸ | ۸۵۴,۴۵۱ |
منیفولد هوا ۱.۸ | ۳,۰۶۰,۷۲۰ |
یاتاقان ثابت ساده سبز ۱.۸۵۹ | ۶۲,۴۹۰ |
پیچ مسدود کننده ۲ | ۲۵,۵۰۶ |
بازوی سیلندر ترمز چرخ جلو چپ ۱.۸ | ۸۷۹,۹۵۷ |
یاتاقان ثابت ساده آبی ۱.۸۳۶ | ۳۴,۴۳۳ |
گیت سوپاپ دود ۱.۸ | ۳۱۸,۸۲۵ |
دنده سه محرک۲۵دندانه ۱.۸(۳۴*۲۵) | ۸۲۸,۹۴۵ |
ریل سوخت ۱.۸ | ۳۸۲,۵۹۰ |
پیچ دو سر رزوه ۲ | ۹,۵۶۵ |
نام قطعه | قیمت (ریال) |
---|---|
دنده پنج متحرک۳۵دندانه۱.۸(۳۵*۴۴) | ۶۶۳,۱۵۶ |
پایه نگهدارنده | ۶۳,۷۶۵ |
پایه نگهدارنده فنر | ۱۰,۸۴۰ |
سنسوردمای آب ۱.۸ | ۳۳۱,۵۷۸ |
فنر پین قفلی | ۲,۸۰۶ |
دنده پنج محرک ۲(۳۵*۴۷)۴۷دندانه جایگزین | ۱,۱۹۸,۷۸۲ |
دنده چهار محرک ۱.۸ | ۱,۰۲۰,۲۴۰ |
دنده زیر سه و چهار متحرک ۲(۳۹*۴۰/۴۱*۳۱) | ۹۰۵,۴۶۳ |
موتورپله ای تنظیم دور آرام ۱.۸ – پلاستیکی | ۲,۰۴۰,۴۸۰ |
ریل سوخت ۱.۸ | ۳۸۲,۵۹۰ |
پین شفت دنده عقب | ۱,۰۲۰ |
شافت ماهک دنده عقب | ۱۱۴,۷۷۷ |
کیت دو شاخه کلاچ ۱.۸ | ۴۷۱,۸۶۱ |
لوله گیج روغن پائینی ۲ | ۱۵۳,۰۳۶ |
قاب تسمه تایمینگ ۱.۸ | ۳۱۸,۸۲۵ |
دنده چهار محرک۴۱ دندانه۲(۳۹*۴۱) | ۱,۴۹۸,۴۷۸ |
پیچ دو سر رزوه ۲ | ۹,۵۶۵ |
اکسل جلو چپ کامل ۲ | ۴,۴۶۳,۵۵۰ |
پیچ دو سر رزوه | ۳,۸۲۶ |
دنده پنج متحرک ۲(۳۵*۴۷)۳۵دندانه | ۵۴۲,۰۰۳ |
کارتل ۱.۸ | ۳,۱۸۸,۲۵۰ |
مهره انتهائی شافت دوم | ۱۶,۵۷۹ |
قاب نشیمنگاه تسمه تایمینگ ۱.۸ | ۱۹۷,۶۷۲ |
دنده دو متحرک(۲۸*۱۵)۲۸دندانه | ۸۰۳,۴۳۹ |
فنر زانویی | ۱۰,۸۴۰ |
نام قطعه | قیمت (ریال) |
---|---|
بوش وپیستون ۱.۸ | ۶,۶۳۱,۵۶۰ |
کیت دو شاخه کلاچ ۱.۸ | ۴۷۱,۸۶۱ |
دنده چهار محرک۴۱ دندانه۲(۳۹*۴۱) | ۱,۴۹۸,۴۷۸ |
واشر تنظیم شفت اول | ۳۳۱,۵۷۸ |
دنده زیر سه و چهار متحرک ۱.۸(۴۱*۳۴/۳۹*۲۵) | ۹۱۸,۲۱۶ |
ست دیسک ترمز چرخ عقب | ۲,۶۵۲,۶۲۴ |
واشر قفل درب جلو چپ | ۱۰,۸۴۰ |
شیلنگ بخار روغن | ۴۲۰,۸۴۹ |
پلوس راست | ۱۶,۵۷۸,۹۰۰ |
قالپاق چرخ | ۹۸۱,۹۸۱ |
کائوچوئی دستگیره درب عقب چپ | ۱۱۹,۲۴۱ |
فیوز ۱۵آمپر | ۴,۳۳۶ |
لوله هوا | ۴۸۸,۴۴۰ |
