نکاتی که فقط بنز سواران باید توجه کنند!

0

نکاتی که فقط بنز سواران باید توجه کنند!

فهرست مطالب

نتیجه تصویری برای تعمیر بنز

بنز سواری در ایران چه نکات ظریفی دارد؟

یکی از عمده مشکلات خودرو محبوب مرسدس بنز در ایران مشکل کیفیت سوخت است که گاها باعث روشن شدن چراغ چک وبد کارکردن موتور در دورهای پایین ومیانی می شود. لازم به تذکر است که حتی با مصرف بنزین های سوپرهم امکان بروز این مشکلات وجود دارد .

تصویر مرتبط

راه حل آن چیست؟

استفاده از مکمل های توصیه شده یکی از راه حلهای این معضل است درغیر این صورت باید به تعمیرگاه مراجعه شود.

سرویس غیرحرفه ای و کیفیت بد بعضی از روغن های تقلبی نیز یکی دیگر از مشکلات است که عمدتا به بخش vvt (بخش زمان بندی متغیر سوپاپ ها) و سوپرشارژر(کمپرسور) صدمه وارد می کند. این مورد اگر مورد توجه قرار نگیرد باعث خسارت زدن به قطعات اصلی موتور می شود.

۲۰۱۶ Mercedes-AMG GT.

نکته کلیدی!

شستشوی بد وغیراصولی موتورنیز در مواردی باعث صدمه به بخش برق والکترونیک موتور شده که از بین رفتن جعبه تقسیم برق داخل موتور یکی از این موارد است. حتما توجه کنید که شستشوی موتور باید طبق موازین ایمنی و استفاده از مواد مخصوص موتور شوی باشد. برخی از این مواد در بازار کیفیت لازم را ندارند و بعد از اتمام کار اندکی چسبندگی در سطوح داخلی ایجاد می کنند که مخرب است،برای همین تهیه از فروشنده مطمئن ملاک است.

توصیه ما این است که جهت اطلاعات بیشتر درباره این مسائل با یکی از متخصصین این خودروها مشورت کنید .

کم کردن کیلومتر را کشف می کنیم!

جالب اینجاست که کمتر خودروی لوکسی در ایران پیدا می شود که کیلومتر کم نکرده باشد!

این کارنوعی کلاهبرداری مدرن است، چراکه بعضا دیده شده نه تنها به بخش نرم افزاری خودرو صدمه وارد شده بلکه خودرو به دلیل داشتن کیلومتر مجازی، سالهاست که بخشی ازسرویس های اساسی خود راه انجام نداده است. تعویض فیلترسوخت، تعویض روغن ترمز، تعویض فیلترهای کابین، تعویض مبدلهای کاتالیزوری اگزوزو تعویض تایرها بخشی از این سرویس های هستند.

می بینید که اکثراین سرویسها با سلامتی وجان مالک بازی کرده  و بعدا عمرمفید خودرو وقطعات اصلی آن را کم می کند. باید ذکر شود که هیچ برنامه جامع کم کردن کیلومتری وجود ندارد وهمگی قابل کشف است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.