رونمایی از هیوندای اکسنت مدل ۲۰۱۸+عکس ومشخصات

0

 هیوندای اکسنت مدل ۲۰۱۸ / تصاویر

فهرست مطالب

با فرا رسیدن ۱۶ فوریه ۲۰۱۷، کمپانی خودروسازی هیوندای به وعده خود عمل کرد و جدیدترین مدل از هیوندای اکسنت ۲۰۱۸ را در نمایشگاه بین المللی تورنتو کانادا رونمایی کرد تا پس از یک نمایش عمومی باشکوه، خود را برای عرضه در سه ماهه سوم ۲۰۱۷ آماده کند.

درست یک هفته پیش از معرفی رسمی این محصول، پیش نمایشی جزیی توسط هیوندای منتشر شده بود که همراه با خود، اطلاعاتی شایعه وار هم از مشخصات فنی هیوندای اکسنت ۲۰۱۸ به همراه داشت که تاکید می‌کرد در زیر کاپوت این خودرو از پیشرانه‌ای ۱.۶ لیتری ۱۳۷ اسب بخاری استفاده می‌شود.

هیوندای اکسنت 2018

حال با معرفی رسمی این محصول می‌توان حضور پیشرانه‌ای ۱.۶ لیتری چهار سیلندر را تایید کرد، ولی با حداکثر قدرتی ۱۳۲ اسب بخاری و گشتاوری ۱۶۱ نیوتن متری که نسبت به مدل‌های قبل خود حدود ۸ اسب بخار قدرت بیشتر و ۷ نیوتن متر گشتاور بیشتر دارد که در عمل باعث کاهش زمان شتابگیری هم شده است.

2018-hyundai-accent-toronto-live

علاوه بر پیشرانه خودرو، شرکت خودروسازی هیوندای سیستم‌های جدید و بروز صنعت خودروسازی را هم برای اکسنت ۲۰۱۸ تایید کرده است که به ترتیب شامل سیستم هشدار برخورد از جلو، مدیریت خودرو در سرازیری‌ها و همچنین سیستم ترمز اضطراری خودکار می‌شود که برای اولین بار است بر روی این برند از شرکت خودروسازی هیوندای مورد استفاده قرار می‌گیرد، هرچند سیستم‌های استاندارد سابق وجود دارد و سیستم‌های ذکر شده به آنان اضافه شده‌اند.

از سایر فن آوری‌های این اتومبیل هم می‌توان به صفحه نمایشگر ۵ اینچی و یا ۷ اینچی LCD TFT، استارت دکمه‌ای، دوربین دید عقب و قابلیت پشتیبانی از اپل کارپلی و آندروید اوتو اشاره داشت.

کابین هیوندای اکسنت 2018

هیوندای اکسنت 2018

منبع : ایران جیب

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.