صداگیر زیر داشبورد چپ | ۲۱۶,۸۰۱ |
کائوچویی درب جلو راست | ۳۰۸,۹۴۱ |
قلاب موتور ۲ | ۵۶,۱۱۳ |
کائوچوئی لبه زه طاقچه عقب | ۳۴۴,۳۳۱ |
منبع روغن هیدرولیک | ۹۲۲,۰۴۲ |
رله موتور فن | ۲۶۳,۹۸۷ |
کمپرسور کولر | ۷,۷۶۶,۵۷۷ |
فنر کابل ترمز دستی راست | ۱۶۵,۷۸۹ |
کنترل روی غربیلک | ۸۱۳,۶۴۱ |
شیر برقی کنیستر | ۲۳۸,۴۸۱ |
کائوچویی داخلی آینه بغل چپ | ۴۰,۱۷۲ |
سیبک زیر سگدست | ۳۷۹,۴۰۲ |
نام قطعه | قیمت (ریال) |
---|---|
کائوچویی درب جلو راست | ۳۰۸,۹۴۱ |
قفل درب جلو راست | ۹۶۵,۴۰۲ |
قاب جلوی میل لنگ | ۶۸۸,۶۶۲ |
فنر کابل ترمز دستی چپ | ۱۶۵,۷۸۹ |
سیلندر تعلیق جلو چپ | ۳,۱۳۷,۲۳۸ |
هوزینگ ۲ | ۱,۰۶۲,۳۲۵ |
تکیه گاه قلتکی تسمه | ۳۲۵,۲۰۲ |
کائوچوئی دستگیره داخلی درب جلو راست | ۱۲۳,۵۷۷ |
انژکتور ۲ | ۴۷۴,۴۱۲ |
سینی زیر موتور | ۳,۳۱۵,۷۸۰ |
درب سوپاپ دود با واشر ۲ | ۳۶۸,۵۶۲ |
واتر پمپ ۱.۸ | ۷۵۳,۶۸۲ |
زه دور شیشه درب عقب چپ | ۹۴۳,۷۲۲ |
پایه اتصال | ۱۴۰,۲۸۳ |
چشم شیشه شوی جلو | ۵۴,۲۰۰ |
کائوچوئی دستگیره درب عقب چپ | ۱۱۹,۲۴۱ |
بوش اکسل عقب | ۱,۵۹۴,۱۲۵ |
پولک سر سیلندر | ۵,۹۶۸ |
شیر برقی کنیستر | ۲۳۸,۴۸۱ |
ستون عقب راست | ۳,۱۲۴,۴۸۵ |
کائوچوییهای زیر آرم جلو پنجره | ۳۱,۴۳۶ |
اتوماتیک استارت ۱.۸ | ۷۰۵,۲۴۱ |
کابل مثبت جایگزین | ۲۹۰,۷۶۸ |
زه گلگیر جلو راست | ۱۰۰,۸۱۲ |
صداگیر زیر داشبورد چپ | ۲۱۶,۸۰۱ |
نام قطعه | قیمت (ریال) |
---|---|
کابل مثبت جایگزین | ۲۹۰,۷۶۸ |
فیوز ۴۰ آمپر | ۳۸,۰۰۴ |
بوش لاستیکی زیر رادیاتور | ۵۳,۱۸۰ |
ستون جلو چپ | ۲,۳۸۴,۸۱۱ |
گرد گیر سیلندر تعلیق جلو | ۱۴۰,۲۸۳ |
فیوز ۳۰ آمپر | ۲,۲۹۶ |
کیت قفل دربهابالوازم | ۱۴,۰۲۸,۳۰۰ |
رله شیشه بالا بر جلو | ۱۴۳,۰۸۹ |
سوکت لامپ جلو | ۵۱,۰۱۲ |
سیم گاز | ۴۰۱,۰۸۲ |
زه دور شیشه درب عقب چپ | ۹۴۳,۷۲۲ |
لوله گاز کولر | ۱,۶۱۹,۶۳۱ |
کاسه نمد چپ هوزینگ | ۱۲۲,۰۴۶ |
فنر کابل ترمز دستی راست | ۱۶۵,۷۸۹ |
لوله روغن ترمز ۱.۸ | ۷۸,۰۴۸ |
آبگیر بالای کلاف دیواره راست | ۲۳۷,۳۹۷ |
