محصولات یوز و آویتا ساخت ایران زیر پای رئیس جمهور و هیئت دولت

0

یوز و آویتا زیر پای رئیس جمهور و هیئت دولت

یوز و آویتا زیر پای رئیس جمهور و هیئت دولت
رئیس جمهور و هیئت دولت از خودروی برقی دانشگاه آزاد قزوین با نام یوز و موتور سیکلت برقی دانشگاه شریف با نام آویتا بازدید کردند.
رئیس جمهور و برخی از اعضای هیئت دولت امروز در حاشیه برگزاری جلسه‌ی هیئت دولت از خودرو و موتور سیکلت الکترونیکی تولید دانشگاه‌های ایرانی دیدار کردند و با خودروی برقی یوز رانندگی کردند.

در این بازدید خودروی الکتریکی یوز محصول دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین و موتورسیکلت آویتا محصول پژوهشکده‌ی شهید رضایی دانشگاه صنعتی شریف در معرض دید مسئولان اجرایی دولت قرار داشت.

خوردوی برقی یوز

در دیدار امروز برخی از وزرا و معاونین حسن روحانی رئیس جمهور را همراهی کردند. اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان، مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری، بیژن زنگنه وزیر نفت، سید رضا صالحی امیر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و سید محمود علوی وزیر اطلاعات از جمله افرادی بودند که حضور داشتند.

خوردوی برقی یوز

این کار هم‌زمان با ۲۹ دی روز ملی هوای پاک انجام شد. در این دیدار رئیس جمهور و برخی از همراهان علاوه بر بازدید، در محوطه‌ی ساختمان با خودروی یوز رانندگی کردند.

رئیس جمهور علاوه بر آزمایش کردن این محصول تأکید کرد که تولیدکنندگان این محصولات باید توجه به کیفیت و ایمنی را در کار خود اعمال کنند.

خوردوی برقی یوز

خوردوی برقی یوز

منبع: دولت

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.