درآمد یک مکانیک خودرو در نیویورک و در تهران چقدر می باشد؟

0

درآمد یک تعمیرکار خودرو در نیویورک چقدر است؟ در امد یک مکانیک دز ایران وتهران چقدر می باشد؟

ایالت نیویورک محل کار بسیارى از تعمیرکاران خودرو است، تعمیرکاران نیویورک درآمد بیشترى نسبت به دیگر  ایالت هاى این کشور دارند، هرچند که هزینه ى زندگى در این ایالت نیز از بقیه ى ایالات بیشتر است. متوسط درآمد و دستمزد سالیانه ى تعمیرکاران در این ایالت ٣٩٩٨٠ دلار است که اندکى بیشتر از میانگین درآمد سالیانه ى تعمیرکاران ایالت متحده یعنى ٣٧ هزار دلار است. البته این اعداد متوسط درآمدها است. شغل هاى بسیارى وجود دارد که درآمد بیشترى دارند، اگرچه شما باید مطمئن شوید که توانایى ها، مهارت ها، دانش و تجربه ى کافى برای استخدام شدن را داشته باشید.

تخصص ها و گواهى هاى لازم را کسب کنید.

اولین پله و مرحله براى کسب یک حقوق خوب به عنوان یک تکنسین خودرو در نیویورک این است که دوره هاى لازم را در مدرسه هاى مکانیک خودرو سپرى کنید. این دوره ها عموماً کوتاه هستند، حدود یک سال. بعضى دوره ها طولانى هستند که آموزش هاى بیشترى را فراهم مى کنند همچنین ممکن است این دوره هاى طولانى براى آینده ى شغلى شما بهتر باشند. شما مى توانید این دوره ها را در تعدادى از مدرسه ها مانند ULI یا در Community Collegeها ( مدرسه ى عالى دو ساله که معمولاً توسط مراجع محلى ایجاد شده و بیشتر در رشته هاى مکانیکى و حرفه اى آموزش مى دهد.) یا مدرسه هاى فناورى بگذرانید. برخى از گزینه هاى آموزش در ایالت نیویورک در ادامه آمده است:

‏Onondaga Community College

‏Morrisville State College

‏Hudson Valley Community College

‏SUNY Cobleskill

‏Fulton-Montgomery Community College

هنگامى که دوره ى آموزشى لازم را گذراندید، شما مى توانید براى موقعیت شغلى در سطح ورودى در یک تعمیرگاه خودرو یا نمایندگى در منطقه ى خود درخواست بدهید. اما براى کسب حقوق بیشتر شما باید تحصیلات خود را ادامه دهید. بهترین راه کسب مدرک ASE (Automotive Service Excellent) است.

موسسه ى ملى Automotive Service Excellent طیف بسیار گسترده اى از دوره هاى تخصصى را ارائه مى دهد که شما مى توانید در زمینه هاى مشخصى تخصص لازم را کسب کنید، مانند الکترونیک و یا تهویه هواى یا شاید هدف شما کسب گواهى کارشناس ارشد تکنسین خودرو باشد. هر کدام از مدارک ASE مى تواند باعث بهتر شدن موقعیت شغلى شما و درآمد بهترى شود. اما گواهى کارشناس ارشد تکنسین تعمیر خودرو بیشترین درآمد را براى شما به ارمغان خواهد آورد. تعمیرگاه ها و نمایندگى ها نیز بیشترین درخواست را براى این گواهى دارند.

در رابطه با نمایندگى ها، اگر شما قصد دارید تا با نمایندگى یکى از برندها کار کنید، شما باید گواهى مربوط به نمایندگى آن برند را نیز در نظر بگیرید. این دوره به شما اطلاعاتى در رابطه با تکنولوژى مربوط به یک خودروساز مشخص را مى دهد و همچنین این دوره شامل اطلاعاتى درباره ى طراحى خودروهاى آن برند نیز مى باشد. این دوره به شما اطلاعات تخصصى ترى مى دهد در نتیجه حقوق شما افزایش مى یابد. این دوره مى تواند باعث افزایش حقوق شما حتى در خارج از نمایندگى برندها شود.

درآمد خود را با کار کردن به عنوان تعمیرکار موبایل افزایش دهید.

با گذراندن دوره هاى مناسب و کسب مدرک ASE و برنامه ریزى براى اینکه در چه مکانى مى خواهید کار کنید، شما مى توانید به عنوان یک تکنسین خودرو به موفقیت دست یابید.

درآمد یک مکانیک ماهر با یک مغازه ۴۰ متری در تهران با کسر هزینه های جانبی در ماه حداقل ۵ میلیون و حداکثر ۲۰ میلیون تومان هست و حتی بیشتر ازین نیز می باشد  و در شهرستان نیز از ۲ میلیون تومان تا ۱۰ میلیون تومان می باشد

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.