درپوش سر سوپاپ باد | ۶۳۸ |
فیوز ۱۵آمپر | ۴,۳۳۶ |
پولک سر سیلندر | ۵,۹۶۸ |
کائوچویی درب جلو راست | ۳۰۸,۹۴۱ |
کائوچوییهای زیر آرم جلو پنجره | ۳۱,۴۳۶ |
رله موتور فن | ۲۶۳,۹۸۷ |
ستون عقب راست | ۳,۱۲۴,۴۸۵ |
سنسور سرعت چرخ جلو(ABS) | ۳۹۰,۲۴۲ |
واشر درب سوپاپ دود | ۱۰۸,۴۵۵ |
نام قطعه | قیمت (ریال) |
---|---|
سینی جا چراغی عقب چپ | ۸۶۷,۲۰۴ |
لوله گاز کولر | ۳,۷۸۷,۶۴۱ |
کاسه نمد چپ هوزینگ | ۱۲۲,۰۴۶ |
شیشه بالا بر عقب راست | ۲,۴۴۹,۸۵۱ |
پین پایه پمپ هیدرولیک ۲ | ۱۱۲,۷۳۷ |
زه گلگیر جلو راست | ۱۰۰,۸۱۲ |
داشبورد کامل ۲ | ۷,۵۸۸,۰۳۵ |
منیفولد هوا ۲ | ۳,۴۶۸,۸۱۶ |
انژکتور ۲ | ۴۷۴,۴۱۲ |
اتاقک دریچه گاز ۱.۸ – آلومینیومی | ۴,۹۶۴,۷۴۳ |
درپوش سر سوپاپ باد | ۶۳۸ |
درب منبع شیشه شوی | ۲۲,۸۲۸ |
فنر لنت ترمز عقب | ۱۲,۵۷۴ |
واتر پمپ ۱.۸ | ۷۵۳,۶۸۲ |
بست میل موجگیر | ۵۴,۲۰۰ |
هوزینگ ۲ | ۱,۰۶۲,۳۲۵ |
بوش پلاستیکی | ۵,۶۱۵ |
قلاب موتور ۲ | ۵۶,۱۱۳ |
فنر کابل ترمز دستی چپ | ۱۶۵,۷۸۹ |
اورینگ گیربکس | ۷,۰۵۲ |
قاب جلوی میل لنگ | ۶۸۸,۶۶۲ |
واشر درب سوپاپ دود | ۱۰۸,۴۵۵ |
فاصله گیر دسته موتور راست | ۱۷۳,۴۴۱ |
درب جعبه داشبورد پایینی طرح چوب | ۱,۵۵۰,۱۲۷ |
میله قفل درب جلو راست | ۵۶,۱۱۳ |
نام قطعه | قیمت (ریال) |
---|---|
دو شاخه اتصال دسته موتور افقی | ۱۶۳,۲۳۸ |
درپوش سر سوپاپ باد | ۶۳۸ |
گرد گیر سیلندر تعلیق جلو | ۱۴۰,۲۸۳ |
فیوز ۴۰ آمپر | ۳۸,۰۰۴ |
واشرمنیفولد هوا به پوسته ۲ | ۴۴,۷۱۵ |
واشر درب سوپاپ دود | ۱۰۸,۴۵۵ |
فاصله گیر دسته موتور راست | ۱۷۳,۴۴۱ |
لوله گاز کولر | ۳,۷۸۷,۶۴۱ |
زه چپ سپر جلو | ۱۶۲,۶۰۱ |
واشر پیچ تخلیه روغن | ۱۵,۰۴۹ |
صداگیر زیر داشبورد چپ | ۲۱۶,۸۰۱ |
شاتون ۲.۰ | ۱,۶۴۷,۶۸۸ |
رله شیشه بالا بر جلو | ۱۴۳,۰۸۹ |
پین پایه پمپ هیدرولیک ۲ | ۱۱۲,۷۳۷ |
کمپرسور کولر | ۷,۷۶۶,۵۷۷ |
میل لنگ ۱.۸ | ۱۰,۵۹۷,۷۴۳ |
جک درب صندوق عقب با بال عقب | ۸۴۵,۵۲۴ |
خار پلاستیکی | ۸,۶۷۲ |
