نشانه خرابی سه شاخ پلوس چیست؟

0

نشانه خرابی سه شاخ پلوس چیست

خرابی بلبرینگ سه شاخه به صورت ضربه های متوالی به موتور بروز میکنه که نشانه اش تکانهای دسته دنده در سرعت پائین و لرزش ماشین در سرعتهای بالا هست که اگر به دادش نرسید دسته موتور ها رو خیلی زود از بین میبره.
صدائی که در عقب و جلو کردن پلوس به گوش میرسه ناشی از برخورد انتهای میله پولوس با مشعلی هست که اگر فنر داخلش باشه این صدا کمتر به گوش میرسه و چندان ربطی به خرابی نداره. وقتی پلوس نصب شده و در حال کار هست ، چون از دوطرف مهار شده حرکت طولیش در حدی نیست که این برخورد پیش بیاد و صدا نمیده.

نتیجه تصویری برای سه شاخ پلوس

تراشکاری سر پلوس ماشینهائی که قطعات یدکی کمیاب و گران دارند مقرون به صرفه هست ولی مثل یک سر پلوس نو عمر نمیکنه. برای پراید با توجه به قیمت سرپلوس نو ، تراشکاری توجیه نداره ضمن این که به علت تراش خوردن سطح آبکاری شده ، مقاومت قطعه در برابر سایش به مراتب کمتر از قبل هست و دیر یا زود باید قطعه نو تهیه کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.