آیا خودرویتان لاستیک سابی دارد؟

0

آیا خودرویتان لاستیک سابی دارد؟

فهرست مطالب

البته یکی از دلایل این عارضه خودرویی نیز می‌توان مراجعه به تعمیرکاران غیر متبحر باشد. اگر تعمیرکار جلوبندی خودرو، در تعویض سیبک ها و یا فنربندی کم‌کاری و یا بی‌دقتی کند، رخداد این موضوع احتمالی است. علائم زیر به شما کمک می‌کند تا در جاده در هنگام مسافرت خودرویتان شمارا اذیت نکند، البته اگر برای تعمیر آن پیگیر باشید:

فرمان:

گاهی فرمان خودرو به یک سمت کشیدگی پیدا می‌کند. ابتدا می‌بایست باد لاستیک‌ها را بررسی کنید. اگر مشکل از این بخش نبود، می‌بایست به سراغ تاب داشتن میل فرمان بروید. همچنین پس‌ازآن نگاه کوچکی نیز به جعبه‌فرمان داشته باشید.

فنربندی:

گه گاهی به سراغ کمک‌فنرها بروید و اصطلاحاً خودرویتان را چکاپ کنید. ایراد در کمک‌فنر خودرو باعث فرسودگی و صدمه پیش از موعد سایر بخش‌های فنربندی می‌شود.

هم‌راستایی:

هم‌راستا نبودن چرخ‌های خودرو، باعث می‌شود تا ساییدگی جدی لاستیک‌ها به وجود بیاید. برای این کار، از روی آب رد شوید و جای چرخ‌ها را در بخش خشک جاده بررسی کنید.

شاسی خوردگی:

ضرب‌دیدگی شاسی یک خودرو که از تصادفات سنگین به وجود می‌آید، می‌تواند علاوه بر ایجاد سایش چرخ‌ها، قیمت خودرو کارکرده را شدیداً تحت تأثیر بگذارد. به‌نحوی‌که در مراجع قیمت‌گذاری خودروهای دست دوم، برای مواردی که دارای شاسی خوردگی هستند، هیچ قیمتی ارائه نمی‌شود.

منبع: بولتن نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.