سیم گاز | ۴۰۱,۰۸۲ |
مغزی قفل درب باک | ۱۱۸,۱۵۶ |
شیشه بالا بر عقب راست | ۲,۴۴۹,۸۵۱ |
لوازم پلوس (بیرونی) | ۳۸۰,۰۳۹ |
اتوماتیک استارت ۱.۸ | ۷۰۵,۲۴۱ |
اکسل عقب | ۱,۴۷۹,۳۴۸ |
فیوز ۱۵آمپر | ۴,۳۳۶ |
نام قطعه | قیمت (ریال) |
---|---|
کاسه نمد پمپ ترمز زیر پا | ۳۰,۳۵۲ |
لوله گاز کولر | ۳,۷۸۷,۶۴۱ |
لوازم مغزی سوئیچ | ۱۹۱,۲۹۵ |
لوازم ترمز دستی | ۱,۰۸۲,۹۲۰ |
موتور بخاری | ۲,۸۱۸,۴۱۳ |
اورینگ پایین سیلندر تعلیق جلو | ۳۱,۴۳۶ |
کائوچویی درب جلو راست | ۳۰۸,۹۴۱ |
لوله هوا | ۴۸۸,۴۴۰ |
فاصله گیر بازوی تعلیق | ۵۳,۵۶۳ |
واشرمنیفولد هوا به پوسته ۲ | ۴۴,۷۱۵ |
سوئیچ فشار | ۱,۱۹۸,۷۸۲ |
بازویی نگهدارنده زیرطاقچه عقب | ۳۳۱,۵۷۸ |
درب سوپاپ هوا با واشر | ۸۱۳,۶۴۱ |
سیبک زیر سگدست | ۳۷۹,۴۰۲ |
بست میل موجگیر | ۵۴,۲۰۰ |
سه راهی روغن | ۵۱,۰۱۲ |
درب باک معمولی | ۹۳,۲۲۴ |
بوق با پایه | ۲۴۴,۸۵۸ |
لوله ترمز | ۱۰۹,۵۴۸ |
فلایویل ۱.۸ | ۱,۴۰۲,۸۳۰ |
لوله روغن ترمز | ۳۶۸,۵۶۲ |
شیر ایمنی مدار هیدرولیک | ۷۲۶,۹۲۱ |
تکیه گاه قلتکی تسمه | ۳۲۵,۲۰۲ |
سیم کشی موتور فن | ۱,۷۳۴,۴۰۸ |
گرد گیر سیلندر تعلیق جلو | ۱۴۰,۲۸۳ |
نام قطعه | قیمت (ریال) |
---|---|
چراغ ستون راست | ۴۰۰,۴۴۴ |
واحد کنترل الکترونیکی (ECU 2.0) | ۱۴,۶۳۴,۰۶۸ |
سینی داخل گلگیر عقب راست | ۱,۳۵۱,۸۱۸ |
پالانی گلگیر جلو چپ | ۴,۰۵۵,۴۵۴ |
فنر لنت ترمز عقب | ۱۲,۵۷۴ |
کلید غیر فعال کردن شیشه بالابر عقب | ۱۷۳,۴۴۱ |
سینی باتری | ۴۵۹,۱۰۸ |
کائوچوئی درب عقب راست | ۲۹۲,۶۸۱ |
دسته کنترل چراغ( بدون چراغ زیر سپر) | ۲۷۱,۰۰۱ |
سینی جا چراغی عقب راست | ۵۶۳,۶۸۳ |
زه دور شیشه درب عقب چپ | ۹۴۳,۷۲۲ |
میله قفل درب جلو راست | ۵۶,۱۱۳ |
بلبرینگ بازوی تعلیق | ۳۰۰,۹۷۱ |
گیربکس کامل ۲ | ۱۴,۰۲۸,۳۰۰ |
خار پلاستیکی | ۲,۰۶۶ |
فیوز ۴۰ آمپر | ۳۸,۰۰۴ |
کائوچویی درب جلو راست | ۳۰۸,۹۴۱ |
صافی بنزین پلیمری | ۱۰۰,۷۴۹ |
تیغه برف پاک کن جلو راست | ۳۲۵,۲۰۲ |
صفحه محافظ لنت ترمز عقب | ۱۰,۱۸۹ |
دستگیره سقف | ۱۹۷,۶۷۲ |
پایه اتصال | ۱۴۰,۲۸۳ |
درپوش سوپاپ تخلیه گاز گیربکس | ۳۰,۳۵۲ |
کشویی دکمه قفل درب جلو | ۳۳,۶۶۸ |
پایه گوی تعلیق جلو چپ | ۱,۳۰۰,۸۰۶ |
نام قطعه | قیمت (ریال) |
---|---|
فیوز ۴۰ آمپر | ۳۸,۰۰۴ |
قلاب موتور ۲ | ۵۶,۱۱۳ |
فیوز ۵ آمپر | ۶,۵۰۴ |
مکانیزم تنظیم ارتفاع دستی | ۹۷۵,۶۰۵ |
گوی هیدرو پنوماتیک (انباره) | ۸۱۰,۸۳۶ |
لوله روغن هیدرولیک | ۶۸,۲۹۲ |
خار پلاستیکی | ۲۱,۱۳۷ |
کابل منفی | ۳۹۲,۷۹۲ |
استارت ۲ | ۷,۳۰۷,۴۶۹ |
واشر درب سوپاپ هوا | ۱۱۳,۸۲۰ |
گرد گیر پمپ ترمز زیر پا | ۱۵۸,۱۳۷ |
لوازم پلوس (بیرونی) | ۳۸۰,۰۳۹ |
تایمر گرمکن شیشه | ۴۲۴,۶۷۵ |
موتور پمپ شیشه شوی | ۳۸۰,۰۳۹ |
درب سوپاپ هوا با واشر | ۸۱۳,۶۴۱ |
درپوش قلاب بکسل سپر عقب | ۱۴۲,۸۳۴ |
آبگیر بالای کلاف دیواره راست | ۲۳۷,۳۹۷ |
پالانی گلگیر جلو چپ | ۴,۰۵۵,۴۵۴ |
درب باک معمولی | ۹۳,۲۲۴ |
درپوش سوپاپ تخلیه گاز گیربکس | ۳۰,۳۵۲ |
اکسل عقب | ۱,۴۷۹,۳۴۸ |
موتور برف پاک کن جلو | ۱,۳۷۷,۳۲۴ |
لاستیک ضربه گیر ۲ | ۶۹,۳۷۶ |
میل سوپاپ ۲ | ۵,۹۹۳,۹۱۰ |
واحد کنترل الکترونیکی سیستم خنک کننده | ۱,۵۸۱,۳۷۲ |
نام قطعه | قیمت (ریال) |
---|---|
سیم کشی موتور فن | ۱,۷۳۴,۴۰۸ |
لوازم کلاچ کمپرسور | ۱۱۹,۲۴۱ |
ضربه گیردسته موتور چپ ۲ | ۴۴۹,۸۶۲ |
محور توپی چرخ عقب | ۲۸۱,۸۴۱ |
زه پلاستیکی جلو پنجره | ۶۷,۲۰۸ |
میل لنگ ۱.۸ | ۱۰,۵۹۷,۷۴۳ |
واتر پمپ ۱.۸ | ۷۵۳,۶۸۲ |
تراورس زیر بادگیر جلو | ۱,۴۳۰,۸۸۷ |
بست رادیاتور | ۴۵,۵۲۸ |
فیوز ۳۰ آمپر | ۲,۲۹۶ |
تکیه گاه قلتکی تسمه | ۳۲۵,۲۰۲ |
مکانیزم تنظیم ارتفاع دستی | ۹۷۵,۶۰۵ |
سینی جا چراغی عقب راست | ۵۶۳,۶۸۳ |
رکاب راست | ۶,۱۲۱,۴۴۰ |
فیوز ۱۵آمپر | ۴,۳۳۶ |
مغزی قفل درب باک | ۱۱۸,۱۵۶ |
بوش اکسل عقب | ۱,۵۹۴,۱۲۵ |
پایه اتصال | ۱۴۰,۲۸۳ |
کائوچوئی دستگیره درب عقب چپ | ۱۱۹,۲۴۱ |
صداگیر زیر داشبورد چپ | ۲۱۶,۸۰۱ |
صفحه محافظ لنت ترمز عقب | ۱۰,۱۸۹ |
خار پلاستیکی | ۲۱,۱۳۷ |
دو شاخه اتصال دسته موتور افقی | ۱۶۳,۲۳۸ |
میل سوپاپ ۲ | ۵,۹۹۳,۹۱۰ |
خار پلاستیکی | ۸,۶۷۲ |
نام قطعه | قیمت (ریال) |
---|---|
سیم کشی انژکتور ۲ | ۵,۰۲۴,۶۸۲ |
کیت فنر لنت ترمز چرخ جلو | ۴۹۰,۹۹۱ |
تیغه برف پاک کن جلو راست | ۳۲۵,۲۰۲ |
کنترل روی غربیلک | ۸۱۳,۶۴۱ |
اهرم کنترل جلو | ۳۲۵,۲۰۲ |
فیوز ۱۵آمپر | ۴,۳۳۶ |
واشر درب سوپاپ دود | ۱۰۸,۴۵۵ |
درب جعبه داشبورد پایینی طرح چوب | ۱,۵۵۰,۱۲۷ |
قفل درب جلو راست | ۹۶۵,۴۰۲ |
سینی داخل گلگیر عقب راست | ۱,۳۵۱,۸۱۸ |
فیوز ۱۰ آمپر | ۲,۱۶۸ |
رو دری در جلو چپ | ۳,۱۲۴,۴۸۵ |
درپوش سر سوپاپ باد | ۶۳۸ |
فیوز ۵ آمپر | ۶,۵۰۴ |
پوسته موتور با پیستون ۲ | ۴۱,۷۰۲,۳۱۰ |
میل سوپاپ ۲ | ۵,۹۹۳,۹۱۰ |
پالانی گلگیر جلو راست | ۴,۰۵۵,۴۵۴ |
لوله گاز کولر | ۹۸۶,۴۴۵ |
تراورس زیر بادگیر جلو | ۱,۴۳۰,۸۸۷ |
گرد گیر سیلندر تعلیق جلو | ۱۴۰,۲۸۳ |
خار پلاستیکی | ۲,۰۶۶ |
مجموعه کامل سیلندر تعلیق راست | ۲,۶۶۵,۳۷۷ |
تسمه سفت کن | ۹۷۵,۶۰۵ |
قفل درب جلو چپ | ۹۶۵,۴۰۲ |
صافی بنزین پلیمری | ۱۰۰,۷۴۹ |
نام قطعه | قیمت (ریال) |
---|---|
اورینگ سیلندر تعلیق عقب | ۲۲,۷۶۴ |
کائوچویی درب جلو راست | ۳۰۸,۹۴۱ |
سه راهی روغن | ۵۱,۰۱۲ |
کیت قفل دربهابالوازم | ۱۴,۰۲۸,۳۰۰ |
مجموعه کامل سیلندر تعلیق راست | ۲,۶۶۵,۳۷۷ |
تسمه سفت کن | ۹۷۵,۶۰۵ |
کلید غیر فعال کردن شیشه بالابر عقب | ۱۷۳,۴۴۱ |
زه پلاستیکی جلو پنجره | ۶۷,۲۰۸ |
سینی داخل گلگیر عقب راست | ۱,۳۵۱,۸۱۸ |
سیلندر ترمز چرخ عقب | ۱,۰۸۴,۰۰۵ |
درپوش قلاب بکسل سپر عقب | ۱۴۲,۸۳۴ |
واشر پیچ تخلیه روغن | ۱۵,۰۴۹ |
خار پلاستیکی | ۲,۰۶۶ |
کابل مثبت جایگزین | ۲۹۰,۷۶۸ |
لاستیک آبگیربیرونی شیشه عقب چپ | ۲۸۱,۸۴۱ |
صفحه ستون جلو راست | ۱۹۱,۲۹۵ |
ستون جلو چپ | ۲,۳۸۴,۸۱۱ |
شیر برقی کنیستر | ۲۳۸,۴۸۱ |
کائوچوییهای زیر آرم جلو پنجره | ۳۱,۴۳۶ |
رله موتور فن | ۲۶۳,۹۸۷ |
لوله روغن هیدرولیک | ۸۷,۸۰۴ |
ستون عقب راست | ۳,۱۲۴,۴۸۵ |
چراغ نمره عقب | ۳۹,۵۶۶ |
بلند گو داشبورد | ۱۲۲,۴۹۲ |
زبانه قفل درب | ۱۵۰,۴۸۵ |
نام قطعه | قیمت (ریال) |
---|---|
سیبک جعبه فرمان راست | ۵۸۶,۶۳۸ |
پولک سر سیلندر | ۵,۹۶۸ |
پیچ پایه فیلتر روغن | ۲۱,۶۸۰ |
اتاقک دریچه گاز ۱.۸ – آلومینیومی | ۴,۹۶۴,۷۴۳ |
محور توپی چرخ عقب | ۲۸۱,۸۴۱ |
واشر پیچ تخلیه روغن | ۱۵,۰۴۹ |
لاستیک آبگیربیرونی شیشه عقب چپ | ۲۸۱,۸۴۱ |
رله ۳۵ آمپر | ۷۵,۲۴۳ |
بازویی برف پاک کن جلو راست | ۲۸۷,۲۶۱ |
گرد گیر سیلندر تعلیق جلو | ۱۴۰,۲۸۳ |
قاب فن رادیاتور | ۱,۹۵۱,۲۰۹ |
صفحه محافظ لنت ترمز عقب | ۱۰,۱۸۹ |
سیلندر تعلیق جلو راست | ۳,۱۳۲,۷۷۴ |
لوله بنزین | ۱۴۹,۲۱۰ |
زه شیشه جلو | ۱,۱۰۵,۶۸۵ |
میله قفل درب جلو چپ | ۵۶,۱۱۳ |
زبانه قفل درب | ۱۵۰,۴۸۵ |
منیفولد هوا ۲ | ۳,۴۶۸,۸۱۶ |
لوله روغن هیدرولیک | ۱۱۰,۵۶۹ |
واشر فشنگی روغن | ۲۰,۸۱۲ |
نگهدارنده صافی تهویه | ۱۴۵,۳۸۴ |
فیوز ۱۰ آمپر | ۲,۱۶۸ |
شیشه درب عقب راست | ۷۱۵,۴۴۳ |
واشر آببندی سیلندر ترمز چرخ عقب | ۱۳,۵۵۰ |
واحد کنترل الکترونیکی(ECU 1.8 ) | ۷,۴۰۹,۴۹۳ |
نام قطعه | قیمت (ریال) |
---|---|
بوش پلاستیکی | ۵,۶۱۵ |
درب عقب راست | ۷,۶۵۱,۸۰۰ |
خار نگهدارنده | ۳,۰۶۱ |
پین پایه پمپ هیدرولیک ۲ | ۱۱۲,۷۳۷ |
لوازم کلاچ کمپرسور | ۱۱۹,۲۴۱ |
گرد گیر پمپ ترمز زیر پا | ۱۵۸,۱۳۷ |
شیشه درب عقب راست | ۷۱۵,۴۴۳ |
هوزینگ ۲ | ۱,۰۶۲,۳۲۵ |
پینیون کیلومتر شمار | ۵۷,۴۵۲ |
سیلندر تعلیق جلو چپ | ۳,۱۳۷,۲۳۸ |
واشر پیچ تخلیه روغن | ۱۵,۰۴۹ |
پین قلاب درب موتور | ۲۲,۹۵۵ |
واحد کنترل الکترونیکی(ECU 1.8 ) | ۷,۴۰۹,۴۹۳ |
شیلنگ پایین رادیاتور | ۷۵۷,۷۱۹ |
سیم کشی موتور فن | ۱,۷۳۴,۴۰۸ |
گل جمع کن عقب چپ | ۱۳۳,۹۰۷ |
اورینگ گیربکس | ۷,۰۵۲ |
دکمه قفل کننده درب عقب | ۱۰۸,۴۰۱ |
آرمیچر دینام | ۲,۵۱۲,۳۴۱ |
لوله روغن هیدرولیک | ۶۸,۲۹۲ |
دسته سیم انژکتور ۱.۸ | ۳,۸۰۰,۳۹۴ |
کائوچوئی درب صندوق وسط | ۷۷۰,۲۸۱ |
لوله برگشت روغن از پینیون | ۱۸۸,۷۴۴ |
کائوچویی درب جلو چپ | ۴۲۳,۴۰۰ |
شمع موتور(BOSCH) | ۷۵,۸۸۰ |
نام قطعه | قیمت (ریال) |
---|---|
نگهدارنده صافی تهویه | ۱۴۵,۳۸۴ |
لوله روغن هیدرولیک | ۶۸,۲۹۲ |
لوازم کلاچ کمپرسور | ۱۱۹,۲۴۱ |
توپی چرخ عقب با ABS | ۱,۱۷۰,۷۲۵ |
شیشه درب عقب راست | ۷۱۵,۴۴۳ |
سنسور سرعت چرخ جلو(ABS) | ۳۹۰,۲۴۲ |
زه گلگیر جلو راست | ۱۰۰,۸۱۲ |
محفظه قرارگیری دنده کیلومتر شمار | ۶۴۰,۲۰۱ |
واحد کنترل الکترونیکی(ECU 1.8 ) | ۷,۴۰۹,۴۹۳ |
ضربه گیردسته موتور چپ ۲ | ۴۴۹,۸۶۲ |
شیلنگ پایین رادیاتور | ۷۵۷,۷۱۹ |
گرد گیر سیلندر تعلیق جلو | ۱۴۰,۲۸۳ |
گل جمع کن عقب چپ | ۱۳۳,۹۰۷ |
قلاب درب موتور | ۹۳,۲۲۴ |
تنظیم کننده دینام | ۹۳۲,۲۴۴ |
لوله بنزین | ۱۴۹,۲۱۰ |
لوله برگشت روغن از پینیون | ۱۸۸,۷۴۴ |
فاصله گیر بازوی تعلیق | ۵۳,۵۶۳ |
تایمر گرمکن شیشه | ۴۲۴,۶۷۵ |
لوله ترمز | ۱۰۹,۵۴۸ |
زه شیشه جلو | ۱,۱۰۵,۶۸۵ |
درپوش قلاب بکسل سپر عقب | ۱۴۲,۸۳۴ |
رله ۲۵ آمپر | ۱۳۰,۰۸۱ |
قاب غربیلک فرمان وایربگ راننده | ۴,۵۵۲,۸۲۱ |
برچسب ایربگ | ۷,۵۲۴ |
نام قطعه | قیمت (ریال) |
---|---|
لوله روغن هیدرولیک | ۸۷,۸۰۴ |
رله شیشه بالا بر جلو | ۱۴۳,۰۸۹ |
بازویی نگهدارنده زیرطاقچه عقب | ۳۳۱,۵۷۸ |
لوله برگشت روغن از پینیون | ۱۸۸,۷۴۴ |
داشبورد کامل ۲ | ۷,۵۸۸,۰۳۵ |
کمپرسور کولر | ۷,۷۶۶,۵۷۷ |
بوش پلاستیکی | ۵,۶۱۵ |
رکاب راست | ۶,۱۲۱,۴۴۰ |
ضربه گیردسته موتور چپ ۱.۸ | ۱۹۱,۲۹۵ |
دستگیره بیرونی درب جلو چپ | ۴۸۸,۴۴۰ |
سینی هواگیرجلو | ۳۶۸,۵۶۲ |
رله ۲۵ آمپر | ۱۳۰,۰۸۱ |
سینی جا چراغی عقب راست | ۵۶۳,۶۸۳ |
سینی کفی عقب | ۲,۹۲۰,۴۳۷ |
شمع موتور (EYQUEM)دو الکترود | ۲۰۵,۹۶۱ |
قاب غربیلک فرمان وایربگ راننده | ۴,۵۵۲,۸۲۱ |
آبگیر بالای کلاف دیواره راست | ۲۳۷,۳۹۷ |
شیشه بالا بر عقب راست | ۲,۴۴۹,۸۵۱ |
خار نگهدارنده | ۳,۰۶۱ |
برچسب ایربگ | ۷,۵۲۴ |
درپوش قلاب بکسل سپر عقب | ۱۴۲,۸۳۴ |
لاستیک نگهدارنده اگزوز | ۴۲,۳۴۰ |
چراغ مه شکن جلو راست | ۵۲۰,۳۲۲ |
سوکت لامپ | ۱۰۱,۸۹۶ |
دریچه تهویه وسط داشبورد | ۱,۱۷۸,۳۷۷ |